Minden jel arra mutat, hogy egyre többen unnak rá a tökéletes testekre (pontosabban: a tökéletessé retusált fotókra), és ez immár a pénztárcákon is érezhető. Az új trend egyik nagy haszonélvezői azok a fehérneműmárkák lehetnek, akik időben kapcsolnak.
Az amerikai Aerie például időben kapcsolt, be is jött neki a nagy váltás. A cég még 2014-ben döntött úgy, hogy sutba dobja a Photoshopot és a jövőben retusálatlan képekkel hirdeti a termékeit, legalábbis kampányt épít rá.
Az ötlet fényesen bevált, olyannyira, hogy például a legutóbbi negyedévben 26 százalékkal ugrottak meg az eladások.
„A kampány célja az, hogy bebizonyítsuk, semmi szükség a szépséget retusálni, valamint az, hogy minden fiatal nőnek esélyt adjunk, hogy rátaláljon a neki leginkább megfelelő stílusra” - nyilatkozta még 2014-ben a cég elnöke.
„Volt egy kreatív pillanat, amikor összeült a csapat, és azt mondtuk, nézzük meg, mi történik az ezredfordulón születettekkel és az őket követő generációval. Úgy éreztük, a lányok manapság függetlenebbek és erősebbek, mint valaha” - emlékezett vissza Jennifer Foyle.
„Érintetlenül hagytunk minden szépségjegyet, tetoválást – mindenki azt kapja, amit lát” - ezt már a márkát képviselő Jenny Altman mondta a mozgalom elindításakor.
Ennek megfelelően a tavalyi pénzügyi évben az eladások összességében 20 százalékkal ugrottak meg és a cég úgy számol, hogy a következő években elérik a félmilliárd dolláros forgalmat, ami persze még mindig aprópénz mondjuk a Victoria's Secret 6.1 milliárd dollárjához képest, de a tendencia érdekes.
(Fotó: instagram.com/aerie)