Hallották már Pixie Rose Curtis nevét? Nem. Nos, nem valamelyik világsztár színész vagy énekesnő az Instagram új szenzációja, hanem ez a kislány, akinek 28 ezer követője és (ami ennél is fontosabb) saját divatmárkája van. A jelenség mögött persze az anyuka áll, ami azért felvet néhány kérdést.
Roxy Jacenko egy ausztrál üzletasszony-celeb-szerző, Pixie Rose Curtis pedig az ő hároméves kislánya. Az elsősorban PR-os anyuka nem tudta meghazudtolni magát és csinált a kislányának egy Instagram profilt (@pixiecurtis), ami elképesztően sikeres lett.
A 28 ezer követő egy dolog, a másik, hogy az anyuka rendkívül ügyesen használja ki a lehetőséget és folyamatosan dokumentálja kislánya életét, ami nyilván tele van csillogással, első osztályú repülőutakkal, vásárlásokkal a Chanel és a Dolce & Gabbana üzleteiben, lazulással a medence partján, és így tovább.
Miközben őszintén szólva elég sok kérdés felmerül bennünk ezek kapcsán (például milyen mértékig teheti ki egy anya a gyermekét a nyilvánosságnak, vajon meddig mehet el, illetve felhasználhat-e arra egy hároméves gyereket a pénzszerzésre…), a család elég szépen keres mindezzel.
Pixie (pontosabban az anyja) ugyanis szívesen reklámoz különböző termékeket, egy poszt 200 dollárba kerül, miközben a kislánynak már saját márkája is van, amit a blogján (mert az is van neki…) is reklámoz.
Roxy Jacenko (egyébként a Sweaty Betty PR-ügynökség tulajdonosa) azt mondja, a bevételeket a kislánya későbbi anyagi boldogulását megalapozandó teszi félre, és mire felnő, addigra saját divatmárkája lesz.
(via)