Háromszor akkora elérése van, mint Oprah Winfrey-nek, nagyobb márka, mint Beyoncé és Kim Kardashian – meg lennénk lepve, ha ez a legminimálisabban is érdekelné a brit uralkodót, ettől még igaz.
Legalábbis ha hiszünk a német Statistica nevű kutatóintézetnek, amely kimutatta, II. Erzsébet „márkájának” elismertsége nagyobb, mint amit Bill Gates, Beyonce, Kim Kardashian vagy az Obama-házaspár fel tud mutatni.
A felmérésben részt vevő True Royal TV szerint ráadásul a brit uralkodói család (a Windsor-ház) „cégként” is a világ ötödik legerősebb márkája, megelőzve például a Nike-t, a Coca-Colát és a Ferrarit.
Szakértők szerint ha a brit uralkodói család vállalat lenne, akkor körülbelül 100 milliárd dollárt érne. II. Erzsébet személyes vagyona ehhez képest elhanyagolható 500 millió dollár, ami jórészt a festményekből, ékszerekből és az olyan ingatlanokból áll össze, mint a Balmoral és a Sandringham kastélyok.
Az Egyesült Királyság sem jár rosszul az uralkodói házzal, becslések szerint évi 2 milliárd dollárt jelent a brit gazdaságnak a királyi család generálta turizmus.
(Fotó: Instagram/theroyalfamily)
A posztot a blog Facebook-oldalán kommentelhetitek.