Néhány légitársaság nemcsak, hogy rossz, egyenesen ehetetlen ételeket kínál utasainak. A legtöbben egyszerűen otthagyják ezeket a borzalmakat, egy weboldal azonban ahelyett, hogy szabadulna az emléktől, gyűjteni kezdte a szörnyű fogások képeit.
„Valami hús, valami zöldséggel", „Ezt a salátát még a csigák is otthagyták, mert ehetetlen volt", „Az ital valami fluoreszkáló zöld lötty" – ilyen és ehhez hasonló jelzőkkel illetik a légitársaságok ügyfelei a gépeken felszolgált ételeket.
A légi szolgáltatások színvonala sokat fejlődött a kezdetek óta. Hiába azonban a tágas(abb) hely a lábnak (már ahol, ugye...), vagy a legújabb filmek, ha az ételek láttán sokan még mindig a kis zacskók után nyúlnak.
Egy felháborodott utas, azonban megelégelte, hogy hiába fizet a szolgáltatásért, mindig éhesen kell földet érnie. Marco 't Hart tíz éve hozta létre az AirlineMeals névre hallgató weboldalt, ahová bárki feltöltheti a borzalmasnak – vagy éppen fantasztikusnak – talált légi étel képét.
A fotókat aztán közösségi oldalak módjára értékelhetik a felhasználók, megvitathatják tapasztalataikat, a légitársaságok pedig szégyenkezhetnek.
Ma az oldalon, több mint 26 ezer fotó található több mint 600 légitársaság kínálatából, az adatbázis pedig egyre nő. Egyértelműen látszik, hogy a pocsék ételek között sok a visszatérő elem. Az ázott, húst nem tartalmazó virsli, a hideg kávé és a fura színű rántotta évek óta vezetik a listákat.
Nektek milyen tapasztalataitok vannak? (Már ahol egyáltalán ugye adnak még ételt, mert a problémát a fapados társaságok gyorsan rövidre zárták...)