David és Victoria Beckham fia, Romeo lesz a Burberry tavaszi-nyári kollekciójának reklámarca. Vajon rendben van az, ha egy tízéves fiú ilyen munkát végez?
Az ifjú Romeót a cég kreatív igazgatója, Christopher Bailey maga választotta ki a megtisztelő szerepre. Úgy nyilatkozott a fiúról, hogy „élvezet vele dolgozni" és, hogy „végig ő volt a figyelem középpontjában".
Romeo a márkával még a múlt héten került kapcsolatba, amikor egy sötét Burberry kabátot viselt a Viva Forever című musical sajtóbemutatóján – ami épp az anyja, Victoria egykori zenekaráról, a Spice Girlsről szól.
Chrisopher Bailey szerint „a fotózás jó hangulatban telt, ami a képeken is látszódik, melyek tükrözik a kollekció szellemiségét."
Romeo Beckham már tavaly reflektorfénybe került, amikor januárban, az akkor még nyolcéves fiút a GQ magazin az év legjobban öltözött emberei közé sorolta. A Burberry valószínűleg gondoskodik majd róla, hogy szüleihez hasonlóan ő is gyakran tűnjön majd fel a címlapon.