Kívül tágasabb

A tíz legviccesebb kifogás az adóhivatalhoz

2014.01.05. 06:47, Kívül tágasabb , 3 komment

Ugyan messze még az adóbevallás ideje, de nem árt, ha az ember időben felkészül kifogásokkal, ha esetleg késne a bevallással vagy a befizetéssel. Na jó, természetesen nem viccelünk ilyen komoly dolgokkal, de reméljük, szerzünk pár kellemes percet a brit adóhivatalhoz beérkezett kifogásokból készült alábbi összeállítással.

1. Elpusztult az aranyhalam. (Ez egy nem túl eredeti, mondhatni klasszikus, de kell hozzá arcbőr. Speciel ez most egy építkezési magánvállalkozó arcán volt.)
2. Összevesztem egy tehénnel. (Ezt megnéztük volna, mindenesetre egy farmer érezte úgy, hogy ez a megfelelő kifogás.)
3. Miután láttam egy vulkánkitörést a tévében, semmi másra nem tudtam koncentrálni. (Ezzel egy londoni hölgy próbált meg védekezni.
4. A feleségem nem adja át nekem a leveleim. (Egy kereskedő próbálta meg ezzel a kifogással megúszni a büntetést. Mindemellett ez akár még igaz is lehet...)
5. A férjem azt mondta, máskor van a beküldési határidő, én pedig hittem neki. (Nem lennénk a férj helyében...)
6. Túlságosan lefoglalt, hogy az egyszemélyes darabommal turnéztam országszerte. (Egy Coventryben élő írónak nem volt ideje olyan apróságokkal foglalkozni, mint holmi adóbevallás.)
7. A rossz hátam miatt nem tudok felmenni az emeletre. Viszont az összes papírom ott van. (Az egyik kedvencünket egy taxis találta ki. Fájós háttal azért taxizni is szörnyű lehet.)
8. A jachtommal világ körüli úton voltam és csak akkor jutottam a leveleimhez, amikor kikötöttem. (Ez egy nagyon erős gondolat, le mernénk fogadni, hogy erős szimpátiát sikerült ébreszteni az adóhivatali dolgozókban.)
9. A mi cégünk valójában nem nagyon csinál semmit. (Egy kenti pénzügyi szolgáltatásokkal foglalkozó vállalat védekezett ezzel. Nem biztos, hogy őket választanánk a gazdasági ügyeink intézésére.)
10. Túlságosan lefoglalt az ügyfeleim adópapírjainak kitöltése. (A végére hagytuk a legjobbat. Őszintén szólva, ez akkora duma, hogy a magunk részéről simán megbocsátanánk mindent ennek a londoni könyvelőnek.)

(via)

Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és a Twitter-en!

Kívül tágasabb

A világ érdekes. Ha érdekel, mi történik a világban körülötted, akkor itt a helyed!

Hirdetés

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

Határátkelő

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

Innen szemezgetünk

  • BBC News
  • Telegraph.co.uk
  • the Guardian
  • The Independent
  • MailOnline
  • CNN
  • The New York Times
  • POLITICO
  • The Huffington Post
  • Gawker
  • Vanity Fair
  • New York Post
  • Drudge Report
  • EL PAÍS
  • Chinadaily US Edition
  • elmundo.es
süti beállítások módosítása