Kívül tágasabb

Erőszakot hazudott, ronda vége lett

2017.08.27. 06:30, Kívül tágasabb , 98 komment

Nem akármilyen büntetést kapott egy brit nő, aki sorozatosan azt állította, hogy megerőszakolták. Csakhogy kiderült, hogy ilyesmiről szó sem volt, így végül Jemma Beale állt bíróság elé. Maradjunk annyiban, lesz ideje gondolkozni a történtekről.

jemma_beale.jpg

A 25 éves brit nő nem akármilyen vádakat hozott össze, egyebek mellett azt állította, hogy négy különböző alkalommal összesen hat férfi szexuálisan molesztálta, kilencen pedig megerőszakolták. Mindezt három év alatt.

A bíróság nem nagyon értékelte Jemma Beale (mint a nyomozás során kiderült) hazudozásait, különösen, hogy maga a vizsgálat az ügyészség szerint 250 ezer fontba és 6400 munkaórába került, és akkor még nem beszéltünk a bírósági tárgyalásról, amiért a brit adófizetők 109 ezer fontot fizettek.

„A per során kiderült, ami nem mindig volt nyilvánvaló, hogy maga egy nagyon-nagyon meggyőző hazudozó, aki imád az áldozat szerepében tetszelegni” – indokolta a tíz éves (!) börtönbüntetést a bíró Nicholas Loraine-Smith.

A nő ügyvédje, Lawrence Henderson szerint Jemma Beale fenntartja ártatlanságát, de egyelőre nem döntötte el, fellebbez-e a döntés ellen.

A bíró szerint egészen hátborzongató a mód, ahogyan a nő fenntartotta az állításait, melyekről az első pillanattól tudta, hogy nem igazak, de egészen a hamis esküig képes volt elmenni. 

„Ezeknek a hamis, nemi erőszakról szóló vádaknak, melyek nyilván széles nyilvánosságot kapnak, nagy valószínűséggel lesz egy olyan visszás hatásuk, hogy miattuk bűnös férfiak is szabadlábon maradhatnak” – hangsúlyozta Nicholas Loraine-Smith

„Az ilyen és ehhez hasonló esetek ugyanis azzal a valós veszéllyel járnak, hogy a megerőszakolt vagy szexuális molesztált nők nem mernek majd a rendőrséghez fordulni, attól félve, hogy nem hisznek nekik” – emelte ki a bíró. 

A rendőrség 2013 decemberében kezdett nyomozni Jemma Beale ügyében, miután a nő egyik volt barátnője azt állította, egy férfit tévesen ítéltek börtönbüntetésre, azt követően, hogy a nő 2010 novemberében erőszakkal vádolta meg. 

Az egyre nagyobb méreteket öltő nyomozás során végül négy esetet vizsgáltak meg, melyekben hasonló következetlenségeket és gyanúsan ismétlődő körülményeket találtak, melyek azt a gyanút keltették, hogy Jemma Beale hazudik. 

A nő egyik áldozatát hét évre ítélték, egy másik esetben azt hazudta, hogy csoportos erőszakot követtek el rajta, és még arra is képes volt, hogy sérüléseket okozzon magának, alátámasztandó az állításait. 

Ugyanezt eljátszotta 2013-ban hat (!) másik férfi esetében is két különböző alkalommal csoportos szexuális erőszakkal vádolva őket. 

Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és a Twitter-en!

A bejegyzés trackback címe:

https://kivultagasabb.blog.hu/api/trackback/id/tr3512781076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VaradiJanos 2017.08.28. 11:41:47

Tényleg randa vége lehet ennek a nőnek, de az eleje sem túl szép.

calen 2017.08.28. 11:47:35

Ez a nő nagyon elvetette a sulykot. Ha megelégedett volna csupán két-három férfi életének tönkretételével, sosem bukik le.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.08.28. 11:51:10

@VaradiJanos: Ez is megcsalna téged, mint a guminőd a szomszéd kidobott gumimatracával.

Karipapa01 2017.08.28. 11:55:23

Milyen nyomozás és milyen tárgyalás lehetett az, ahol ártatlan embereket ítéltek börtönbüntetésre? Vajon minek alapján ítélték el őket? Ki fogja őket kárpótolni és hogyan a börtönben töltött éveikért?
Nagyon szégyellheti magát az "igazságszolgáltatás", mert vastagon benne van ebben a borzalomban.

Klesk 2017.08.28. 12:03:50

@Karipapa01: Nem igazságszolgáltatás, hanem jogszolgáltatás. Igazságot utoljára Mátyás szolgáltatott. Van egy tanár ismerősöm, az ő iskolájában esett meg, hogy egy tesitanárt vádolt meg két lány, hogy molesztálta őket. A tanárt felfüggesztették, mentek tárgyalásra. Oltári szerencséje volt, mert olyan időpontot adtak meg a lányok, amin volt jelen szülő is, így tudta tanusítani, hogy semmi nem volt. A lányokat a bíró elmarasztalta, amit - most figyelj - elröhögtek, ott a tárgyaláson. Fiatalkorúak, nem büntethetőek. Utána a tanárnak ugyanúgy tanítani kellett őket, pedig sittre akarták juttatni. Szerinted?

Drednaught 2017.08.28. 12:05:33

@Karipapa01:
Átlagos, megszokott nyomozás.
A nő vádjai alapján.
Senki és sehogy.

Ez egy ilyen világ. Mindenki egyenlő, de azért akinél a pénisz van, az csak bűnös lehet, akinél pedig a pina, az csakis áldozat.
Ennél jóval cifrább dolgok történnek most is az Államokban, keress csak rá a neten.
Kulcsszavak: false+rape+accusations+college

calen 2017.08.28. 12:06:55

@Karipapa01:
Az angolszász országokban ilyen esetben inkább férfielenes autodafé zajlik, nem valódi bírósági eljárás. Pl. egy brit apát a lánya vádolta meg nemi erőszakkal, mert megharagudott rá. A férfit csak az mentette meg a börtöntől, mert az ügyvédjének feltűnt, hogy a lány az elkövetés módszerét egy az egyben egy könyvből vette. Ha erre nem jön rá, a férfit lecsukják pusztán azért, mert egy nő megvádolta. Arrafelé ennyi is elég.

The reaper 2017.08.28. 12:07:37

És még csodálkoznak, hogy miért választja egyre több férfi, főleg a fejlett nyugaton, a netes pornót és a magányt, ezek helyett a lehetőségek helyett.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.28. 12:40:53

Elképesztő, hogy a bíróságok lényegében bemondásra ítéltek el egy rakás férfit. Hogyan születhetett sorozatban ennyire téves ítélet? Milyen lehetett a bizonyítási eljárás, hol volt a védelem?

A vádlottak minden bizonnyal fellebbeztek, de ezek szerint minden fellebbezést vagy elutasítottak, vagy a fellebbviteli bíróság is bűnösnek találta őket.

Vajon hogy zajlott le egy ilyen tárgyalás?

Nő: Ez a férfi megerőszakolt engem.
Vádlott férfi: Ártatlan vagyok.
Bíró: A vádlott bűnös, hét év börtönre ítélem.

Kb. ennyi lehetett a tárgyalás.

Láthatóan még a sokadik ítéletnél sem tűnt fel a bírónak, hogy ezt a zsírdisznót hogyan kívánhatta meg 3 év alatt tizenplusz férfi annyira, hogy erőszakra vetemedtek. Annyira kívánatos? Szerintem Chuck Norrisban is több nőiesség van, mint ebben a mangalicában.

Külön megdöbbentő, hogy a téves ítéletek sorára nem az "igazságszolgáltatás" rendszerén belül derült fény, hanem kívülről.

2017.08.28. 12:46:29

Aki mást szándékosan hamisan vádol egy bűncselekmény elkövetésével, azt olyan büntetéssel kell(ene) sújtani, mintha ő követte volna el.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.28. 12:50:25

@Pihent Operátor:

De halmazati büntetés kellen, hogy járjon neki. Egy hamis vád legyen csak 5 év, akkor ennek a nőnemű szörnynek tizenvalahányszor öt évet kellene kapnia. A posztban említett 10 év börtön túl enyhe, az általa börtönbe juttatott férfiak összesen valószínűleg már többet ültek le eddig.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2017.08.28. 13:21:21

bocsanat, a taho kommentert, de senkinek nem lett gyanus, hogy ezt a finoman szolva sem vonzo not ennyi pasi eroszakolta folyton?

Bobby Newmark 2017.08.28. 13:25:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne: @A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron:
Britek közmondásosan randák, amcsiknál helyenként meg lassan ez lesz az átlagos testsúly.

szemétpasi 2017.08.28. 13:27:07

Számomra is megdöbbentő, hogy ennyi embert sikerült elítéltetnie. Hol maradnak a cellainformációk amivel lehet igazolni a tartózkodási helyet (ott sem voltam)? Tanúk? Orvosi leletek? (nyomot hagy a hüvelyen egy erőszak)

Az "áldozat" szava állt szembe a vádlottéval. Ez hogyan elégséges egy tényleges letöltendőhöz?

Amúgy nagyon örülök, hogy ez a kártékony állat végre rács mögé kerül. Ezzel az összes megerőszakolt nőnek is ártott, nem is kicsit.

powerage 2017.08.28. 13:30:13

"Nem akármilyen büntetést kapott egy brit nő"

Ja, fejenként leosztva, hamis vádanként nyolc hónapot, miközben csak az egyik áldozatát hét évre varrták be.

Kemény büntetés, valóban.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.28. 13:45:19

@Bobby Newmark:

"Britek közmondásosan randák"

Na de ennyire? :O

@szemétpasi:

Plusz lehetett volna keresni spermanyomot (vagy ha nem ejakulált, akkor az előváladék nyomát), az óvszert sikosító anyag nyomát, a férfi szőrszálait a nő nemi szőrzetében stb. Na de semmi ilyet nem is kerestek, mert akkor kiderült volna, hogy nincs semmi a vádat alátámasztó nyom.

odamondó 2017.08.28. 13:47:15

Feminácizmus. Ennyi.

De amúgy a nők el vannak nyomva továbbá még kevesebbet is keresnek ugyanazért a munkáért stbstb. Fuck off.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.28. 13:47:28

@A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron:

A nőszerú képződmény bizony aesthetically nagyon challenged, de bizonyára nem lett volna píszí ezt megkérdezni.

Lángharcos 2017.08.28. 13:54:10

Rohadjon meg a rács mögött. Az ilyenek miatt nem veszik komolyan a valódi áldozatokat, akik segítségre szorulnak. :(

szita szita péntek 2017.08.28. 13:56:31

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem tudod mit kerestek és mit nem. Annyit tudsz, ami le van írva a cikkben. Az meg nem említ olyasmit, hogy esetleg sima aktus volt-e, vagy hogy előtte volt-e kapcsolata a nőnek a megvádolt férfiakkal (ahol is lehetősége nyúlt szőrszálak meg akármik begyűjtésére).

A büntetést viszont nagyon keveslem. Azon túl, hogy börtönbe juttatott embereket olyan stigmát akasztott rájuk, ami a felmentésükkel egyáltalán nem biztos, hogy lekerül róluk.

FlybyWire 2017.08.28. 14:04:27

Akit bekasztliztak miatta, annak engedni kellene, hogy most aztán tényleg jól megerőszakolhassa.

Mondjuk, a röfiképét elnézve, ez lehet inkább halmazati büntetés lenne a fickó(k)nak...

Indriq 2017.08.28. 14:06:40

Nem tudjuk, hogy kiket vádolt meg amúgy, lehet mindegyik elítélt bűnöző volt, és így a közvetett bizonyítékok alapján ítélt a bíró. Persze ez nem mentség, de nem a bíró hibája, hanem az ügyészségé és a rendőrségé. Magánvéleményem, szerintem még nem is kapott eleget, ez nem példás bűntetés. De a nyomozó hatóságot elővenném rendesen, a baj, hogy valszeg védik a mundér becsületét.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.28. 14:11:45

@FlybyWire:

Na én is azt akartam válaszolni az első mondatodra, hogy túl kegyetlen dolog lenne szegény ártatlanul bebörtönzött férfit még tovább büntetni.

@szita szita péntek:

Azt tényleg nem tudom. De a sorozatos téves ítéletek arra utalnak, hogy a nyomozás sem lehetett valami lekiismeretes - már ha egyáltalán érdemben nyomoztak.

Gondolod, hogy ennek a zsírdisznónak három év alatt kilenc pasival lehetett szexuális kapcsolata? Ha férfi lennék, én bizony inkább kupiba mennék vagy vennék egy gumibabát és azt dugnám.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.28. 14:57:31

Vajon mennyit érdemel az, aki, ha tök véletlenül nem bukik le, kilenc embert jutatott ártatlanul évekre börtönbe?

Szerintem össze kellene adni a kiosztott - nem a letöltött - éveket, és annyit üljön le a zsírdisznó is. Nem baj, ha 80 évesen jut ki a börtönből, legalább biztos lehet abban, hogy odabenn senki nem fogja megerőszakolni. Bár szerintem idekinn sem lenne sok pasinak gusztusa hozzá.

Ravasz Figyelmeztetés 2017.08.28. 15:24:25

Hogy hihette egy pillanatig bárki is, hogy nem hazudik? Ki a bánat akarna megerőszakolni eleve egy ilyen szárazföldi bálnát?

2017.08.28. 15:50:00

Tudok Magyarországon olyan srácot, akinek a csaja félrekúrt, majd amikor lebukott, akkor azt hazudta, hogy kényszer volt, kb. nemi erőszak. A srácnak azért gyanús volt, hogy nem akarja rendőrségre vinni az ügyet a csaj, aztán miután beszélt az "elkövetővel", már tudta, hogy a nője csak bebaszcsizva kúratta magát egy pincebulin (borvidéken történt).
A nők simán hazudnak nemi erőszakot egy félrekúrás fedezésére vagy egy válóperben, hogy ne a pasas kapja a gyerekek felügyeleti jogát, van egy vidéki magyar ügyvédnő, akinek ez bevett taktikája. Egy pszichológus azt hoz ki egy gyerekből, amit csak akar, csinál a galamblelkű apából agresszív állatot vagy molesztálót öt perc alatt.

@Kovacs Nocraft Jozsefne: sperma, szőrszálak rendes beleegyezésen alapuló aktusból is származhatnak. A hüvely fala meg egy hevesebb aktus közben pont úgy sérül, mint egy nemi erőszak kapcsán, arról nem is beszélve, hogy egy nő magának is simán okozhat ilyesmit.

@szemétpasi: orvosi leletek? Simán produkál magán egy nő tipikus erőszakos közösülős, párkapcsolati erőszakos sérüléseket. A használt óvszert is mindig magammal viszem szex után, sose szabad otthagyni a nőnél. Kibontja, felkeni magának a spermát, aztán vagy bevemhesedik és perel gyerektartásért, vagy erőszakkal vádol meg. Észnél kell lenni nagyon.
Én egy időben rejtett kamerával le is filmeztem az aktusaimat, mert az akkori csajom nem volt teljesen beszámítható.

Never put your dick in crazy!
Pedig a kicsit bolond lányok a legvadabbak az ágyban, csak sajnos rossz vége lehet, ha rádkattan és nem fogadja el, hogy vége a dolognak.

ami szabad 2017.08.28. 16:09:51

Helyes. Ugyanolyan súlyos büntetést kívánok minden erőszakot hazudozónak, mint a valós elkövetőknek. A bírósági indoklással is egyetértek. Egyrészt lopják ők is a pénzemet, másrészt relativizálják és kétkedésre ösztönzik a valós bűnesetek során a hatóságokat. Azt már csúnya dolog leírni tőlem, de kivételesen megteszem, hogy józan férfi ezt a nőt ugyebár, hát izé, na piszkavassal sem közelíti meg. A dugatlanságra meg nem ez a gyógyír! Azoknak, akiket börtönbe juttatott, fizessen erősen jóvátételt, akik meg szexuális ragadozók, azok meg ne nyugodjanak meg, kerüljön rájuk sor VALÓBAN, és húzzanak a sittre.

Darth Revan 2017.08.28. 16:30:15

Ezt a nőt valamire való férfi borral nem piszkálná meg. Valószínűleg emiatt állt bosszút ez a zsírdisznó

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.08.28. 16:37:33

@karandash: "Én egy időben rejtett kamerával le is filmeztem az aktusaimat, mert az akkori csajom nem volt teljesen beszámítható."
Ami önmagában is bűncselekmény.

Bobby Newmark 2017.08.28. 16:38:32

@Darth Revan: Borral? Hehe. Van az a mennyiség, csak akkor meg már valószínűleg nem áll fel. Csak aztán másnap mellette ébredni duplán fáj. :P :D

Sequoyah 2017.08.28. 17:15:04

"nagy valószínűséggel lesz egy olyan visszás hatásuk, hogy miattuk bűnös férfiak is szabadlábon maradhatnak"
.
Ennel a mondatnal megakadtam. Az egesz modern, nyugati tipusu igazsagszolgaltatasi rendszer egyik alapvetese, hogy inkabb engedjunk szabadon a bunost, minthogy eliteljunk egy artatlant. Ezt nevezik artatlansag vedelmenek.
Ezen buntett-tipus eseten ezt akkor a kukaba dobtuk? Egyetlen no, akar hazug vallomasa alapjan elitelhetnek valakit?

sakkosfx 2017.08.28. 17:54:00

Agyatlan és bátor!Mi lesz, ha az egyik bűnhődő eltünteti örökre? Persze most már várnia kell a vádló szabadon bocsájtásáig!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.28. 18:14:40

@Sequoyah:

"Ezt nevezik artatlansag vedelmenek."

Vélelmének. Nem védik, hanem vélelmezik az ártatlanságot.

@karandash:

Ezt én is tudom, mi az hogy. De esetleg nem volt abszolút semmi köztük és épp azért vádolta meg sértettségében a pasit, mert az nem akarta megdugni.

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"Ami önmagában is bűncselekmény."

Ez igaz. De önvédelem céljából érthetó, főleg ha egy idő után törölte a felvételeket és senkinek nem mutatta meg őket. Azért persze én jól tökön rúgbám, ha velem tenné meg, de érthető az óvatossága.

Olvastam, az USA-ban azt javasolják a pasiknak, hogy SMS-ben kérjék a nő beleegyezését az aktushoz. Bár ez sem tökéletes védelem, bármikor mondhatja a nő, hogy menet közben, de még az aktus előtt meggondolta magát, de a pasi megerőszakolta.

Sequoyah 2017.08.28. 18:19:06

Elvileg minden birosagi eljaras resze (kellene hogy legyen), hogy megvizsgaljak: lehetseges-e, van-e a korulmenyeknek olyan egyuttallasa, hogy a vadlott az osszes felhozott bizonyitek ellenere artatlan.
A fenti esetben nem csak hogy ez lehetseges volt, de a valoszinusege messze nem volt elhanyagolhato. Csak egy kerdest kellett volna feltenni: lehetseges, hogy a vadlo hazudik? Ha az allitasan kivul semmifele valodi bizonyitekot nem tudott felmutatni, akkor ez a kerdes mar onmagaban felmentest kellett volna, hgoy jelentsen.

Igen, ez valoban azt jelenti, hogy bizonyos szamu valodi eroszakolot szabadon fognak engedni. De azt is jelenti, hogy rengeteg artatlan ember viszont artatlan maradhat. Es most nem csak az elitelt artatlanokrol van szo, hanem azokrol is akit csak zsarolnak ezzel. Es azokrol is szo van, akik mar felve mennek bele egy kapcsolatba mert ha a lany bedurcizik, akkor barmikor tonkreteheti az eletet.

Amerika es Ny-Europa ebben "elorebb" jar, es ott komoly problema mar a felsobb iskolakban is. Ott mar fiatal felnottekrol van szo, viszont meg nincsennek felelosseguk teljes tudataban. Igy egy fius szulo szamara komoly, es valodi stresszforras a szulo szamara is, hogy ha a gyerek kicsit is nincs esznel, a masik fel konnyen tonkreteheti az eletet...(valos szemelyes tapasztalatomrol beszelek). Es persze 18 eves gyerekrol van szo, nana hogy nincs esznel...

Sequoyah 2017.08.28. 18:24:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Olvastam, az USA-ban azt javasolják a pasiknak, hogy SMS-ben kérjék a nő beleegyezését az aktushoz."
Az Affair cimu sorozat legutobbi szezonjaban erintolegesen targyaltak a temat. Ott szepen megfogalmaztak, hogy sok esetben kb megoli a szenvedelyt, ha elotte mar-mar szerzodest kell irniuk rola...:)

Drednaught 2017.08.28. 18:50:21

Volna egy startup-ötletem:
Egy telefonos app, ami előre megírt beleegyező nyilatkozat-mintákat tartalmaz és amint a pár kiválasztja a nekik megfelelőt(pl. 10 perc nyalás után közepesen erős dugás, majd mehet seggbe végig), azt a két fél ujjlenomatával szignózza mind a saját, mind pedig a másik telefonján, ami küld nekik 1-1 emailt a keletkező okmánnyal és egyet egy központnak is, ami egy ügyvédi irodában van. Ők ellenjegyzik és kész is a 21. századi konszezuális szex.
Az upgradelt verziója vérlakohol-szintet is mérne...

Drednaught 2017.08.28. 18:52:26

@Sequoyah: "hogy sok esetben kb megoli a szenvedelyt, ha elotte mar-mar szerzodest kell irniuk rola...:)"
Szerint enny szenvedély-gyilkosságot jobban elviselnek a férfiak, mint 8 évnyi beleegyezés nélküli anális szexet napi szinten a helyi börtön feka-gangjétől.

CoolKoon 2017.08.28. 19:21:47

@calen: "Ez a nő nagyon elvetette a sulykot. Ha megelégedett volna csupán két-három férfi életének tönkretételével, sosem bukik le." - Attól tartok, hogy ez nem ilyen egyszerű. Ez is egyfajta pszichopátia, ergo az ilyennek semmi se elég.

CoolKoon 2017.08.28. 19:23:45

Ami a posztot illeti, megtörtént, ami várható volt: rögtön ráharapott a témára a sok hímsoviniszta troll, mint gyöngytyúk a takonyra. Mert biztos a Terike is csak átesett azon a vak komondoron....

Sequoyah 2017.08.28. 20:03:25

Megis melyik a himsoviniszta a sok komment kozul? En csupa olyan kommentet latok, ami eliteli, hogy artatlan emberek uljenek a bortonben, akit valodi bizonyitekok nelkul iteltek el. Valamint sok olyat latok, akik egy elitelt bunozot szidnak, ami szerintem teljesen jogos.
Ezeknek melyik resze a himsoviniszta?

qwertzu 2017.08.28. 20:20:52

@Sequoyah: Természetesen mind hímsoviniszta, ami felveti hogy csak a nő vallomása alapján nem kéne börtönbe küldeni a megvádolt férfit.

qwertzu 2017.08.28. 20:23:02

@Sequoyah: Ugye felfogtad, hogy 0% lebukási eséllyel börtönbe tudott küldeni bármilyen férfit egy nő, és csak akkor volt esélye a megvádoltnak, ha többször is nyilvánvaló kamut próbált elsütni a nő. Ja hogy ez szerinted nem probléma.

Helyszíni zsemle 2017.08.28. 20:28:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Elképesztő, hogy a bíróságok lényegében bemondásra ítéltek el egy rakás férfit. Hogyan születhetett sorozatban ennyire téves ítélet? Milyen lehetett a bizonyítási eljárás, hol volt a védelem? "

Tenyleg az az elkepeszto, hogy magyarorszagon is, olyan mertekben elfogultak a hatosagok, hogy pusztan a vad eleg az azonnali letartoztatashoz. Nincs vizsgalat, nincs nyomozas. Ilyen esetekben, meg bizonyitek nelkul is, felsem merul a szabadlabon vedekezes lehetosege, mint peldaul a sokszorosan visszaeso, drogos amokfuto M.Richard eseteben.
Aztan par ev borton utan, miutan bizonyitek nelkul kenytelenek elengedni, csak annyit mondanak, hogy igy jart. Es fol sem merul, hogy no minimum ugyan annyi ev bortont kapjon, mint amennyire bortonbe jutatta az artatlan ferfit.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.28. 20:36:07

@Sequoyah:

Lehet, hogy megöli, de még mindig jobb, mint pár év börtön.

christophe 2017.08.28. 21:07:12

nem vèletlen,hogy jonnek a robotnok :-)

Sequoyah 2017.08.28. 21:10:52

@qwertzu: Feltetelezem ezt nem nekem szantad (talan CoolKoon-nak), mert en abszolut veled ertek egyet, es fentebb sem irtam semmi masra utalot...

Huffnágel Pista · http://www.huffnagelpista.com 2017.08.28. 21:25:00

@Sequoyah: @christophe: @Kovacs Nocraft Jozsefne: @Helyszíni zsemle: @qwertzu: @Drednaught: @Bobby Newmark: @CoolKoon: @calen: @Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: @Karipapa01:

Mindannyian úgy csináltok, mint ha nálunk ez nem történhetne meg. Damu Rolandot annak idején Vajnáné bemondására itélték hét évre, a vádnak semmilyen bizonyitéka nem volt, ellenben a NANE meg a Patent hetekig tüntetett a bíróság előtt.

De pont ugyanez volt a Zsanett-ügy is, ott ugyan nem sikerült elitélni a megvádolt rendőröket.

Vagy a Szepesi Nikolett könyv, ami után megvádolták a masszőrt...

Nálunk is rengeteg FÉRFI!!!-it itéltek már el hamis vád miatt. Az ilyen hirek azért károsak, mert azt gondolja mindenki, ilyesmi csak az angolszász országokban történhet meg.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.28. 21:35:36

@Huffnágel Pista:

"Nálunk is rengeteg FÉRFI!!!-it itéltek már el hamis vád miatt."

Fel is tudsz sorolni mondjuk fél tucatot?

Huffnágel Pista · http://www.huffnagelpista.com 2017.08.28. 21:42:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Bizonyítékom, ami alapján fel lehetne menteni őket, természetesen nekem sincs. Ezrét inkább úgy fogalmaznék, hogy minden, a média ingerküszöbét elért nemi erőszak vád, ahol feminista szervezetek nyomulnak gyanús, és alaposabban kellene ezeket kivizsgálni.

CoolKoon 2017.08.28. 21:45:22

@Huffnágel Pista: "Damu Rolandot annak idején Vajnáné bemondására itélték hét évre, a vádnak semmilyen bizonyitéka nem volt" - Te szerencsétlen idióta...persze, bemondásra. Mivel akár csak a látleletek, a tanúvallomások, az ezernyi részlet nem bizonyíték (a főzős műsorban lerendezett jelenete meg már csak hab volt a tortán...). De megnézném, hogy akkor is ezt pofáznád-e, ha anyádat mondjuk egy putris erőszakolná meg, miközben kést szorít a torkához.....meg az ártatlanság, meg a többi....

Huffnágel Pista · http://www.huffnagelpista.com 2017.08.28. 21:51:54

@CoolKoon: Ez a cikk még minidg nem a nemi erőszakrl, hanem a hamis nemi erőszak vádról szól. Csak te nem tudod elengedni ezeket a beteg fantazmagóriáidat.

CoolKoon 2017.08.28. 21:57:33

@Huffnágel Pista: "Ez a cikk még minidg nem a nemi erőszakrl, hanem a hamis nemi erőszak vádról szól." - Igen. Te pedig a matematikai indukciót segítségül hívva levezetted, hogy Angliában egy közepesen ronda nőt elítéltek hamis vádért=>az összes híresebb mo-i ügy, amelyben kisebb-nagyobb szerepet kapott a nemi erőszak, sima kitaláció. Szerintem te beteg vagy.

Sadist 2017.08.28. 22:05:45

@CoolKoon: Te minek hatására lettél férfigyűlölő?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.28. 22:13:09

@Huffnágel Pista:

"minden, a média ingerküszöbét elért nemi erőszak vád, ahol feminista szervezetek nyomulnak gyanús, és alaposabban kellene ezeket kivizsgálni."

Nagyon igaz.

CoolKoon 2017.08.28. 22:15:12

@Sadist: Én mindig is utáltam az alantas csürhét. A maffiózókat, az erőszakos baromállatokat, az ostoba, férfiszerű képződményeket, az állatkínzókat, a nácikat, a pszichopatákat, meg úgy általában mindenkit, aki nem tud emberségesen viszonyulni a másikhoz.

Weißkopf 2017.08.28. 23:04:21

@Sequoyah: "inkabb engedjunk szabadon a bunost, minthogy eliteljunk egy artatlant. Ezt nevezik artatlansag vedelmenek." Nem egészen. Az ártatlanság véLelme azt jelenti, hogy minden gyanúsított ártatlannak tekintendő addig, amíg bűnössége be nem bizonyosodik. A másik elv még a római jogból ered: "in dubio pro reo", vagyis kétség esetén a vádlott javára kell dönteni. Vagyis inkább 1 bűnös mentesüljön, mintsem 1 ártatlan bűnhődjön.

Beer Monster 2017.08.29. 00:30:05

@Sequoyah: Amire te gondolsz, azt bizonyítási tehernek nevezik. Nézd meg a magyar igazságszolgáltatást, és látod, hogy ez mindig a kukába van dobva, a bűnösség még a valódi elkövetők esetén sincsen bizonyítva.

Az "ártatlanság védelmét" meg ártatlanság vélelmének hívják, és azt jelenti, hogy csak bíróság állíthatja valaki bűnösségét.

Mindenesetre a bíróságokon senkit nem mentenek fel, ami elég elgondolkoztató.

Asidotus 2017.08.29. 00:31:17

@CoolKoon: "De megnézném, hogy akkor is ezt pofáznád-e, ha"
a te fiadat vádolná nemi erőszakkal egy ilyen bálna? Akkor is ezt mondanád?

Beer Monster 2017.08.29. 00:48:23

Két egymástól teljesen független bíróság egyszerre kéne tárgyaljon minden ügyet úgy, hogy nem tudhatnak egymásról, és amikor a kettő eltérő eredményre jut, akkor törölni az egészet és három másikkal megismételni. Ha sehogy se tudnak azonos eredményt produkálni ugyanarról a valóságról, akkor az jogilag nem értékelhető.

CoolKoon 2017.08.29. 00:52:23

@Asidotus: "a te fiadat vádolná nemi erőszakkal egy ilyen bálna? Akkor is ezt mondanád?" - A sok hímsoviniszta, nőerőszakolás-fetisiszta agyhalottal ellentétben én vetnék egy pillantást a bizonyítékokra. Pl. az orvosi látleletek elég sokmindent elmondanak (ha vannak). De mondjuk a válasz úgyis csak pusztán elméleti...

Beer Monster 2017.08.29. 01:13:13

@CoolKoon: Ezeket a bizonyítékokat valóban alaposan kell vizsgálni szemhunyás nélkül. Az általad problémamentesnek feltételezett Damu ügynek egyébként, emlékszem konkrétan, volt egy olyan része, nem értékelték azt, hogy a nő állítása szerint állva szemből (!) erőszakolták meg. Még szakértő is volt a perben, mert a bíró valahogyan nem látta magától ennek lehetetlenségét. Miután a szakértő kimondta, mégsem hitt neki a bíróság, a véleményét nem értékelték a színész javára, ott tehát a bizonyítékok a rájuk vetett pillantás után a kukában kötöttek ki.

A pernek az is érdekes, a bizonyítékok értékeléséből kimaradt része volt, hogy a két fél között párkapcsolat és rendszeres szexuális érintkezés volt a nemi erőszak idején.

Ebben a harmadikban már bizonytalan az emlékezetem, mintha még azt is megállapította volna a bíróság, hogy nem történt behatolás.

Éppen ezek miatt híresült el az ügy. Eléggé valószínűnek néz ki, hogy Mórtól abban különbözik, hogy itt nem tud előkerülni a valódi elkövető.

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2017.08.29. 01:44:21

@CoolKoon: na de éppen itt van a kutya elásva, és ezért nagy baromság a putris megerőszakolás hasonlat, amivel korábban éltél.

Ha egy vadidegen nekiesik valakinek és megerőszakolja, a tárgyi bizonyítékok könnyen tudják bizonyítani, hogy igen, volt aktus, ott van a sperma, behatolás nyomai... stb.

Azonban ott igazat tenni, ha házastársak vagy egyéb tartós kapcsolatban élők vádolják egymást igen-igen nehéz. És én is bele tudom élni magamat, hogy ha egy nőrokonom keresne meg, hogy a férje mekkora állat, hogy ez milyen vérlázító dolog, és én is a fejét követelném, de be kell látni, hogy ez objektíven nehezen bizonyítható. Nem komondoros eset, nem az, ha valakin verésre utaló külsérelmi nyomok vannak, hanem az alantasabb terror nyomai, amit szándékosan rejteni akar a támadó.

És épp ezért hatalmas ostobaság végletekig hergelni és uszítani, amíg ártatlanokat ítél el a bíróság, mert ezeknek a férfiaknak is vannak rokonai, barátai, és ha elég embernél borul ki a bili, akkor nem csak az efféle nemtörődöm sarlatán, elvtelen bírói gyakorlatok ellen fognak fellépni, de az egész nemi erőszakot említő büntetőjogot beszántják úgy, ahogy van. Amit pedig normális ember nem akar.

Ítéletet biztonsággal lehet csak kimondani, akár gyilkosságnál, akár nemi erőszaknál. Akkor is, ha az áldozat hozzátartozói bosszút követelnek. Mert a társadalom elsődleges érdeke a béke és biztonság, amit elfogult, súlyos hibákat vétő ítélkezés nem fog biztosítani, hanem idulathoz, káoszhoz és ellencsapáshoz fog vezetni.

Ami igazán fontos lenne, az a nők és anyák védelme. A biztonságos ház programok, a menekülni kényszerülő, veszélyes kapcsolatból kilépni akarók támogatása. Persze ez pénzbe és energiába kerül, míg hőzöngeni és ítélkezni olcsó, főleg mivel más emebrek életéről van szó. A cél a párok támogatása, a személyes szabadság és egzisztencia biztosítása, és a családok és gyermekek védelme kell hogy legyen, nem pedig egyes emberek megbüntetése. Akárcsak a gyilkosságnál, attól, hogy időnként kósza hírek alapján felbolydul a falu és valakit nagy buzgón meglincselnek még nem lesz biztonság és társadalmi igazságosság a közösségben. Ezért is fontosabb a jó minőségű nyomozói munka és a hiteles törvénykezés, mint zsigeri indulatokat kielégítő boszorkányüldözés.

Beer Monster 2017.08.29. 01:51:52

A felháborodáson és a mindennapi ítéletekkel való zavaró hasonlóságon túl nem tudtam azt a hasonlóságot sem hová tenni, hogy kire emlékeztet annyira a szépasszony. Rájöttem!

Melchi Zadok 2017.08.29. 07:06:58

@odamondó: te most ebbol az esetbol arra a kovetkeztetesre jutottal, hogy egyebkent a nok nem is keresnek rosszabbul mint a ferfiak?
Ejha bazze, nem kicsit vagy eccceru.

FlybyWire 2017.08.29. 08:24:07

@CoolKoon: Ritka nagy seggarcú barom vagy, nő (?) létedre.

2017.08.29. 08:31:43

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: sajnálom, hogy akkor bűncselekményt követtem el, akkor ez tűnt a legjobb védekezésnek, de sose kellett felhasználnom a felvételeket, a társadalomra veszélyesség minimális volt. Volt olyan időszak is az életemben, amikor az utcán közbiztonságra különösen veszélyes eszközzel jártam, mert sajnos rossz volt arrafelé a közbiztonság. Arra se vagyok büszke, de az kellett ahhoz, hogy biztonságban legyek. Az olyan jogszabályokat, amik életidegenek, embertelenek, erkölcstelenek, én nem tartom be.

@Sequoyah: "Ezt nevezik artatlansag vedelmenek."

Nem, nem ezt nevezik annak és helyesen ártatlanság vélelme...

FlybyWire 2017.08.29. 08:37:16

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: Hiánypótló, értelmes komment. Köszi! Bár nekem lenne türelmem ilyet írni :(

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.08.29. 08:37:19

@CoolKoon: Bocsi, de egy hevesebb szeretkezésnél is lesznek ilyen látleletek. No meg egy nő lehet szolid, meg lehet egy vadmacska is. Amit utólag megbán, szégyell, majd erőszaknak állítja be.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.08.29. 08:38:31

@Sadist: Biztos hasonlít a képre. :-)) (De szemét vagyok)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.08.29. 08:41:15

@Huffnágel Pista: Ezért van az hogy amikor fiam iskolatársnőjének anyja megkért hogy vigyem haza a lányát egy rendezvényről, mondtam neki, hogy inkább egy másik szülőt, inkább egy nőt kérjen meg. Lehetőséget sem adok ilyesmire.

HUN_Sector 2017.08.29. 09:10:23

Reméljük a briteknél nagyobbak a cellák, mint nálunk, mert ordenáré kicseszés lenne 3 másik cellatárssal, hogy valaki kitölti a helyiség 80%-át egymaga...

2017.08.29. 09:23:03

@CoolKoon: orvosi látleletekről fröcsögsz itt, de azok semmit se érnek sajnos. Egy nő olyan sérüléseket okoz magának, amilyeneket akar.
Ha meg egy sima beleegyezésen alapuló szex után elmegy orvoshoz meg a rendőrségre, akkor ott a sperma a hüvelyében meg az ő szava a férfi szava ellenében. Ha "okos", akkor még meg is csapkodja a saját fejét, mielőtt orvoshoz megy, hogy legyen valami érdekes a látleletben.

Itt egy szép példa:

m.youtube.com/watch?v=yM3gygwUFAw

Ha nincs rejtett kamera a hálószobában, akkor a pasas ebben az esetben már börtönben ül, mert senki se kételkedne egy megvert nő szavában.
Gusztustalan dolgok ezek, ezért se szabad egy nőben se bízni. Én láttam már egy-két dolgot az életben meg tapasztaltam is olyan hazugságokat, amik valakit nagyon komoly jogi problémákba sodorhattak volna. És az esetek többségében sajnos egy vagy több nő volt az, aki elindította a hazugságlavinát, pletykát, vádaskodást, fúrást, mobbingot. Kisebb részben meg olyan férfiak, akiket egy nő mozgatott a háttérből vagy nőnek akart kedvezni, imponálni.
Iskola, család, munkahely, bárhol megeshet.

chrisred 2017.08.29. 09:29:10

@Beer Monster: Gratulálok, feltaláltad az esküdtszéket! :)

Dr. Trejo 2017.08.29. 10:06:54

A férfi lakosság hány százaléka lenne képes egy ilyen undormánnyal közösülni, mint ez?

odamondó 2017.08.29. 10:33:32

@Melchi Zadok: a szokásos kamu narratívákat írtam le.

2017.08.29. 10:46:03

@Dr. Trejo: szerintem meglepődnél, ha tudnád, hogy hányan járnak el ennél ocsmányabb kurvákhoz és még fizetnek is érte, miközben otthon egy közepes feleségük van.
Egy régi ismerősöm mondta egyszer:
"Moslékkal is lehet tüzet oltani!"
Nem lehet mindig Michelin-csillagos étteremben enni, néha a parizer meg a vizes zsemle is jó, ha éhesek vagyunk.
Legfeljebb nem büszkélkednek vele az emberek.

1100011 2017.08.29. 10:46:05

@CoolKoon:
Ha kis eszed lenne, magadat is nagyon utálnád, mint elmebeteg, agyatlan vádaskodót.

2017.08.29. 10:50:07

@Dr. Trejo: én is dugtam már olyan csajt, akit sose mutattam volna be se a barátaimnak, se a családomnak és nem is mentem volna el vele sehova kettesben. Nem volt ilyen undorító bálna, csak egy teljesen egyszerű vidéki, harmincas ápolónő.

Drednaught 2017.08.29. 11:00:09

@Huffnágel Pista: Én nem tagadom, hogy igenis léteznek nemi erőszakos bűncselekmények az országban igen szép számmal és ezt meg kéne állítani. Az erőszakra nincs mentség. Pont.

... csak hogy van némi baj a törvényekkel és az eljárásokkal, amivel a nők vissza tudnak élni.
Ha két részeg fiatal összekefél - hangsúlyozom, hogy mindkettő részeg - csak a férfit vádolhatják meg nemi erőszakkal.
Ha egy nő válni készül, nagyon durván megdobhatja a saját szekerét egy hamis erőszak váddal. Elég sok ilyen eset volt a környezetemben és mindnek ugyanaz lett a vége.
Engem is vádolt már meg a kiscsaj, aki történetesen rám mászott, sőt az eset után pár háttel át is hívott "befejezni" amit elkezdtünk.
Az is tény, hogy a feminista ötletelés ma már ott tart, hogy a nőnek elég csak nemet gondolnia bármikor a dugás alatt(hisz kutatások alapján leblokkolnak és nem képesek... szólni sem), szóval ha a férfi egy kicsit is tovább dugja, mint a nő azt kényelmesnek gondolja, kész is a nemi erőszak.

A legnagyobb probléma ezzel, hogy összemossa a női hisztit/számítást/gerinctelenséget a valódi nemi erőszakkal, ahogy az a fenti cikkben is volt és ezzel az összes szereplőnek csak ártanak.
Ettől még létezik a valódi nemi erőszak, amit kurva komolyan kéne bűntetni. sokkal komolyabban, mint jelenleg teszik, de még ennél is megalapozottabban kéne döntéseket hozni a bűnvádi eljárásokban.

Beer Monster 2017.08.29. 11:01:05

@chrisred: Nem értetted meg, hogy mi az, amit írtam. Az esküdtszék nem így működik, bár valamivel megbízhatóbb, mint egy vagy néhány leterhelt szakemberre bízni, akik mennének végre ebédelni és délután lesz még három tárgyalásuk.

Drednaught 2017.08.29. 11:02:07

@Drednaught: ...vádolt már meg EGY kiscsaj. Ismétlem: nem volt közöm a fenti nőhöz!!!

Karipapa01 2017.08.29. 11:16:04

A borzasztó ebben az, hogy egy ilyen vád bárkit érhet. Nem is kell ismerni a hölgyet. Akár még zsarolhat is. Mert mi is lesz a vége?
A hölgy feljelenti az áldozatát, a szokásos eljárás szerint a hatóság megállapítja, hogy történt erőszak és elítélik a férfit. A kutya sem hisz neki.
A felesége természetesen elhagyja és férjhez megy máshoz, a gyerekei letagadják, leköpködik, a barátai, szomszédai, munkatársai elfordulnak tőle, az "igazságszolgáltatás" megzsarolja hogy ha bevallja és megbánja tettét, akkor 6 év, ha nem akkor 12 (persze, hogy bevallja, hiszen mindenképpen ülni fog), becsukják a börtönbe ahol a rabtársai utálják és vegzálják a nemi erőszaktevőket, a munkahelyét elveszítette, adósságspirálba keveredik... és 3 év múlva, amikor kiderül, hogy a hölgy hazudott még mindig szerencsésnek érezheti magát, mert raboskodás helyett simán lehet egyszerű munkanélküli hajléktalan, de legalább szabad.
És mit ér vele, ha a hölgy utólag 10 évet kapott! Vagy ha 20-at, az is mindegy, az ő élete végképp tönkrement. És élete végéig hallgathatja az örök igazságot, miszerint "nem zörög a haraszt...".

Karipapa01 2017.08.29. 11:26:53

@Huffnágel Pista: "Mindannyian úgy csináltok, mint ha nálunk ez nem történhetne meg. Damu Rolandot..."

Én mit csináltam úgy?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.29. 11:37:58

@karandash:

Ronda volt? Vagy miért szégyellted az egyszerű vidéki ápolónőt?

Nem megbántani akarlak, de szerintem az emberben legyen annyi tartás, hogy csak olyanokkal fekszik le, akiket a barátainak, szüleinek is bemutatna, ha úgy adódik.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.29. 11:39:54

@Karipapa01:

Ha nem ilyen high profile az ügy, akkor a felmentése messze nem lesz akkora hír a médiában, mint az elítélése.

Aztán az egész hátra lévő életét megpecsételi az, hogy "volt egy kabátlopási ügye".

Karipapa01 2017.08.29. 12:31:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Ha nem ilyen high profile az ügy, akkor a felmentése messze nem lesz akkora hír a médiában, mint az elítélése. "

De, ha lenne is.... Az eredeti állapotot akkor sem lehet visszaállítani. A "megcsalt" és elvált feleség nem fog visszatérni, a közben született unokának pedig az új férj lesz a nagypapa. A bank nem fogja visszatéríteni a levont kamatokat és a közben elárverezett vagyont sem fogja visszakapni. A munkahelyére új embert vettek fel, nem fogják ezért elküldeni. A rabtársai sem fogják puszilgatni, hogy ne fájjon neki az eddig elviselt sok pofon. Ez az egész visszafordíthatatlan.

Helyszíni zsemle 2017.08.29. 12:56:19

Ilyen esetekben, mind hatosagnak, mind a hazug modon vadolo nonek millio dollarnyi karteritest kene fizetnie, a tonkre tett eletert. Ha kell elete vegeig fizessen.
Es azokat a birokat is nagyon megkene vizsgalni, es buntetni akik nyilvanvaloan bizonyitek nelkul artatlanokat kuldenek bortonbe.

Beer Monster 2017.08.29. 13:20:35

@Helyszíni zsemle: Valószínűleg a bírókat automatikusan le kéne ültetni annyi időre, amennyire valakit ártatlanul elítéltek.

2017.08.30. 09:01:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne: akkor elég keveset dugna a férfiak nagy része és a prostik is éhenhalnának, mert ugye azokat szinte senki se mutatná be a családjának, barátainak, munkatársainak.
Nem a vidéki ápolónősége volt a baja a partneremnek, hanem, hogy nagyon egyszerű volt és jóval idősebb, mint én. Szeretett volna szexelni, meg én is. Ő sem akart komoly kapcsolatot, pláne, hogy én fiatalabb is voltam, mint ő. Én huszonéves, ő harmincas, régóta elvált, kisgyerekét egyedül nevelte stb. Nem volt egy undorító bálna, de szépségkirálynő se. Csak szexelni akartunk, neki már akkor rég nem volt kapcsolata, harmincas éveit nem akarta szex nélkül leélni. Semmi közös nem volt bennünk és tudtuk, hogy a jövőnket nem együtt fogjuk leélni.
Ha ő bemutatott volna a családjának barátainak, meg én is őt a családomnak, barátaimnak, aztán hozzátesszük, hogy mi csak dugunk együtt, de két hónap múlva már nem fogunk, úgyhogy ne nagyon szokjanak hozzá az illetőhöz, az mire lett volna jó?

Kívül tágasabb

A világ érdekes. Ha érdekel, mi történik a világban körülötted, akkor itt a helyed!

Hirdetés

Utolsó kommentek

  • acycloren: @Jankove: Amerikát ne Magyarországhoz hasonlítsd, hanem mondjuk az Európai Unióhoz. Ahogy Amerikában is van New York meg San Francisco és a kontraszt velük szemben Nyugat-Virginia vagy Alabama, úgy ... (2019.06.23. 08:35) Egyre reményvesztettebb az Y generáció
  • Jankove: "Egyre kevesebben hiszik el az amerikai álmot, hogy tökmindegy honnan indulsz, Amerikában te is lehetsz milliomos." Mielőtt zokogni kezdünk szegény amcsikon, azért azt gyorsan tegyük hozzá, hogy mé... (2019.06.23. 01:53) Egyre reményvesztettebb az Y generáció
  • Jankove: @CleanYourRoom: "nem csoda, hogy a drogokhoz, opiátokhoz meg alkoholhoz menekülnek" Én csodálkozom, ugyanis a drog nemhogy nem oldja meg a problémát, hanem tovább súlyosbítja azt, ezt azért egy bi... (2019.06.23. 01:42) Egyre reményvesztettebb az Y generáció
  • acycloren: Jó kis lábszagú cipők, seggszagú harisnyák. Erről van szó. Megveszik a fetisiszták, beleverik. Loptam már én is tangát vendégségben, szagolgattam szennyesbe tett melltartót és bugyit. Sőt vertem már... (2019.06.22. 23:17) Furcsa szokás terjed a stewardessek körében
  • Zsolt Viczai: @moonlight777: Amúgy egyetértek,a kutya dolga az ugatás, jelezzen, ha van valami, de nem ész nélkül. csakugyan hibbant ez a világ, az ember azt hiszi, ő a minden, pedig a környezete nélkül, semmire ... (2019.06.22. 21:28) A kutyaugatást is büntetnék
  • Utolsó 20

Innen szemezgetünk

  • BBC News
  • Telegraph.co.uk
  • the Guardian
  • The Independent
  • MailOnline
  • CNN
  • The New York Times
  • POLITICO
  • The Huffington Post
  • Gawker
  • Vanity Fair
  • New York Post
  • Drudge Report
  • EL PAÍS
  • Chinadaily US Edition
  • elmundo.es