A nemek egyenjogúsága jegyében immáron nem csak nőkkel, hanem férfiakkal is egyre gyakrabban próbálnak meg termékeket eladni. Ahogy a mondás tartja: „Sex sells" (azaz a szexszel mindent el lehet adni), ráadásul mindkét nem esetében. Az sem árt persze, ha némi botrány is adódik, mint például most.
Ezúttal egy kifejezetten nőknek szóló öntethirdetés verte ki a biztosítékot a túlzott liberalizmussal még véletlenül sem vádolható One Million Moms (azaz Egymillió Anya) nevű amerikai szervezetnél.
A konzervatív szervezet (olyannyira az, hogy még a naked, azaz meztelen szót is csillaggal írják le az oldalukon) szerint a People magazinban megjelent reklám „a legundorítóbb", amit a terméket gyártó és forgalmazó cégtől valaha láttak. (Nem tudni, mit láttak eddig...)
A magunk részéről inkább csak nem értjük a reklám üzenetét (mármint azon túl, hogy az öntetet megvásároló háziasszony esetleg egy meztelen pasassal piknikezhet, vagy valami hasonló), és az is kétségtelen, hogy eléggé öncélúnak tűnik, ám ezen túlmenően a felháborodás talán túlzott.
Persze annak a kommentelőnek is igaza van (és inkább ezen kellene elgondolkodni), aki azt írta, hogy ő a maga részéről inkább salátaöntetet szeretne vásárolni és nem szexet.
Persze az nem újdonság, hogy a szexszel szinte mindent el lehet adni, ám az utóbbi időkben a jelenség egyre elképesztőbb méreteket ölt. Újdonság inkább az, hogy egyre több (főleg a háztartásban használatos) terméket próbálnak meg hiányos öltözetű férfiakkal eladni, a célközönség természetesen a háziasszonyok.
Azon pedig megint el lehetne töprengeni, hogy vajon a hasonló felháborodások és ellenkampányok mennyire hatékonyak, vagy éppenséggel pont a hirdető malmára hajtják a vizet, a „rossz reklám is reklám" elv alapján.