Kívül tágasabb

Ryan Reynolds szívszorító búcsúja

2016.04.29. 11:07, Kívül tágasabb , komment

Az elég gyakori, hogy egy-egy híres színész felkarol egy jótékony kezdeményezést, beteg gyerekeket támogat és fotózkodik velük. Az már jóval ritkább, ha a híresség és a gyerek között igazi barátság szövődik. Ryan Reynolds és Connor McGrath a szó legnemesebb értelmében barátok voltak, amint az kiderül abból a búcsúposztból, amit a Deadpool sztárja tett ki a Facebookra (a közös képek is innen vannak) a 13 éves korában a napokban elhunyt Connorra emlékezve.

cim_119.jpg

„Három teljes éven át a barátom, Connor McGrath átverte a rákot… nem is tudom, hogyan… talán a rák csalt… de a harc két nappal ezelőtt véget ért. A legdurvább álmaimban sem tudom elképzelni sem, milyen nehéz lehet most a szüleinek, Kimnek és Geraldnak és a teljes családnak Newfoundlandban.

Connor egy 13 éves kölyök volt… és okos. Vicces. De nem csak amúgy „kölykösen vicces”, vagy úgy vicces, „mint aki valami borzalmas dologgal harcol”. Nagyon vicces. Benne volt az a… valami” – írja Ryan Reynolds.

A színész szerint a fiúnak elképesztően jó beszólásai voltak, nagyszerű barát és srác volt, aki mindenkinek fényt vitt az életébe, aki volt olyan szerencsés, hogy ismerhette.

1_356.jpg

Ryan Reynolds a Make-A-Wish Foundation (kb. Kívánj valamit Alapítvány) segítségével ismerte meg Connort, és a mai napig nagyon hálás nekik.

„Kívánságának megfelelően Connor volt az első, aki megnézhette a Deadpoolt. Felutaztam az albertai Edmontonba, hogy meglepjem a film egy nyers, még be nem fejezett változatával, amiből még hiányoztak effektek és akadtak benne (a mai napig) nem működő poénok. De Connor nem bánta, én pedig soha nem éreztem még szerencsésebbnek magam, hogy eljátszhattam Wade Wilson szerepét” – fogalmaz Ryan Reynolds.

„Mielőtt a torkomnak ugranak, hogy miért mutattam meg egy felnőtteknek szánt, korhatáros filmet egy 13 évesnek, el kell mondanom, hogy Connor több káromkodást ismert, mint egy brit séf” – írja a színész, aki hat héttel később ismét meglátogatta a fiút, akin akkor már látszott, hogy nem nyeri meg élete harcát.

2_332.jpg

„Hálás vagyok azért, hogy egy rövid időre Connor világának apró része lehettem. Hálás vagyok a rengeteg chatelésünkért, a szüleinek, hogy megengedték neki, hogy együtt legyen egy mocskos szájú, egy 39 éves férfi testébe bújt gyerekkel.

Én Bubbának hívtam őt, ő pedig Bubba2-nek engem. A Deadpool iránti rajongása miatt találkoztunk. Bizonyos értelemben ő VOLT Deadpool. Vagy legalábbis mindaz, ami Deadpool szeretne lenni: a fájdalom, a rettenthetetlenség, a szeretet és a mocskos (!) humor egyetlen testbe gyúrva. Bárcsak több időt tölthetett volna még velünk” – búcsúzott barátjától Ryan Reynolds.

3_307.jpg

A színész végül arra kér mindenkit, hogy aki megengedheti magának, támogassa a Make-A-Wish Alapítványt.

Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és a Twitter-en!

Kívül tágasabb

A világ érdekes. Ha érdekel, mi történik a világban körülötted, akkor itt a helyed!

Hirdetés

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

Határátkelő

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

Innen szemezgetünk

  • BBC News
  • Telegraph.co.uk
  • the Guardian
  • The Independent
  • MailOnline
  • CNN
  • The New York Times
  • POLITICO
  • The Huffington Post
  • Gawker
  • Vanity Fair
  • New York Post
  • Drudge Report
  • EL PAÍS
  • Chinadaily US Edition
  • elmundo.es
süti beállítások módosítása