Kívül tágasabb

Kiakadt az influencerekre a fagyiárus

2019.07.14. 06:30, Kívül tágasabb , 43 komment

Egyre többen akarnak megélni abból, hogy jókat írnak egyes helyekről vagy szolgáltatásokról a közösségi médiában. A pofátlan megkereséseket azonban sokan nem veszik jó néven.

joe_nicchi_foto_instagram_com_cvtsoftserve.jpg

Joe Nicchi fagyiskocsiból méri a hűsítő finomságot Los Angelesben. A férfit minden héten bloggerek, Instagram-sztárok és tartalommenedzserek keresik meg azzal, hogy szívesen hirdetik a fagyiját a közösségi médiában, ha cserébe ingyen kapják az édességet. 

Az árus eddig rendre visszautasította a lehetőséget, mondván, jól eléri a helyi vásárlókat a közösségi csatornákon saját erejéből is – ezt mutatja, hogy az üzlet 2014 óta prosperál. 

Az utóbbi hónapokban egyre jobban felidegesítették Joe Nicchit a megkeresések, és válaszul új szabályt hozott: az influencerektől kétszeres árat kér, négy helyett nyolc dollárt. Ezt egy vicces táblára is kiírta és kihelyezte a kocsira.

„Múlt héten kaptam egy megkeresést egy partihoz, 300 emberre, ingyen. Cserébe megmutatnának. Azt mondtam, ez őrültség, és akkor csináltam a táblát” – mondta a fagyis. 

Joe Nicchi egy Instagram-posztban – hol máshol – meg is erősítette a döntést, és jelezte, hogy az influencerek nála sosem kapnak ingyen fagyit. Némileg ironikus, hogy a férfi bejegyzését felkapták a közösségi médiában, a táblájáról készült kép gyorsan elterjedt és vitát is generált. 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

We couldn’t care less about how many followers you have, and we’re super embarrassed for you when you tell us.

CVT Soft Serve (@cvtsoftserve) által megosztott bejegyzés,

„Sok támogató üzenetet kaptam azóta. Szerintem sok influencer a kis üzleteknél próbálkozik és ingyen terméket kér a posztokért, amelyeknek kétes az értékük” – tette hozzá. 

Nem ő az első, aki kiakad 

Nem az amerikai fagyis az első, aki kikelt az influencerek ellen. Márciusban egy Fülöp-szigeteki luxus üdülőközpont, a White Banana Beach Club Siargao tette közzé, hogy elutasítja az úgynevezett influencerek megkereséseit, akik ingyen szolgáltatásokat akartak a népszerűsítésért. 

Azt javasolták nekik, hogy keressenek munkát vagy más módot arra, hogy egyenek, igyanak és ingyen alhassanak. 

A dublini White Moose Café és Charleville Lodge tulajdonosa még tovább ment: a rák terjedéséhez hasonlította ezt a fajta marketinget. Paul Stensont az bosszantotta fel, hogy a brit vlogger, Elle Darby négynapot akart eltölteni nála, azért cserébe, hogy utána szépeket posztol a helyről. 

Őrült pénz van benne 

Mindezek ellenére az influencerekben továbbra is vonzó lehetőséget látnak egyes vállalkozások, hogy népszerűsítsék termékeiket, szolgáltatásaikat. Egy Instagram-posztért 100 fonttól 750 ezer fontig terjedő összeget is kaphatnak, a követőbázis nagyságától függően. 

A legnépszerűbb influencer Kylie Jenner, akinek az Instagramon 139 milliós, a Twitteren 27 milliós, a Facebookon 22 milliós bázisa van. 

Az influencer marketing iparág 2020-ra 10 milliárd dollárt is érhet a TechJury szerint. Ahhoz, hogy valakit komolyan vegyenek a hirdetők, legalább 10 ezer követő kell, ám a márkák akkor hibázhatnak, ha csak megszállottan a számokat nézik – figyelmeztet Lauren Moody, egy londoni kreatív marketingügynökség digitális osztályának vezetője.

„Az influencerkedés a számokkal való játékká változott, pedig nem kellett volna” – mondta a BBC-nek a szakértő. Szerinte az emberek okkal követik az influencereket, van egy komoly szenvedélyük vagy hobbijuk, és ezen a területen tanácsért, ajánlásért fordulnak hozzájuk. Tehát a minőségi, a brand iránt elkötelezett követő hasznosabb a mennyiségnél. 

Influencerként épített karriert a divatblogger, Anoushka Probyn. A londoni nő megérti a fagyiárus felháborodását az ingyenélők miatt. Szerinte ez az egész neki és másoknak is jóval többről szól, mint ingyen termékről. 

Ugyanakkor azt mondta, a kritikusoknak látni kell, hogy az ilyen fajta marketing mennyit segíthet a vállalkozásoknak, és néhány rossz tapasztalat miatt az egész iparágat elutasítani elég bárdolatlan dolog, ami csak azt mutatja, hogy nem értik az influencerkedés lényegét. 

A Los Angeles-i fagyiárusnak nincs is szüksége az influencerekre, hiszen vásárlói között tudhatja Mike Tysont, Adam Levine-t, Brad Pittet, Halle Berryt és Bill Murray-t - a fagyi magát adja el.

(Fotó: instagram.com/cvtsoftserve)

Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és a Twitter-en!

A bejegyzés trackback címe:

https://kivultagasabb.blog.hu/api/trackback/id/tr114937678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

acycloren 2019.07.16. 00:29:57

Szóval ez a Bagaméri ezzel akar híres lenni, hogy telepicsogja az interneteket. Elég valószínűtlen, hogy influencerek pont az ő fagyijára utaznának tömegesen.

2019.07.16. 06:22:37

Sosem értettem ezt az 'influencer' dolgot. Ki a fenét érdekel, hogy egy tök idegen ember mit csinál, hova utazik, mit vásárol? Nagyon nagy birkának kell lenni ehhez szerintem

dik_ 2019.07.16. 06:28:03

@acycloren: szövegértés nulla...

Grafschaft Glatz 2019.07.16. 06:32:54

Korunk heréi, ezek a magukat influenszernek nevező semmittevők

acycloren 2019.07.16. 06:33:40

@dik_: Kis fasszopóm, te nem érted az egészet. Ez a fagyiárus azzal sírja tele a netet, hogy nála influenszerek próbálkoznak, de nála amúgy hírességek nyalnak. Tehát az egész egy önreklám.
Mer' nála Májk Tájszon nyal fagyit. Aki amúgy egy hatalmas és vicces arc, ő simán minden showban, ahova meghívják, tolja a saját kannabisz bizniszét.
Tehát egy fagyiárus híres akar lenni és ezért picsog.

Miért kellett neki odaokádni, hogy nála Brepitt meg hasonlók ettek már fagyit? Ja, önreklám.

acycloren 2019.07.16. 06:56:41

@kéki béla: dik_=kéki béla?

Nem irigység ez, csak rámutattam, hogy ez a fagyiárus pont úgy picsáskodással meg ajvékolással akar ismert lenni, mint sokan mások. Nem kell az influenszereket ingyen etetni, de az online hiszti ebben az esetben inkább önreklám.
Nem baj ez, csak ha valaki erre rámutat, az nem kellene irigynek nevezni.

Balthazor Hellman 2019.07.16. 07:29:50

@Klesk: A magyarázat egyszerű... Sokkal több birka van körületted, mint eddig gondoltad...

csúti csüngőhasú tolvaj 2019.07.16. 08:05:31

@acycloren:

"Némileg ironikus, hogy a férfi bejegyzését felkapták a közösségi médiában, a táblájáról készült kép gyorsan elterjedt és vitát is generált."

Szövegértésed nulla. Ezt a mondatot nem fogtad fel. Viszont tényleg működik, agyatlanul vitázol.

kéki béla 2019.07.16. 08:14:13

@acycloren: igen, mibdenki én vagyok, aki téged tudatlan, ostoba baromnak tart.

acycloren 2019.07.16. 08:15:02

@csúti csüngőhasú tolvaj: A táblát azért csinálta, hogy a neten terjedjen. Te annyira naiv vagy, hogy az hihetetlen. Eleve az instagramon nyomult ezzel az álhisztivel. Igazi primitív, de láthatólag működő marketing trükk, aminek bedőlt sok paraszt.

Én is kitehetnék instagramra egy üzenetet, hogy kérem a modell lányokat, ne keressenek most egy pár napig szexuális ajánlattal, mert belefáradtam a sok reszelésbe. Jobb pasi nem leszek tőle, de biztos valaki felfigyelne rá.

Ennek a Bagamérinak se lett jobb a fagyija, de legalább a neve forog, meg megemlíthette, hogy nála Adam Levine és Brad Pitt is elnyalt már egy gombócot. Hogy oda be szarjak!

kéki béla 2019.07.16. 08:25:40

@acycloren: ja, már értelek. Te is egy ilyen élősködő "influenszer" vagy, aki most sértve érzi magát, mert nevén nevezték.

Eugene Horse 2019.07.16. 08:30:41

Ez is influenszerkedés.

2019.07.16. 09:04:38

@Balthazor Hellman: Sajnos ez teljesen igaz. Amióta van Facebook, és látom a régi ismerősök, iskolatársak, sporttársak bejegyzéseit és kommentjeit, hát, néha hatalmasat csalódtam. Milyen sötét baromságokat tudnak kitenni közszemlére...

acycloren 2019.07.16. 09:25:05

@Eugene Horse: így van, ez a pasas is pont olyan instagramkurva, mint az influenszerek

@kéki béla: Én nem vagyok influenszer, sőt faszbúkom, twitterem, instagramom sincs. Amúgy az influenszer is csak olyan, mint a többi ribanc, aki elmegy egy fillér nélkül bulizni, majd meghívatja magát bákárdikólára a diszkóban a BMW kulcsot pörgető, lazacszínű galléros pólós csávóval, majd leszopja. Csak a diszkóban italért szopó csajnak valamennyire helyén van az önértékelése és tudja, hogy az ingyen piáért szopni kell neki. Az influenszer meg azt hiszi, hogy neki nem kell szopni, csak posztolni a szétszűrőzött kajaképeket, szelfiket, pucsítós fotókat.
Kurva az összes, ingyen akar élni, de a bákárdikólás legalább tisztában van a saját értékével.

És ez a fagyiárus is pont úgy ribanckodik a saját biznisze reklámozásáért a neten, mint az a fasz, aki minden héten elmegy diszkóba és kijelenti, hogy undorodik már ezektől a sekélyes picsáktól. A hülye azért visszajár oda. Ahogy ez a fagyis is az instagramra. Hogy panaszkodhasson.

acycloren 2019.07.16. 09:46:14

@Klesk: Az influenszer a kisipari módja ugyanannak, amit híres emberek, sportolók csinálnak. Szponzoráltatják magukat. Az infliluenszer pont olyan ribanc, mint Céronáldó vagy tökömtudja melyik zenész, TV-s műsorvezető, akit megszponzorál valami autógyár, dezodorgyártó vagy fogyitabletta cég. Engem az se érdekel, hogy Céronáldó milyen spray-vel fújja a heréit, hogy ne legyenek pállottak, meg hogy XY műsorvezető milyen legális amfetaminnal fogyott le.
Az influenszer meg olyan reklámribanc, aki mást nem csinál, csak posztol. Tehát se sport, se más teljesítménye nincs. Valahol azért elismerésre méltó, hogy a semmire (jóganadrágos pucsítás, műmosoly, szétszűrőzött képek) is fel tudják építeni a bizniszüket. Ez nagyon demokratikus, amerikai álom jellegű trend, nem kell híresnek lenni, csak pofátlannak, kitartónak.

Összefoglalva az influenszer csak kicsiben próbálja csinálni, amit a szponzorált hírességek nagyban.

Én itt Ázsiában voltam egy szép kilátással rendelkező kávézóban ahova egyszer csak bevonult egy japán internetes celeb csaj a karonülő kölykével és a faszijával, meg a menedzserével, egy hivatásos fotóssal. Rendeltek kávékat meg valami kaját és órákon át fotózta őket a fotósuk. Ezek az emberek már sehova se mennek fotós nélkül. Ha kimozdulnak a lakásukból, akkor rögtön pénzt keresnek, minden nap többször posztolnak profi képeket. És ez nem valami nagyon híres picsa, csak valaki az internetről.
Már gyerekkorukban arra szoktatják őket, hogy mindenben pénz van, mindent osszanak meg, legyen egy semmilyen, negédes, műmosolygós személyiségük, amit bármilyen termék mellé el lehet pattintani.

Ez a az influenszerkedés a reklámipar kisipari, háztáji verziója. Az influenszer magát menedzseli, fotózza stb. És néha ingyen kajáért kurvul. Ugyanaz, mint a szponzorált sportoló vagy bákárdikólás kis ribanc a diszkóban, csak más szinten játszanak.

nemecsekerno_007 2019.07.16. 09:49:31

Hogy klasszikust idézzek:
Főzessél magadnak anyáddal, kisköcsög! :)

2019.07.16. 09:52:22

@acycloren: Én ezt tökéletesen értem, kb ez a véleményem nekem is. Én azt nem értem, hogy kik a célszemélyek? Ki a szart érdekel az, hogy xy mit csinált, mit evett, mit hord, milyen segge van? El nem tudom képzelni, hogy én bármit is csak azért csináljak vagy válasszak, mert valaki a világ túloldalán az választotta vagy az csinálta. Hogy lehetnek olyan emberek a földön, akiknek ennyire nincs saját elképzelésük, saját ötletük?

Void Bunkoid 2019.07.16. 10:00:43

Azt nem értem, hogy ez miért olyan hatalmas szám, hogy teszem azt fészbukon Kylie Jennernek 22 millió követője van és ettől ő olyan atomhíresség meg sztár meg hű.

A Facebook jelenleg 2,4 milliárd aktív felhasználóval rendelkezik. Ebből 22 millió a karcsú egy százaléka sem. Ennél több ember amúgy komolyabb közösségihálós túrás nélkül azt sem tudja, hogy ki a franc ez.

Elvis Presleyről a hatvanas évekre gyakorlatilag legalább 1 milliárd ember tudta, hogy kicsoda, ami jóval több, mint a mai topinfluenszerek követőinek száma. Na ő - ő tényleg híresség.

Pedig akkor még internet sem volt, valamint harmadannyi ember élt összesen a Földön, mint ma.

hunter84 2019.07.16. 10:01:56

@acycloren: Balfasz influenzás vagy te is gyökérkém!

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.hu/ 2019.07.16. 10:04:54

HÍRNÉVVÁGY:
Rólam is írhatna n-szer
Egy-két híres influencer!
:)

acycloren 2019.07.16. 10:09:11

@Void Bunkoid: Jó, de azt gondold át, hogy Elvisből egy volt, neki fel kellett építeni a karrierjét. A Jenner-Kardashian klán és klónjaik meg mindenhol ott vannak. Az átszabott arcú, feltöltött szájú, nagyseggű fiatal nők, akikből rengeteg van. És nekik semmit se kell produkálni, legfeljebb egy jóganadrágos pucsítást vagy egy szexvideót. Nem kell gitáron játszani, nem kell eredetinek lenni, műfajt teremteni, nem kell tehetségesnek lenni semmiben. És ha azt
veszed, hogy befektetett munka elenyésző, nincs eredeti alkotásuk, semmi teljesítmény nincs mögöttük, akkor a 20 millió követő igenis szép szám.

@Klesk: "El nem tudom képzelni, hogy én bármit is csak azért csináljak vagy válasszak, mert valaki a világ túloldalán az választotta vagy az csinálta." - Jó, de ez pont ugyanúgy kérdés lehet hagyományosabb reklám esetén is. Mi a faszért venném meg a KFC csirkeszárnyakat, csak mert Céronáldó ölelgeti őket a reklámban és mosolyog hozzá? Mi értelme a reklámnak? Csak mert ismertebb az arc?

Pierr Kardán 2019.07.16. 10:12:48

Az a baj az influenszerkedéssel, hogy jó pénzért (a kisebb arcok kisebb pénzért, a megélhetési influenszerek egy ingyen fagyiért) csupa jót írnak a helyről, termékről.

Tehát egy influenszer pénzért hazudik, aki követi őt, az nem a jó helyeket, dolgokat tudja meg a posztokból, hanem legfeljebb csak annyit, hogy akit követ, azt megvesztegette a dicsért cég. Csak az a baj, hogy milliós birka követőtábor ezt sajna nem látja át :-((

acycloren 2019.07.16. 10:26:07

@Pierr Kardán: Ja, ez pont ugyanúgy igaz a reklámokra is. Van az a pénz amiért korpásodik az ember haja. Mondta Prokopp Dóra.
Minden reklám hazug, legalábbis egyoldalú.

Hajnövesztőszerek, mosóporok, autógyárak, szállodák, utazási irodák, légitársaságok, mind a pozitívumokat nyomják a reklámokban.
Ma már azért sokféle forrásból lehet tájékozódni, aki csak egy influenszer ajánlása alapján vesz meg valamit, az ugyanúgy beszopja azt is, hogy reklámok szerint a Persil mosópor kiveszi a fűfoltot a fehér nadrágból és hogy egy intimbetéttől mosolyogva, kacagva, felhőkön táncolva esik át a nő a havivérzésén, nem idegbetegen, fájdalmakkal. És ha Axe spray-vel fújod be magad, akkor benyúl az ingedbe a Cindy Crawford.

Zacskóstej 2019.07.16. 10:53:45

@acycloren: Jól kivagy ember..:D:D Kiborultál egy fagyis cikken :D

Metálvörös 2019.07.16. 11:54:11

Gondolkoztam, hogy veszek Kardashian-féle alakformáló csodafehérneműt, de két ok miatt végül letettem róla.
1. Nem elég nagy a seggem
2. Nem tudom, mennyire szorítaná el a farkamat.
Úgyhogy nálam nem igazán jött be az influenszerkedése. Persze lehet, ha követném valahol, akkor nem nyomna, sőt kiemelné hogy milyen nagy :)

acycloren 2019.07.16. 12:08:14

@Klesk: Az influenszerek a celebekből nőttek ki. A celeb csak arról híres, hogy híres és szerepel a bulvármédiában. Teljesítmény nem szükséges. Ebből nőtt ki az influenszer, aki arról híres, hogy sokan követik. Hogy miért, azt senki se tudja.
Én egy influenszert se követek. Ha a neten találok egy jóganadrágos jóseggű csajt, aki ribanckodik instagramon, akkor rákkattintok, kiverem rá és ennyi. Az nem érdekel, hogy a pucsítós képén milyen italt vagy táplálékkiegészítőt reklámoz.
Szexuális ingerekre vevő vagyok, de azzal nekem soha senki nem adott még el semmit.

Mondjuk én kamaszkoromban a Quelle katalógust is csak arra használtam, hogy a fehérneműs oldalakra ráverjem a faszomat. Tehát soha semmit nem vettem onnan. Pedig állítólag csöcsökkel bármit el lehet adni. Nekem nem. Én céltudatosan fogyasztok, szexet is.
Volt barátnőm (szexpartner) is, aki ki akart hízelegni valami drága ajándékot, nem jött össze neki. Én nagyon tudatosan külön tudom választani az élet különböző területeit.

Tehát influenszerek miatt ajvékolni ősi román szokás. Nem követed őket és ennyi. Könnyebb elkerülni, mint régen a TV reklámokat. Bár azt se tudom, hogy ki néz még TV-t. Vagy 15 éve nincs TV-m. Neten meg eleve tilom az összes reklámot, youtube-on, indexen, mindenütt.

acycloren 2019.07.16. 12:20:25

@Klesk: Eleve azért se veszek szívesen olyan terméket, amit ilyen fasznyak celebekkel, sportolókkal reklámoznak, mert én érzem, látom, hogy azért lesz egy Nike sportcipő háromszor annyi, mint a Decathlonos, mert valami pöcs focista vagy jamaicai futó ebből dollármilliókat keres és ebből veszi a kokaint, amit aztán 12 éves filippínó szűzlányok ánuszáról szív fel. Én inkább veszek decathlonos cipőt és a megspórolt pénzből én szórakozom a Fülöp-szigeteken. Persze kizárólag legális keretek között

acycloren 2019.07.16. 12:26:13

@Klesk: A TV-ről az az utolsó emlékem, hogy több év külföldi élet után Magyarországon leültem a családtagjaim nappalijában, ment a TV és a Barátok közt pont ugyanott tartott, mint amikor eljöttem Magyarországról. Megállapítottam, hogy semmiről nem maradtam le, de nem is fontos ez az egész. Huzamosan külföldön élve minden magyar bullshit és bulvár kikerült a látókörömből, egyedül a blogponthu-index vonalon mozgok, a helyi, ázsiai szemét tömegkultúra meg abszolút hidegen hagy, pedig itt is ömlik a kosztümös szappanopera minden csatornán.

Metálvörös 2019.07.16. 12:50:57

@acycloren: Lehet még találni 18 éves filippínó szűzlányokat is? :)

acycloren 2019.07.16. 13:00:08

@Metálvörös: 18? Ennek nézz utána, a Fülöp-szigeteken 12 év a beleegyezési korhatár. Mindig érdemes tisztában lenni a jogi keretekkel.

Zabalint 2019.07.16. 13:55:33

@acycloren:
Én meg mindig először valamely fikázótól hallok egy-egy celebről, influencerről. Nem veszik észre, hogy a negatív reklámmal csak segítenek nekik. Én mondjuk nem kezdek el érdeklődni celebek után ennek hatására, mert ez nagyon távol áll tőlem, de van aki igen, illetve biztos van olyan terület, amire igaz lenne, hogy ha valaki befikáz valamit, amiről még nem hallottam, utánanézek mi a tököm, és ugye van esélye annak, hogy tetszeni fog. Ha sosem fikázta volna, akkor meg nem is hallok róla. Feleségem főnöke például fikázta kókusztejet, hogy mekkora nagy divat lett, és ez mennyire gáz, feleségem ennek hatására kipróbálta, ízlett neki, azóta van hogy issza.

Pierr Kardán 2019.07.16. 16:08:04

@acycloren: Általában véve igazad van, nem szabad elhinni, amit a reklámok mondanak, de azon viszont elcsodálkoztam, hogy a Vanish tényleg kiszedi a foltokat :-))

Pierr Kardán 2019.07.16. 16:10:07

@Zabalint: Kókusztej megkerülhetetlen, ha jó pina coladat akarsz csinálni, akkor kell bele kókusztej.

paráznabillegető 2019.07.16. 16:19:01

- hi joe, kérünk kétszer két gombóc sztracsatellát, please.
- no more sztracsatella, sold off. pechetek van.
- akkor kérünk kétszer két gombóc pecheteket.

Helyszíni zsemle 2019.07.16. 16:37:13

Az influencerkedes,szektas dolog. Meg eppen nem szekta, de kozelit hozza.

Void Bunkoid 2019.07.24. 09:00:42

@acycloren: na de ha ennyi van belőlük, és tök ugyanolyanok, akkor mi a franctól híresek?

A Quelle-katalógusos beszólásod viszont NAGYON ül. Pont én is ezt mondtam a minap, hogy az instagram tulképpen egy óriási, digitális teszkós szórólap :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2019.07.24. 09:31:26

Fellélegeztem hogy Kylie Jenner nevét most hallom először, van még remény, igaz nem vagyok nő, lehet ezért nem tudom ki ő.
Magyarósiban az a jó hogy őt támogatja az utazási iroda, nem dörgölőzik oda mindenkihez hogy akkor lesz videó róluk ha támogatják a videóját.

Kívül tágasabb

A világ érdekes. Ha érdekel, mi történik a világban körülötted, akkor itt a helyed!

Hirdetés

Utolsó kommentek

  • kolompar lole 1116: @ételizésítő: Én azért örülök ha az ilyen ingyenélő ringyók is megszívják. Meg a többi ingyenélőnek is, de most csak ennek lehet itt örülni. (2019.08.18. 02:19) Kitálal a volt pornósztár
  • kolompar lole 1116: @ételizésítő: A palesztinok NEM filiszteusok! Azok sémi arabok, a filiszteusok Dél Európából mentek oda. A tengeri népek egyike (vagy azokból ott helyben alakult nép). Szicíliaiak, görögök, etruszko... (2019.08.18. 02:18) Kitálal a volt pornósztár
  • ételizésítő: @kolompar lole 1116: Ja, káröröm. Hát bennem nincs. Mondjuk akkor lenne, ha az O1Gecigányt és teljes bandáját látnám a választási plakátok helyén a villanyoszlopokon lógva. Akkor tényleg lenne, mer... (2019.08.17. 23:22) Kitálal a volt pornósztár
  • ételizésítő: @kolompar lole 1116: Náciügyben én azokról beszéltem, akiket mostanában fognak perbe, hogy az írnok cipőpucolója volt valami huszadrangú munkatáborban, hogy az is bűnös. Megnézném, hogy a helyében ... (2019.08.17. 23:21) Kitálal a volt pornósztár
  • Igaz János: Ezt a módszert még a nagyapám találta fel. Csupasz vezetéket fektetett a kertjébe le és csúszkán hozzá kötött elektromos kapálógéppel dolgozott , szántott vetett, mert a lovak abrakoltatása többe ke... (2019.08.17. 23:06) A svédek már megint nagyot dobnak
  • Utolsó 20

Innen szemezgetünk

  • BBC News
  • Telegraph.co.uk
  • the Guardian
  • The Independent
  • MailOnline
  • CNN
  • The New York Times
  • POLITICO
  • The Huffington Post
  • Gawker
  • Vanity Fair
  • New York Post
  • Drudge Report
  • EL PAÍS
  • Chinadaily US Edition
  • elmundo.es