Kívül tágasabb

Hasít a természetes női csáberő

2016.03.11. 06:53, Kívül tágasabb , 32 komment

Minden jel arra mutat, hogy egyre többen unnak rá a tökéletes testekre (pontosabban: a tökéletessé retusált fotókra), és ez immár a pénztárcákon is érezhető. Az új trend egyik nagy haszonélvezői azok a fehérneműmárkák lehetnek, akik időben kapcsolnak.

cim_112.jpg

Az amerikai Aerie például időben kapcsolt, be is jött neki a nagy váltás. A cég még 2014-ben döntött úgy, hogy sutba dobja a Photoshopot és a jövőben retusálatlan képekkel hirdeti a termékeit, legalábbis kampányt épít rá.

Az ötlet fényesen bevált, olyannyira, hogy például a legutóbbi negyedévben 26 százalékkal ugrottak meg az eladások.

2_327.jpg

„A kampány célja az, hogy bebizonyítsuk, semmi szükség a szépséget retusálni, valamint az, hogy minden fiatal nőnek esélyt adjunk, hogy rátaláljon a neki leginkább megfelelő stílusra” - nyilatkozta még 2014-ben a cég elnöke.

„Volt egy kreatív pillanat, amikor összeült a csapat, és azt mondtuk, nézzük meg, mi történik az ezredfordulón születettekkel és az őket követő generációval. Úgy éreztük, a lányok manapság függetlenebbek és erősebbek, mint valaha” - emlékezett vissza Jennifer Foyle.

3_302.jpg

„Érintetlenül hagytunk minden szépségjegyet, tetoválást – mindenki azt kapja, amit lát” - ezt már a márkát képviselő Jenny Altman mondta a mozgalom elindításakor.

Ennek megfelelően a tavalyi pénzügyi évben az eladások összességében 20 százalékkal ugrottak meg és a cég úgy számol, hogy a következő években elérik a félmilliárd dolláros forgalmat, ami persze még mindig aprópénz mondjuk a Victoria's Secret 6.1 milliárd dollárjához képest, de a tendencia érdekes.

1_351.jpg

(Fotó: instagram.com/aerie)

Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és a Twitter-en!
Címkék: fehérnemű Aerie

Kívül tágasabb

A világ érdekes. Ha érdekel, mi történik a világban körülötted, akkor itt a helyed!

Hirdetés

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

Határátkelő

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

Innen szemezgetünk

  • BBC News
  • Telegraph.co.uk
  • the Guardian
  • The Independent
  • MailOnline
  • CNN
  • The New York Times
  • POLITICO
  • The Huffington Post
  • Gawker
  • Vanity Fair
  • New York Post
  • Drudge Report
  • EL PAÍS
  • Chinadaily US Edition
  • elmundo.es
süti beállítások módosítása