Meglehetősen provokatívra sikeredett az egyik táplálék-kiegészítőket forgalmazó cég reklámkampánya. Sokan azzal vádolják, hogy szexista, lett is nagy felzúdulás és ellenkampány.
„Készen állsz a fürdőruha-szezonra?” - olvasható egy brit táplálék-kiegészítőket forgalmazó cég a londoni metróban sok helyen látható plakátján. A kép (elsősorban az azon látható kisportolt nő) meglehetős felzúdulást keltett a szigetországban.
A Twittert elárasztották a dühös üzenetek, sőt, akadtak olyan bloggerek, akik fürdőruhára vetkőzve fotózták le magukat a hirdetés előtt – mondjuk nem ugyanolyan a testalkatuk, mint a képen látható hölgyé...
Fiona Longmuir és Tara Costello „Visszavesszük a tengerpartot” szöveggel posztolta a képeket. Ha ez nem lenne elég, május 4-én a Hyde Parkban rendeznek összejövetelt, ahol arra bátorítják majd a megjelenteket, hogy álljanak össze egy nagy közös fürdőruhás fotóra és van már Facebook-oldaluk is.
Közben már több mint 40 ezer ember írta alá azt a petíciót, amely a hirdetések eltávolítására szólít fel – írja a The Independent brit lap internetes oldala.
A forgalmazó Protein World ugyanakkor visszautasítja a vádakat, mondván „szégyen, hogy 2015-ben még mindig van egy kisebbség, amelyik nem arra összpontosít, hogy ünnepelje azokat, akik egészségesebbek, sportosabbak és erősebbek szeretnének lenni”.
Mondjuk ebben is van valami...