A magunk részéről azokat a reklámokat szeretjük, amelyek egy jó ötletet képesek megvalósítani és továbbvinni, esetleg kis csavart is elhelyezve a koncepcióban. Ilyenkor szinte mindegy is, mi a reklámozott termék, persze az nem hátrány, ha egy társadalmilag fontos dologra próbálják meg felhívni a figyelmet. Ahogyan ez például Amerikában történt.
Abban az Egyesült Államokban, ahol nagyon régen folyik a vita a fegyverviseléshez való hozzáállásról – sokan betiltanák a lehetőségét annak, hogy csak úgy besétálva egy üzletbe fegyvert vehessünk magunknak, míg egy legalább ekkora csoport szerint az amerikai identitás szerves része a fegyvertartás szabadsága.
Miközben az álláspontokban komoly áttörés nem nagyon várható, vannak olyan szervezetek, amelyek a fegyvertartás biztonságosabbá tételéért kampányolnak – posztunk szempontjából fontos, hogy igen jól sikerült reklámokkal.
A kampányban a humort bevetve lépnek fel a legkevésbé sem vicces témában, elsősorban arra hívva fel a figyelmet, milyen veszélyeket rejt, ha a gyerekek játszani kezdenek a megtalált fegyverrel. Mert hát a gyerekek játszanak, gyakorlatilag bármivel, ami a kezükbe kerül, miként erre ezek a szuper reklámok is felhívják a figyelmet.
Külön pozitívum a kampányt készíttető Evolve hozzáállása, azaz hogy egy ilyen komoly témát képesek voltak humoros sorozattal kommunikálni, ami persze a koncepcióval előálló McCann reklámügynökséget is dicséri.