Kívül tágasabb

A Beckham-fiú sztárrá válik

2012.12.18. 06:56, Kívül tágasabb , 10 komment

David és Victoria Beckham fia, Romeo lesz a Burberry tavaszi-nyári kollekciójának reklámarca. Vajon rendben van az, ha egy tízéves fiú ilyen munkát végez?

Romeo Beckham.jpg

Az ifjú Romeót a cég kreatív igazgatója, Christopher Bailey maga választotta ki a megtisztelő szerepre. Úgy nyilatkozott a fiúról, hogy „élvezet vele dolgozni" és, hogy „végig ő volt a figyelem középpontjában".

Romeo a márkával még a múlt héten került kapcsolatba, amikor egy sötét Burberry kabátot viselt a Viva Forever című musical sajtóbemutatóján – ami épp az anyja, Victoria egykori zenekaráról, a Spice Girlsről szól.

Chrisopher Bailey szerint „a fotózás jó hangulatban telt, ami a képeken is látszódik, melyek tükrözik a kollekció szellemiségét."

Romeo Beckham már tavaly reflektorfénybe került, amikor januárban, az akkor még nyolcéves fiút a GQ magazin az év legjobban öltözött emberei közé sorolta. A Burberry valószínűleg gondoskodik majd róla, hogy szüleihez hasonlóan ő is gyakran tűnjön majd fel a címlapon.

Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és a Twitter-en!

Kívül tágasabb

A világ érdekes. Ha érdekel, mi történik a világban körülötted, akkor itt a helyed!

Hirdetés

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

Határátkelő

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

Innen szemezgetünk

  • BBC News
  • Telegraph.co.uk
  • the Guardian
  • The Independent
  • MailOnline
  • CNN
  • The New York Times
  • POLITICO
  • The Huffington Post
  • Gawker
  • Vanity Fair
  • New York Post
  • Drudge Report
  • EL PAÍS
  • Chinadaily US Edition
  • elmundo.es
süti beállítások módosítása