A női test sokféleségét ünnepli az egyik fehérnemű-forgalmazó cég legújabb kampányában. A sokféleség ebben az esetben nem túlzás, hiszen kis túlzással mindenféle női test képviselteti magát.
A #beautyhasnobounds kampányban 12 különböző korú, alkatú, származású hölgy vesz részt, hogy közösen álljanak ki a női test sokfélesége mellett. A Figleaves és a MiLK Models közös kampányának szereplője a teltkarcsú modellek közül például Felicity Hayward és Sonny Turner, vagy a tapasztaltabbak közé tartozó Nicky Griffin.
Mi több, a képeken látható a fogyatékkal élő Kelly Knox is, bizonyítandó, hogy az egyenszépség fogalma a múlté. Vagy ott van az indiai, indonéziai és suriname-i ősökkel rendelkező holland Jill Kortleve, aki éppen ezt az etnikai változatosságot hivatott fémjelezni a koreai-japán-kínai Yerim Kóval együtt.
„Kifejezetten a sokféleséget és az őszinteséget szeretnénk hirdetni a retusálatlan fotókkal, mert olyan környezetet akarunk teremteni, melyben minden nő értékesnek érezheti magát” - mondta a fehérnemű-cég egyik vezetője, Jenni Burt.
„Ez persze egy hosszú út, amin olyan partnerek kísérnek minket, mint a MiLK. Reményeink szerint a kezdeményezés az egész iparágra pozitív hatással lesz” - tette hozzá Jenni Burt.
A MiLK ügyvezető igazgatója azt mondta, a fotózáson az volt a cél, hogy a képeken átsugározzon a modellek természetes szépsége.
Nem mintha ez a két cég lenne, amely mostanában hasonló kezdeményezéssel áll elő (némileg talán a korhangulatot is meglovagolva), nemrégiben Rihanna új fehérnemű márkája hirdette a testpozitív üzenetet.
A szupermodell, aki nagyot ment a mellszívóval
(Fotó: Figleaves/Jakub Koziel)