Úgy tűnik, Kim Kardashian felmérte, hogy előbb-utóbb túl kell lépnie az egyébként komoly bevételeket jelentő közösségi oldalas posztolásokon és valamilyen fenntarthatóbb pályára kell állnia. Ehhez egy meglepő húzást választott.
Méghozzá egy új applikációt, amivel a terve szerényen csak az, hogy egyszer s mindenkorra megváltoztatja az online vásárlást. Mielőtt megmosolyognánk, nem árt emlékezni arra, hogy egy másik applikációval 80 millió dollárt keresett, tehát nem hagymázas álmodozásról van szó.
A ScreenShop azt teszi lehetővé, hogy ha bármit meglátsz egy posztban, azt meg tudd venni, sőt annak az olcsóbb megfelelőjét is megkeresi neked. Nem kispályázik, egyenesen az Instagrammal, a Facebookkal és a Snapchattel működik együtt.
A befogadói oldalról zajos siker, a bloggerek részéről a bevételeiktől való elesés miatti aggodalom fogadta a projektet. „Persze, hogy valami olyasmibe akartam fektetni az időmet, amit tényleg imádnának az emberek és amilyet még soha azelőtt nem láttak” – mondta Kim Kardashian.
Katie Baron divatíró és a Stylus Média Csoport egyik vezetője szerint ugyan kell az applikáció használatához némi digitális írástudás, „de talán az egyik legjobb eszköz arra, hogy kőkemény dollárokra váltsa a közösségi média erejét. Azt ugyanis egyértelműen a fiatalok dominálják, akik leginkább egy vizuális nyelvet beszélnek”.
A ScreenShop már megegyezett az ASOS, a Topshop, a Bohoo és a Forever21 márkákkal arról, hogy azok adatbázisokkal támogatják az appot. A többiek csak remélhetik, hogy nem hagyják őket a mocsárban.
Ahogy a bloggerek is, akik eddig jelentős bevételekre tettek szert azzal, hogy klikkelhető linkeken keresztül ajánlottak különböző termékeket a követőiknek. Lehet, hogy ennek is véget vet a ScreenShop?
(Fotó: instagram.com/kimkardashian)