Kívül tágasabb

Nyolc brutális első randevú

2018.01.24. 06:30, Kívül tágasabb , 4 komment

Az első randi akárhogyan is alakulhat. Lehet, hogy első látásra szerelem lesz belőle, de az is lehet, hogy soha többet nem találkoztok. Jimmy Fallon a Twitteren a legrosszabb elsőrandis tapasztalatokat kérte megosztani követőitől a #WorstFirstDate hastag alatt.

randi_1.jpg

Kedvcsinálónak megosztotta a saját legrosszabb történetét: „Egyszer megpróbáltam meglepni a randipartnerem azzal, hogy nem mondtam el neki, melyik étterembe megyünk. Véletlenül azt választottam, ahol dolgozott.” 

„Mikor főiskolás voltam a barátom egy vakrandit hozott össze nekem. Nem voltam valami jó hangulatban, mert néhány órával korábban közlekedési bírságot kaptam. A napom csak rosszabb lett, mikor a kiderült, hogy a vakrandim pont azzal a fakabáttal lett volna, aki megbüntetett.” (Linda Childers) 

„Egyszer egy lánnyal találkoztam egy vakrandin. Egész vacsora alatt egy szót sem szólt, befejezte a kajáját és kisétált. Aztán megnéztem a telefonom, amin egy üzenet várt a lánytól, akivel a randim lett volna, hogy ma mégsem jó neki. ...Akkor én kivel is ettem együtt?” (Scott Sedore) 

„A randira menet beugrottunk a családi sütögetésre és kiderült, hogy harmadik unokatesók vagyunk.” (Lici Organa) 

„Egy étterembe vitt, ahol egy csomószor kiugrott a mosdóba, meg kiment telefonálni. Azt gondoltam, ez fura, aztán a pincér szólt, hogy: „tudod, hogy egy másik asztalnál meg egy szőkével van?” Egyszerre két első randija volt.” (Kelsey) 

„A Tinderről találkoztam egy sráccal és az estét az exe házában zártuk, ahol én részegen segítettem a csajnak a következő esküvői ruháját kiválasztani.” (Claire Sands) 

„A szüleit is hozta (bár már 25 éves volt!) és ha ez még nem lett volna elég rossz, az anyja, mikor még csak az ételem felénél jártam, megkérdezte, hogy ezt mind meg fogom-e enni. Aztán elővett egy fóliát a táskájából és belecsomagolta a vacsorám, hogy hazavigye.” (Kelly Scicluna) 

„Én és a partnerem moziba mentünk. Egyszer csak a semmiből popcorn hullott a partnerem fejére. Kiderült, hogy a kishúgom ugyanerre a filmre vett jegyet, pont mögöttünk ült és megdobálta a randipartnerem pattogatott kukoricával.” (Justin Blankenship)  

(Fotó: pixabay.com/StockSnap)

Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és a Twitter-en!

Kívül tágasabb

A világ érdekes. Ha érdekel, mi történik a világban körülötted, akkor itt a helyed!

Hirdetés

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

Határátkelő

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

Innen szemezgetünk

  • BBC News
  • Telegraph.co.uk
  • the Guardian
  • The Independent
  • MailOnline
  • CNN
  • The New York Times
  • POLITICO
  • The Huffington Post
  • Gawker
  • Vanity Fair
  • New York Post
  • Drudge Report
  • EL PAÍS
  • Chinadaily US Edition
  • elmundo.es
süti beállítások módosítása