Kívül tágasabb

A legnépszerűbb repülőutak a világon

2019.04.13. 06:30, Kívül tágasabb , 3 komment

A légiközlekedés növekedése világszerte töretlen, de egyes útvonalak különösen kedveltek. Az OAG a közelmúltban tette közzé adatait az előző évből a legkedveltebb útvonalakról. A top 15 mindegyike belföldi járat, és ezek közül nyolc Ázsiában található.

repulo_gyerek_foto_pixabay_com_silverstylus.jpg

A legnépszerűbbnek a Csedzsu és Szöul közötti út bizonyult, naponta átlagosan 201 járat közlekedik itt. Az Asiana vezeti a rangsort a légitársaságok között 19 434 járattal, a Jeju Airlinest, a Korean Airt és a Jin Airt megelőzve.

A nem belföldi járatok közül a legtöbb gép Szingapúr és Kuala Lumpur között közlekedett tavaly: 30 187. 

A lista: 

  1. Bogotá, Kolumbia – Medellin, Kolumbia

Évente 31 279 járat közlekedik a két város között, és három légitársaság üzemelteti ezeket.

  1. Jakarta, Indonézia – Denpasar, Indonézia

31 958 járatot regisztráltak tavaly, összesen hat társaságtól. 

  1. Cusco, Peru – Lima, Peru

Hat légitársaság 32 095 járata szállt fel az előző évben.

  1. Brisbane, Ausztrália – Sydney, Ausztrália

33 443 járat közlekedett a két nagyváros között, ezek négy társasághoz tartoztak. 

  1. Fokváros, Dél-Afrika – Johannesburg, Dél-Afrika

Hat cég 33 708 járatán lehetett utazni tavaly. 

  1. Dzsidda, Szaúd-Arábia – Rijád, Szaúd-Arábia

Öt légitársaság üzemeltetésében 35 149 járat közlekedett. 

  1. Los Angeles, Kalifornia (LAX) – San Francisco, Kalifornia

35 365 járatra lehetett jegyet váltani, összesen öt társaságnál. 

  1. Jakarta, Indonézia – Surabaya, Indonézia

Összesen 37 762 gép szállt fel, hat társaság üzemeltetésében. 

  1. Szapporo, Japán – Tokió, Japán (HND)

Négy cég 39 271 járatával lehetett utazni. 

  1. Hanoi, Vietnám – Ho Si Minh-város, Vietnám

Három társaság repültet a két város között, de 39 291 járat indult tavaly.

  1. Fukuoka, Japán – Tokió, Japán (HND)

39 406 járat közlekedett, négy cégnél. 

  1. Sao Paulo, Brazília – Rio de Janeiro, Brazília

Három társaság üzemelteti a járatokat, összesen 39 747-et.

  1. Mumbai, India – Új-Delhi, India

Összesen 45 188 járat közlekedett a két nagyváros között, hat társasághoz tartozva. 

  1. Melbourne, Ausztrália – Sydney, Ausztrália

54 102 járat repült tavaly, négy cég üzemeltetésében. 

  1. Csedzsu, Dél-Korea - Szöul, Dél-Korea,

Toronymagasan első az útvonal a főváros és a legnagyobb sziget között: 79 460 járat hét társaság üzemeltetésében.

(Fotó: pixabay.com/silverstylus)

Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és a Twitter-en!
Címkék: repülés

A bejegyzés trackback címe:

https://kivultagasabb.blog.hu/api/trackback/id/tr3814761414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

the real fogash 2019.04.14. 10:45:00

Ezek legtöbbjét simán ki lehetne váltani gyorsvasúttal (a Medellin-Bogota kapcsolatot mondjuk nem), és akkor alkalmanként nem 100-150, hanem 1000-1500 utas mehetne, lényegesen kisebb környezeti terhet jelentve.
De gondolom a földet az én dizelautóm fogja megölni, meg a nejlonzacskó, mi?

egyinges 2019.04.14. 10:50:00

Bakker, már mindenféle statisztikai adatból lehet blog bejegyzést csinálni! Melyik a népszerűbb vasúti útvonal? Békéscsaba-Szolnok, vagy Miskolc-Hatvan? Azaz melyiken utazok szívesebben? Esetleg Dombóvár-Szekszárd? Gondolom, az a népszerű, amin szívesen utaznak az emberek.. Az nem biztos hogy népszerű, amit sokat használnak, inkább szükséges, gazdasági, kereskedelmi, stb. okból.

ComLo 2019.04.14. 13:23:47

@the real fogash: Már miért lehetne kiváltani? A leggyorsabb vonatok, az optimális szakaszon mennek 300-al, a repülők alsó hangon 8-900-al. A vonatnak szükségszerűen alkalmazkodnia kell a terephez, a repülő szó szerint légvonalban megy. Nagyon nem mind1 hogy 2 óra vagy 8 óra mondjuk egy Melbourne Sydney táv. A lassulás nullákat jelentene a gazdaságnak.
Abban persze igazad van, hogy ez súlyosan környezetszennyező. Talán abban lehet bízni, hogy a repülőipar fejlődésével, a gépek egyre hatékonyabbak, és egyre kevésbé környezetszennyezők lesznek.

Kívül tágasabb

A világ érdekes. Ha érdekel, mi történik a világban körülötted, akkor itt a helyed!

Hirdetés

Utolsó kommentek

  • sutyerák: ajánlottam a Fűmesternek. egy volt kolléga cége. jó gyerek (2019.04.21. 15:21) Be lehet költözni a Buckingham-palotába
  • kiskutyauto: Szerintem a fizu sem lehet gyenge. Legalább 2000 font kell legyen és ugyebár hozzá a szállás és kaja ami még egyszer annyit ér kb per hó. Azonban itt csak a legelitebb kertész csapat rúg labdába, ka... (2019.04.21. 15:10) Be lehet költözni a Buckingham-palotába
  • élhetetlen: @Nagy fasz vagy te Válasszunk: Jó a humorod, gondolod. Gondom, azt is el tudod képzelni, ahogy a teljes királyi család sorban áll a palota egy db. wc-jénél a 800 alkalmazottal együtt reggelente. (2019.04.21. 15:07) Be lehet költözni a Buckingham-palotába
  • élhetetlen: @darlacko: Kicsit másképp látom, bár nem ismerem a viszonyokat. Csak így az internetről: Single szoba – £90-120, azaz 4700-6200 font /év, és ez nagyon a központban van. Nem kell napi több órát bumli... (2019.04.21. 14:54) Be lehet költözni a Buckingham-palotába
  • Nagy fasz vagy te Válasszunk: " lehet élvezni a királyi udvar rekreációs létesítményeit, béren kívüli juttatásként." Azért az fasza lehet, hogy lerúgod a pacskert, aztán ráüvöltesz Böskére, hogy na húzzál ki a jacuzziból vénass... (2019.04.21. 12:18) Be lehet költözni a Buckingham-palotába
  • Utolsó 20

Innen szemezgetünk

  • BBC News
  • Telegraph.co.uk
  • the Guardian
  • The Independent
  • MailOnline
  • CNN
  • The New York Times
  • POLITICO
  • The Huffington Post
  • Gawker
  • Vanity Fair
  • New York Post
  • Drudge Report
  • EL PAÍS
  • Chinadaily US Edition
  • elmundo.es