Kívül tágasabb

II. Erzsébet a legnagyobb világmárka

2021.04.24. 06:30, Kívül tágasabb , komment

Háromszor akkora elérése van, mint Oprah Winfrey-nek, nagyobb márka, mint Beyoncé és Kim Kardashian – meg lennénk lepve, ha ez a legminimálisabban is érdekelné a brit uralkodót, ettől még igaz.

profil_foto_instagram_theroyalfamily_1.jpg

Legalábbis ha hiszünk a német Statistica nevű kutatóintézetnek, amely kimutatta, II. Erzsébet „márkájának” elismertsége nagyobb, mint amit Bill Gates, Beyonce, Kim Kardashian vagy az Obama-házaspár fel tud mutatni.

A felmérésben részt vevő True Royal TV szerint ráadásul a brit uralkodói család (a Windsor-ház) „cégként” is a világ ötödik legerősebb márkája, megelőzve például a Nike-t, a Coca-Colát és a Ferrarit.

Szakértők szerint ha a brit uralkodói család vállalat lenne, akkor körülbelül 100 milliárd dollárt érne. II. Erzsébet személyes vagyona ehhez képest elhanyagolható 500 millió dollár, ami jórészt a festményekből, ékszerekből és az olyan ingatlanokból áll össze, mint a Balmoral és a Sandringham kastélyok.

Az Egyesült Királyság sem jár rosszul az uralkodói házzal, becslések szerint évi 2 milliárd dollárt jelent a brit gazdaságnak a királyi család generálta turizmus.

(Fotó: Instagram/theroyalfamily)

A posztot a blog Facebook-oldalán kommentelhetitek.

Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és a Twitter-en!

Kívül tágasabb

A világ érdekes. Ha érdekel, mi történik a világban körülötted, akkor itt a helyed!

Hirdetés

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

Határátkelő

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

Innen szemezgetünk

  • BBC News
  • Telegraph.co.uk
  • the Guardian
  • The Independent
  • MailOnline
  • CNN
  • The New York Times
  • POLITICO
  • The Huffington Post
  • Gawker
  • Vanity Fair
  • New York Post
  • Drudge Report
  • EL PAÍS
  • Chinadaily US Edition
  • elmundo.es
süti beállítások módosítása