Kívül tágasabb

Kim Kardashian fenekével toboroz a brit hadsereg

2019.12.23. 06:30, Kívül tágasabb ,

Meglehetősen érdekes módszert választott a figyelemfelhívásra a brit hadsereg, amely napjaink egyik leghíresebb celebjének kétségtelenül emblematikus testrészét választotta ki arra, hogy új belépőket toborozzon.

191223_foto_instagram_com_kimkardashian.jpg

A koncepció röviden úgy írható le, hogy a reklámkampány szerint a brit seregben szolgálni több önbizalmat nyújt, mint a lájkgyűjtögetés a közösségi oldalakon.

Az üzenetet pedig az amerikai sztár mára kétségkívül ikonikussá vált hátsójával próbálják meg hangsúlyosabbá tenni, hiszen Kim Kardashian részben ennek köszönhetően is tett szert 154 milliós követői táborára az Instagramon.

A valahová tartozás és az önbizalom fontosságát hirdető Belonging 2020: Army Confidence kampány januártól indul és látható lesz a tévében, plakátokon és (nyilván) a közösségi médiában is.

„Az új reklámok a Hópehely-kampány sikerére építenek és erős üzenetet küldenek a fiataloknak arról, hogy a seregben olyan önbizalmat szerezhetnek, amely egész életükre kitart és nem csak arra a pillanatra, amíg látod, hogy az emberek lájkolták a fotód” – mondta a védelmi minisztérium egyik forrása.

A célközönség a 16-25 éves fiatalok, a cél pedig az, hogy ez a korosztály újragondolja, mit tart sikernek. Ami nem is tűnik olyan lehetetlen vállalkozásnak, hiszen egy közelmúltban végzett felmérés szerint a megkérdezett fiatalok több mint fele úgy érzi, a közösségi média jelentette nyomás rontja az életminőségüket.

Visszatérve az előbb említett úgynevezett Hópehely-kampányra (Hópehely generációnak nevezik azokat az 1990-es években született fiatal felnőtteket, akikre jellemzőek a sértődékenység, túlérzékenység), annak azért voltak hátulütői is.

Például a rajta szereplő egyik katonát, Stephen McWhirtert kifejezetten sok támadás érte miatta, míg egy másik szereplő, Kerry-Ann Morris tizedes pedig rasszista zaklatásnak volt kitéve.

Ugyanakkor a védelmi minisztérium számai szerint a kampány sikeres volt, 46 százalékkal ugrott meg az online jelentkezések száma és tíz éve nem kezdték meg olyan sokan az alapkiképzést, mint 2019-ben.

(Fotó: instagram.com/kimkardashian)

A posztot a blog Facebook-oldalán kommentelhetitek.

Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és a Twitter-en!

Kívül tágasabb

A világ érdekes. Ha érdekel, mi történik a világban körülötted, akkor itt a helyed!

Hirdetés

Utolsó kommentek

Innen szemezgetünk

  • BBC News
  • Telegraph.co.uk
  • the Guardian
  • The Independent
  • MailOnline
  • CNN
  • The New York Times
  • POLITICO
  • The Huffington Post
  • Gawker
  • Vanity Fair
  • New York Post
  • Drudge Report
  • EL PAÍS
  • Chinadaily US Edition
  • elmundo.es