Bizarr reklámkampánnyal hirdeti magát évek óta egy német állásközvetítő. A díjnyertes kampányában előkerül még a főnök feneke is.
„Az élet túl rövid egy rossz munkához." – hirdeti a Jobsintown német reklámhadjárata. A gerillakampány plakátjait automatákra helyezik ki olyan központi helyeken, ahol sok ember jár munkába.
Az egyiken láthatjuk, amint egy bankár az ATM-ből, kézzel adagolja ki a pénzt, egy másikon a gyerekjátékot hajtja pedállal egy munkás, de találhatunk olyat is, ahol a több hangszeren játszó zenész a zenegépbe zárva vár az apróra.
Egy másik ötletük már jóval nagyobb visszhangot kapott. Az óriásposzteren, amit egy ajtó elé helyeztek ki, egy férfi feneke látható, az ajtót pedig a jól elhelyezett lyukon keresztül lehet elérni. Itt a szlogen azt hirdeti: jobb módja is van a karrierépítésnek.
A hirdetések célja, hogy az elégedetlen dolgozókat munkahelyváltásra ösztönözze. A kampány egyébként nem újkeletű dolog, már 2005 óta fut és az évek alatt több szakmai díjat is elnyert.