Legalábbis ezt a mottót igyekeznek követni egy formabontó megoldással Japánban. A reklám ugyanis nem egy szendvicsemberre feliratozva, hanem egyenesen egy csinos női testen van.
A legújabb megoldás, hogy a cégek kibérlik a hölgy meztelen combját, de csak akkor fizetnek, ha a reklámfelület legalább 8 órán át látható, vagyis ha a hölgy legalább ennyit miniszoknyában van.
Az ötlet egyelőre sikernek tűnik, és kibérelhető reklámfelület is akad bőven, hiszen már tavaly több mint 1300 lány regisztrálta a lábait egy PR ügynökségnél ebből a célból, és a szám azóta is növekszik.
A hölgyek a lábukra felrakott reklámmal élik tovább szokásos napi életüket, csak esetleg egy kicsit rövidebb ruhában vagy nadrágban. A lányoknak az is feladata, hogy képeket posztoljanak a közösségi oldalakon, ahogy viselik a reklámtapaszokat.
A feltétele annak, hogy valaki modell lehessen csak annyi, hogy elmúlt 18 éves, és valamelyik közösségi oldalon több, mint 20 ismerőse van.
Ez az ötlet alighanem nem sokat várat magára megvalósítás tekintetében, másutt sem a világon.