A provokatív brit áruházlánc ismét kitett magáért, de vajon a képek viccesek és jópofák, vagy felháborítóan gusztustalanok? Mi megmutatjuk, Ön eldönti!
Az persze nem újdonság, hogy nem baj, ha egy reklám provokatív, legalább sokat beszélnek róla. Más kérdés, hogy elég vékony a mezsgye a jópofa polgárpukkasztás és a gusztustalanság között.
Kérdés, hogy a brit Harvey Nichols áruházlánc legújabb, a nyári leértékeléseket reklámozó kampánya a mezsgye melyik oldalán található...
A több ezer reménybeli fogyasztóhoz eljuttatott reklám szövege így szól: „A Harvey Nichols kiárusítása. Próbálja meg visszatartani izgatottságát!”
A reakciók természetesen vegyesek voltak, hiszen akadtak, akik jót mosolyogtak az ötleten, mások viszont felháborodva tiltakoztak az ötlet ellen.
Ön szerint jópofán provokatív vagy gusztustalan a kampány?