Egy ausztrál fürdőruhamárka gondolt egyet és a legfrissebb katalógusában a modellek retusálatlan fotóit használta. Amitől persze a net elalélt, a kommentelők dicshimnuszokat zengtek.
A photoshop-mentes, testpozitív kampányt az ausztrál Moana Bikinis cég mutatta be „Ki mozgatja a világot?” címmel. Elsőre pont olyannak tűnik, mint a többi, arany homok, kék ég és egy sereg gondtalan nő élvezi a tengerpartot benne. Csakhogy nem egyenlányok, hanem sokféle, retusálatlan test.
A cég 28 éves vezetője, Karina Irby célja az volt, hogy olyan kampányt futtassanak, amelyik „annyira közel van a valósághoz, amennyire csak lehet”, ezért a színeken variáltak kicsit, de ezen túl nem használtak semmi photoshopot.
Karina Irby azt reméli, a kampány rámutathat, hogy nem minden valóságos, amit a közösségi médiában látunk és nyugodtan viselhet bikinit bárki, akármilyen is az alakja.
„Minél hamarabb vesszük észre, mi az, ami durván szerkesztve van a közösségi médiában és mi az, ami természetes, annál hamarabb lesz a világ egy jobb és boldogabb hely” – fogalmazott.
„Mindannyian azon vagyunk, hogy éppen azt helyezzük előtérbe, ami a természettől megadatott. Fontos a mosoly és hogy önmagad légy, mindenféle összehasonlítgatás nélkül. Mert bármilyen nyálasan is hangzik, végül is tényleg a magabiztosság a leggyönyörűbb dolog, amit egy nő viselhet” – mondta Karina Irby kissé kétségtelenül nyálasan.
Mindenféle fürdőruhaméretű nő szerepel a kampányban, mindenféle testformával. A reakciók döntő többségükben persze pozitívak voltak a kommentelők körében.
„Imádom a márka kiállását, azt, hogy bizonyítja, minden lány gyönyörű a saját bőrével és a saját bikinijében” – írta valaki az Instagramon.
„Annyira sokféle testtípus van és általában csak egy nagyon kis részüket mutatják be. Minden test gyönyörű és meg kell mutatni!” – fogalmazott egy másik kommentelő.
Tíz étel, amit felejts el, ha fogynál!
(Fotó: instagram.com/moana_bikini)