Harsány színek, eklektikus dekoráció, minél kirívóbb, annál jobb – ezek kellenek ma ahhoz, hogy a közösségi oldalakon valami menő legyen. És vannak azok a helyek, melyek kifejezetten erre mennek rá. Igaz, előfordul, hogy nemes céllal.
Az egyik ilyen a milánói Defhouse, ahol minden van, ami egy TikTok-influenszer álma. Az 500 négyzetméteres penthouse-t ennek megfelelően úgy is hirdetik, mint „a tartalomgyártás ideális helyszínét”.
A dolog olyannyira nem vicc, hogy az egész mögött a Web Stars Channel (WSC) nevű – természetesen olasz - médiacég áll, mást ne mondjunk, a YouTube-on 26 millió feliratkozóval.
Megpróbálunk finoman fogalmazni és excentrikusnak nevezzük a helyet, ami tele van mindenféle formákkal, színekkel – az egészért John Pentassuglia művészeti igazgató felel.
Az ingatlan állítólag a maga nemében az első ilyen egész Olaszországban – ismerve és becsülve az olaszok stílusérzékét, ezen annyira nem is vagyunk meglepődve.
A Defhouse egyfajta keltetőként is működik, jelenleg hét „influenszer” foglalja el, mindannyian 16-19 év közöttiek, a lehetőségért cserében pedig a fenntarthatósággal és általában a közösségi médián túlmutató szakmákat bemutató kurzusokon kell részt venniük.
„Nem sokat tudnak a közösségi oldalakon túli világról és híresek akarnak lenni: márpedig ezek a tökéletes összetevők ahhoz, hogy elérjék azt a sikert, ami aztán egy pillanat alatt foszlik semmivé anélkül, hogy bármilyen nyomot hagyna maga után” – magyarázta Luca Casadei alapító.
Összességében tehát a ház ronda, ellenben a kezdeményezés voltaképpen méltánylandó, hiszen valami értéket akar átadni a fiataloknak.
A posztot a blog Facebook-oldalán kommentelhetitek.