Kívül tágasabb

Mennyibe kerül a csábítás?

2012.01.28. 00:43, Kívül tágasabb ,

Nem meglepő: sokba. Nagyon. A brit szinglik például évente 3 milliárd fontot (durván 1000 milliárd forintot) költenek randizásra, a kimutatás szerint 37 millió randevú zajlik le, átlagosan 47 fontos egységáron.

A két legnagyobb tétel a szórakozás (ételre és italra 1,3 milliárd font megy el), valamint az öltözködés és a kozmetikumok, amire 1 milliárd fontot költenek a társra vágyó britek.

„A randizás a brit gazdaság egyik jelentős húzóereje, amiben az online társkeresőknek hatalmas szerepük van. Most először fordul elő, hogy a társkeresésre fordított összegeket különállóan elemezzük, és elképesztő látni, mekkora hatással van a gazdaságra – különösen egy olyan időszakban, amikor minden penny számít” - nyilatkozta a felmérést megrendelő társkereső oldal, a Match.com ügyvezetője, Karl Gregory.

A 2000 felnőtt megkérdezésével készült felmérés azt is megmutatta, hogy a rnadizók 421 millió fontot költenek közlekedésre, míg a fodrászok például 324 milliót kasszíroznak azon, hogy a randira készülődők szeretnének jól kinézni.

Végül pár érdekesebb adat (először az egyénekre bontott, majd zárójelben az összesített számok). A szinglik átlagosan évente 413,6 (1,3 milliárd) fontot költenek szórakozásra, éttermekre, bárokra; 274,2 (864 millió) fontot új ruhákra; 133,6 (421 millió) fontot közlekedésre; 103 (324 millió) fontot fodrászra; 120 (377 millió) fontot kozmetikumokra; 63,4 (199 millió) fontot ajándékokra, ami összesen randinként 46.1 fontnyi, éves szinten pedig 1107 (3,3 milliárd) fontnyi költést jelent.

Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és a Twitter-en!

Kívül tágasabb

A világ érdekes. Ha érdekel, mi történik a világban körülötted, akkor itt a helyed!

Hirdetés

Utolsó kommentek

Innen szemezgetünk

  • BBC News
  • Telegraph.co.uk
  • the Guardian
  • The Independent
  • MailOnline
  • CNN
  • The New York Times
  • POLITICO
  • The Huffington Post
  • Gawker
  • Vanity Fair
  • New York Post
  • Drudge Report
  • EL PAÍS
  • Chinadaily US Edition
  • elmundo.es