Kívül tágasabb

Depresszió, öngyilkos gondolatok – ez is egy sztár élete

2018.07.19. 06:30, Kívül tágasabb , 1 komment

Becsülendő őszinteséggel állt ki a nyilvánosság elé a Destiny's Child énekese, Michelle Williams, aki arról beszélt, hogy kénytelen volt segítséget kérni mentális problémái miatt.

cim_239.jpg

A 37 éves énekesnő lelki bajai nem új keletűek, már korábban is lehetett hallani arról, hogy depressziós és néha öngyilkos gondolatok foglalkoztatják. Talán ezért is lett a lelki eredetű problémák kezelésének nagykövete.

Most egy Instagram-posztban számolt be arról, hogy neki is meg kellett fogadnia azokat a tanácsokat, melyeket ő maga is adott másoknak, és be kellett vonulnia egy szanatóriumba.

insta_poszt.jpg

Michelle Williams olyan pályatársaktól kapott támogató szavakat, mint a Destiny's Child másik eredeti tagja, LaTavia Roberson vagy Missy Elliott. 

„Éveken át egyike voltam minden idők legsikeresebb női zenekarának, ezalatt végig depresszióban szenvedtem” - nyilatkozta Michelle Williams egy amerikai tévének még tavaly októberben. 

„Nagyon-nagyon rossz volt, néha az öngyilkosság gondolatáig is eljutottam. Nagyon sötét és nehéz gondolatok gyötörtek, miközben az járt a fejemben, hogy én vagyok az, aki a pénzt keresi, én törődöm az emberekkel, nem lenne szabad így érezni magam, mit tegyek? Ki akartam szállni” - tette hozzá az énekesnő. 

A Twitteren reagáló Missy Elliott azt írta, rengetegen szenvednek hasonló problémáktól, és próbálnak egyedül túljutni rajtuk. „Emeljük fel azokat, akik nyíltan foglalkoznak ezzel és bátorítsuk őket” - tette hozzá a rapper.

A szupermodell, aki nagyot ment a mellszívóval

(Fotó: instagram.com/michellewilliams)

Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és a Twitter-en!

Kívül tágasabb

A világ érdekes. Ha érdekel, mi történik a világban körülötted, akkor itt a helyed!

Hirdetés

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

Határátkelő

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

Innen szemezgetünk

  • BBC News
  • Telegraph.co.uk
  • the Guardian
  • The Independent
  • MailOnline
  • CNN
  • The New York Times
  • POLITICO
  • The Huffington Post
  • Gawker
  • Vanity Fair
  • New York Post
  • Drudge Report
  • EL PAÍS
  • Chinadaily US Edition
  • elmundo.es
süti beállítások módosítása