Kívül tágasabb

Beégett a miniszter: Bukarest helyett hova repült?

2015.07.08. 14:10, Kívül tágasabb , 10 komment

Ki ne unná már, hogy külföldön állandóan összekeverik a magyar és a román fővárost? Persze a leggyakrabban csak mosolygunk rajta, azonban Jersey sportminiszterének az arcáról alighanem lefagyott a mosoly, amikor egy hivatalos úton leszállt a gépről Bukarest helyett… Budapesten.

steve_pallett_jersey_sportminiszter_forras_itv_com.jpg(forrás: ITV.com)

Az ember azt gondolná, ilyesmi azért nem nagyon történik meg valójában, ám nagyon tévedne. Steve Pallett, a Csatorna-szigeteken fekvő Jersey sportminisztere a Tánc Világbajnokságra utazott (volna) Bukarestbe (hivatalból, hiszen jövőre ők rendezik az eseményt), ám ehelyett Budapesten találta magát.

Az egy dolog, hogy lekésett a ceremóniáról, és így nem tudta átvenni az esemény zászlaját, de maga a hiba is egészen vicces és / vagy zavarba ejtő.

„Pénteken jöttem el Jerseyből, összekaptam pár holmit, útlevelet… elmentem a reptérre, becsekkoltam, megkaptam a beszállókártyákat, elrepültem Gatwicken keresztül Heathrowra, ott megaludtam, másnap felszálltam a repülőre, és az út háromnegyedénél ébredtem arra, hogy Budapestre tartok, amikor pedig Bukarestbe kellene mennem” – mesélte az ITV tévécsatornának a miniszter.

Steve Pallett mindenesetre nem győzött bocsánatot kérni, szóvivője „emberi mulasztást” emlegetett, ami egyébként az adófizetőknek nem kevés pénzébe (körülbelül ezer fontba (440 ezer forintba) került.

„Csak bocsánatot kérni tudok egy ilyen iskolás hibáért, a legutolsó dolog, amire szükségem volt, az egy egynapos budapesti út, miután egy hetet töltöttem a csapatnak drukkolva a Szigetjátékokon” – mondta a brit korona alá tartozó ország sportminisztere.

Más is járt már pórul

Persze nem ő az első, aki pórul járt, a Daily Telegraph több esetet is felidéz, például azt, amikor idén év elején egy orvostanhallgató Guyanára utazott, hogy megkezdje tanulmányait, ám meglepve tapasztalta, hogy onnan több mint 3000 kilométerre, a brazíliai Goiania városában kötött ki.

Két éve egy brit nő, Lamenda Kingdon tervezett egy utat a spanyolországi Granada városába, ehelyett a Grenadán kötött ki, ami ugye az óceán túloldalán fekvő karibi sziget (speciel neki azért útközben alighanem már gyanús lett, hogy még mindig repül…).

Még korábban (2009-ben) pedig egy Samantha Lazzaris nevű hölgy utazott el a Costa Rica-i San Joséba, hogy csodálkozva szálljon le a gépről Puerto Rico San Juan nevű városában…

Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és a Twitter-en!

Kívül tágasabb

A világ érdekes. Ha érdekel, mi történik a világban körülötted, akkor itt a helyed!

Hirdetés

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

Határátkelő

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

Innen szemezgetünk

  • BBC News
  • Telegraph.co.uk
  • the Guardian
  • The Independent
  • MailOnline
  • CNN
  • The New York Times
  • POLITICO
  • The Huffington Post
  • Gawker
  • Vanity Fair
  • New York Post
  • Drudge Report
  • EL PAÍS
  • Chinadaily US Edition
  • elmundo.es
süti beállítások módosítása