Kívül tágasabb

"Egy férfit nem lehet megerőszakolni"?

2013.09.26. 09:34, Kívül tágasabb , 58 komment

Pár nappal ezelőtt írtunk arról a kezdeményezésről, melynek célja, hogy hangot adjon a szexuális támadások áldozatainak. Akkor azt írtuk, hogy gyakran a hatóságok és a társadalom sem fordul kellő odafigyeléssel, együttérzéssel feléjük.

3._1.jpgMikor elmondtam valakinek: „Egy férfit nem lehet megerőszakolni."

Abban a posztban egy kivétellel csupa nő szerepelt, és ha rájuk igaz, hogy alig hallani a hangjukat, akkor fokozottan igaz ez a férfi (még pontosabban: fiú) áldozatok esetében.

A mai poszt ezért szóljon róluk, a férfiakká cseperedett fiúkról, akik mind szörnyű titkot és megrázkódtatást hordoznak magukkal – és maximális tiszteletet érdemelnek azért, hogy ki mertek állni a nyilvánosság elé. Hátha ez másoknak is segít, akár abban, hogy például fel merjék jelenteni zaklatójukat, az erőszaktevőt. Akkor is, ha a környezet nem minden esetben támogató vagy épp ellenkezőleg.

1._1.jpg

„Gyere..., senkinek nem kell megtudni..." – hajnali ötkor a kolesz fürdőszobájában, ottlétem 6.napján. Tudod mit, most már az egész egyetem tudja.

2._1.jpg

„Csak meg akarom mutatni, hogy mennyire szeretlek."

4._1.jpg

„Légy férfi, és csináld!"

5._1.jpg

„Hozd ide a bátyádat! Olyan csinos lány vagy...Fejezd be a nyafogást, ha bárkinek elmondod megölöm az anyádat."

6._1.jpg

„Az alsó szomszéd gyereke volt, én 8 vagy 9 voltam, ő 17 vagy 18. Nem sokra emlékszem, de arra igen, hogy a hátamon fekszem, és a plafont bámulom, és hogy hogyan történt. Akarsz szórakozni?"

7._1.jpg

„Hogy tud egy nő megerőszakolni egy férfit? – az első négy évben mindenki ezt kérdezte a történtek után." „Légy férfi! – mondta az akkori barátnőm, mikor pánikrohamot kaptam, mert megláttam az erőszakolómat nyolc évvel a történtek után."

8._1.jpg

„Megölöm a testvéreidet! – mondta a mostohaapám – a 13. születésnapomon. Akkor még nem tudtam, hogy őket is ezzel fenyegette."

9..jpg

„Ha bárkinek elmondod, kicsapnak a suliból. – mondta a helyettes Tae Kwon Do tanár, amikor 11 éves voltam. Nem mondtam el senkinek 31 éves koromig, a szégyen és az önvád miatt."

10..jpg

„Rendőr volt. Bármit megtehetett. Nevetett, amikor sírtam. 6-tól 10 éves koromig."

Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és a Twitter-en!
Címkék: fotó erőszak

A bejegyzés trackback címe:

https://kivultagasabb.blog.hu/api/trackback/id/tr145534327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.09.27. 12:05:42

miért ne lehetne megerőszakolni??
de hülye a poszt címe. :S

Kívül tágasabb 2013.09.27. 12:23:58

@doggfather: A cím idézi az első képen látható feliratot, és a sajnos sokakban - legalábbis az áldozatok tapasztalata szerint - élő vélekedést. Ezért is van idézőjelben, kérdőjellel a végén.

Szelid sunmalac 2013.09.27. 12:25:01

@doggfather: Nemcsak a cime felrevezeto, de ossze is kever ket teljesen kulonbozo esetet. Az egyik, amikor egy ferfi eroszakol meg egy masikat (vagy fiut). Vagy amikor egy no eroszakol meg egy ferfit. Na az utobbit szoktak "lehetetlennek" tartani, nem az elobbit.

Porcelán az elefántboltban 2013.09.27. 12:48:04

Én azért a gyerekek és felnőttek elleni erőszakot is elkülöníteném. Más történet.

Szelid sunmalac 2013.09.27. 12:49:27

@Porcelán az elefántboltban: Kulonitsuk el a gyerek-gyerek, felnott-felnott, felnott-gyerek, azonos nemuek kozti es kulonbozo nemuek kozti eroszakokat. Mindegyiket teljesen mashogy kell kezelni.

no_successful2 2013.09.27. 12:51:40

„Hogy tud egy nő megerőszakolni egy férfit? – az első négy évben mindenki ezt kérdezte a történtek után." „Légy férfi! – mondta az akkori barátnőm, mikor pánikrohamot kaptam, mert megláttam az erőszakolómat nyolc évvel a történtek után."

Bakker ! Nem lehetett egy matyóhímzés az erőszaktevő

Szelid sunmalac 2013.09.27. 13:13:06

@doggfather: Oszinten? Biztosan lehetseges. Pl. Viagaraval. Vagy bodult allapotban, bar teny es valo, hogy mar csak biologiai szempontbol is igen-igen nehez kivitelezni, hogy kozosuljon egy no egy ferfival, ha az nem akar.
Ha nem akarok polkorrekt lenni, akkor azt mondom, lehetetlen.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.09.27. 13:25:36

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: ne már és mikor arról szólnak a hírek, hogy a tanárnő amerikában összejött a tanulóival?!

Felnőtt nő a fiatalkorú fiúval, az mi?

Okés, lehet nem ellenkezett a gyerek, de akkor is gyerek marad. és férfi.

Szelid sunmalac 2013.09.27. 13:35:19

@doggfather: Ne trollkodjunk kerem szepen! En valodi eroszakrol beszelek, nem az alprud amcsik hulyesegeirol. Mindketten pontosan tudjuk, hogy ilyen esetekben a szerencsetlen fiatalkoruak eletuk legjobb elemenyet szereztek, es mindenki irigyli oket. Aki nem, az hazudik.
Egyebkent pedig ott sem eroszakrol van szo, hanem megrontasrol. Az megint mas.

protézisesh 2013.09.27. 13:48:31

Azért ez a poszt csúnyán összemossa a szezont a fazonnal...

Igen, van olyan, hogy egy férfi megerőszakol egy férfit/fiút. Erről szólnak a börtönökben/zárt fiúiskolákban/papneveldékben játszódó filmek/regények. És ez elítélendő, visszataszító, undorító.

De az, hogy egy NŐ megerőszakoljon egy férfit (vagy az alsó szomszéd 18 éves nagylánya ráugorjon a 9 éves szomszédsrácra), az szerintem a legtöbb fiúgyereknek vágya. Legfeljebb nem a szomszédnagylány, hanem a tanárnő, óvónéni, fagyiscsaj, stb. az, akitől várja a kamasz a megrontást. Ha meg nem a vágyott nő jön erőszakolni, akkor hogy jön össze az az erőszak? Technikailag? WTF?

mojoking77 2013.09.27. 13:57:06

@protézisesh: Reg lehettel mar kilenc eves... Abban a korban a gyerekek legutolso gondolatai kozt sincs a nemi aktus...
Ismertem kint USA-ban par csajt, egyutt (nagyjabol egy idopontban) jartak velem terembe. Latszott rajtuk, hogy gyurtak, de nem volt egyik sem egy drabalis allat. Ennek ellenere 175- 200 font alatt nem nagyon alltak meg fekvenyomasban. Segitek, ha nem tiszta, az ideirok nagyjat gond nelkul meg tudta volna eroszkolni barmelyik. Es a hogy, meg a WTF, meg a felesleges alertetlenkedes? Hallottatok mar a mufaszokrol? Mokas kis talalmanyok. Mielott jottok, hogy abban mi jo a nonek? A nemi eroszak, az esetek tobb mint a feleben nem az orgazmusrol, hanem a hatalomrol szolnak...

BigPi 2013.09.27. 14:12:00

@protézisesh: "Ha meg nem a vágyott nő jön erőszakolni, akkor hogy jön össze az az erőszak? Technikailag? WTF? "

Ugyan úgy mint a nőknél.
Ezekben az esetekben is az erőszakoló erőfölényben van, amit vagy a fizikai ereje, vagy fenyegetés, vagy egyszerűen az agresszivitása biztosít neki.
A merevedést, pedig könnyen el lehet érni különböző trükkökkel, főleg egy fiatal fiúnál.
De sokan elfelejtik, hogy a merevedés irányítását milyen hosszú idő megtanulni, meg azt, hogy ebben a korban minden hülyeségtől merevedése lehet az embernek.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2013.09.27. 14:16:01

Mostanság elég sok olyan eset látott napvilágot, amiben jellemzően amerikai 20-30 éves kimondottan vonzó tanárnők kényszerítették vagy csábították szexuális együttlétre 15-18 éves diákjaikat.

Amikor ezeket olvastam mérhetetlen düh fogott el és éreztem azt a kiszolgáltatottságot és megalázást, amit 17 évesen éltem át, amikor a némettanárnőm engem le se szart, pedig nagyon megraktam volna a kémia szertárban :D Azért lássuk be, hogy az általam vázolt csávók extra szerencsések, következő életemben remélem nekem is összejön egy-két ilyen beteg tanárnéni.

bbazs 2013.09.27. 14:24:11

Ez igy van: en is ilyen aldozat voltam - nyolc ev terapia deritette ki.

Egy kissracnal - minel fiatalabb - nagyon konnyu mervedest elerni.
Es sok nonek ez tetszik es kihasznaljak.

Ez ugyanugy nemi eroszak.

Almandin 2013.09.27. 14:28:23

@Tomi from Space: Azok az esetek többnyire nem nemi erőszakok, csak a fura amerikai törvények miatt annak minősülnek.
Amúgy az alapkérdéshez: a férfiakat többnyire férfiak erőszakolják meg (börtönökben különösen gyakori). Kisfiúk esetében nők is gyakran erőszaktevők. Megerőszakolni bárkit meg lehet kortól és nemtől függetlenül.

Mrs. Clayton 2013.09.27. 14:34:27

@protézisesh: hát nem tudom, van egy ismerősöm, 14 évesen egy vendéglátó egységben dolgozott
a tulaj jó ötletnek gondolta, miután megtudta a fiúról, h ennyi idősen még szűz, ha ráküldi a huszonéves mosogatólányt
az ismerős konkrétan erőszakként élte meg az ügyet, s azóta is gondjai annak, ha a szexről van szó felnőtt nővel, eddig csak 20 év alattiakkal láttam együtt, ink 15 körüliekkel, habár már túl van a 30-on

protézisesh 2013.09.27. 14:45:34

@mojoking77: @BigPi: hát, nem mostanában voltam 9 éves, az tuti. De - ködös emlékeim szerint - határozottan érdekelt, hogy mi van a lányok bugyijában.

@Jess G: 14 évesen meg pláne érdekelt.

Bár a tisztán heteroszexuális beállítottságommal ebben a metro-/aszexuális/hipszter világban, ahol állítólag a "férfiak" is szemránckrémet meg hidratálókat használnak, őskövületnek számítok, mégis azt gondolom, hogy egy fiú számára a NŐ az érdekes. A képeken szereplő csókák között akad kocka (geek), akad feminin vonású, akad hipsztergyerek, de különös módon egyikük sem mutat határozottan maszkulin vonásokat. És itt maszkulin alatt nem csak a Vin Dieselre gondolok, hanem az egyszerűen eldönthető módon férfinak látszó emberekre, mint (hogy ismert példákat mondjak) pl. Ben Affleck, Bradley Cooper, Vince Vaughn, vagy Leonardo di Caprio.

Szóval lehet, hogy ezek a csávók itt a képeken akkor se váltak volna alfa-hímmé, ha a szomszédcsaj nem ugorja meg őket fiatal korukban. Így viszont van mire fogniuk, hogy miért nem szeretik a puncit. (Ami viszont megint csak divat ebben a fene nagy liberális világban. És most jöhet az óbégatás, hogy én vagyok homofób...)

BigPi 2013.09.27. 14:45:50

Akár, így is kezdődhet.:indavideo.hu/video/Heves_lany

Bár itt nem fejeződik be a történet.

agent scully 2013.09.27. 14:47:48

a kommentek nagy részében is ugyanaz a prűd, szemellenzős elutasítás nyilvánul meg, mint a címbeli idézetben
hogy hogyan erőszakolhat meg egy nő egy férfit/fiút?
1. hát pl fog egy dildót vagy bármilyen hasonló tárgyat és seggberakja vele. ez ugyanis nem arról szól, hogy bárki elélvezzen, hanem a hatalom gyakorlásáról.
2. valamint: ha hozzáér az illető nemi szervéhez, miközben az nem akarja, akkor is erőszaknak minősül, ha közben beindul a merevedés. az ugyanis egy sima fizikai reakció is lehet.

Almandin 2013.09.27. 14:48:45

@protézisesh: Olvasd el részletesen a posztot és akkor rá fogsz jönni, hogy a képen szereplők nagy részét férfiak (férfi rendőr, mostohaapa) erőszakolta meg. Nem feltétlenül homokosok a megerőszakolt férfiak.

Almandin 2013.09.27. 14:51:34

@agent scully: Vagy ha megkötözi és akarata ellenére leszopja.

mojoking77 2013.09.27. 14:59:00

@protézisesh: Nem, nem homofob vagy, csak szimplan hulye. Mar bocs. A kepeken szereplok legtobbjet ferfiak eroszakoltak meg, foleg gyerekkent. 9 evesen kb harmadikos lehettel... Eddig a legmacsobbnak beallitott (altalam hallott)tortenet szerint is 11 evesen veszitette el a srac a szuzesseget. Es az is elegge megkerdojelezheto, meg ha maga Anthony Kiedis (Red Hot Chilli Peppers frontembere)irta a sajat oneletrajzi konyveben....

Mrs. Clayton 2013.09.27. 15:00:54

@protézisesh: elhiszem, de ettől még lehet, h mások nem így vannak ezzel
egyébként fogalmam sincs, mi van előbb, az erőszak és a visszataszító élmény, v enélkül is metroszexuálisak/homoszexuálisak lennének
akiről én beszélek egy nagyon aranyos, babarcú pasi, de semmikép sem mondanám, h macho v ilyesmi
többször megfordult a fejemben, h esetleg meleg-e és a kislányokkal csak fedezi magát
passz
lehet a te elméleted nincs messze az igazságtól, és csak lappangó homoszexualitásuk miatt élték meg egy felnőtt nővel való szexuális aktust

Almandin 2013.09.27. 15:07:12

@BigPi: Micsoda erőszakos nőstény, ez borzasztó.

Gera 2013.09.27. 15:13:28

Van a tényleges fizikai erőszak, azt szerintem bárki követhet el bárki ellen, ahogy többen írták, az nem a közösülés, hanem a hatalom élvezetéről szól. A fenti esetek nyilván ilyenek.

Meg van az, ami a valóságban nem volt erőszak, csak a törvény szerint, mert hiába egyezett bele az illető, a törvény szerint ez nem számít, mert nem volt elég idős ehhez. Na most a röhejes hírek az USA-ból azért jönnek, mert ott van jó pár állam, ahol 18 év a beleegyezési korhatár bakker, de a legkevesebb is 16. Ez ugye száz százalékig irreális, akárhogy nézzük, a 14 év, ami nálunk van, sokkal értelmesebb.

Almandin 2013.09.27. 15:19:06

@Gera: Egyetértek. Vannak államok, ahol még olyanokból is büntetőügyet csinálnak, hogy egy 18 meg egy 17 és fél éves fiatal szerelemből lefeküdt egymással.
Ez ahhoz hasonlít, hogy sok amerikai államban illegális a mák használata (mákos sütik sincsenek) a mákban található minimális morfinmennyiség miatt.

protézisesh 2013.09.27. 15:22:13

@Almandin: olvasd el részletesen az ELSŐ itteni hozzászólásomat és lásd, hogy azzal kezdtem: ha egy férfi megy neki egy gyereknek az elítélendő bűn.

Amin értetlenkedem, az a nők által megszexualizált legények esete(i). Abból sem a dildóval seggbekúrós fajták, hanem pl a 17 éves szomszédlány esete a 10éves sráccal.

protézisesh 2013.09.27. 15:23:47

@mojoking77: olvasd el részletesen az ELSŐ itteni hozzászólásomat és lásd, hogy azzal kezdtem: ha egy férfi megy neki egy gyereknek az elítélendő bűn.

Amin értetlenkedem, az a nők által megszexualizált legények esete(i). Abból sem a dildóval seggbekúrós fajták, hanem pl a 17 éves szomszédlány esete a 10éves sráccal.

Almandin 2013.09.27. 15:26:05

@protézisesh: Egy 9 éves srác nem egyenlő egy 16-17 évessel. Egy 9 évest igenis megzavarhat a fejlődésben egy majdnem felnőtt fiatal szexuális támadása. (Nem véletlen, hogy ezt nálunk is bünteti a törvény).Amúgy a posztban nem szomszédlány, hanem szomszéd fiú van (az angol nyelvű eredeti szöveg elárulja).

mojoking77 2013.09.27. 15:26:53

@protézisesh: Most akkor nezd meg egy pillanatra a forditott felallast. Szerinted egy 10 eves kislany mennyire lesz szexualisan aktiv felnott, miutan egy 17 eves srac felavatta? (Elo ne gyere a kissebbseggel :))
Arrol ne is beszeljunk, hogy a lanyok elvileg erettebbek gyerekkent, mint az azonos koru fiuk..

agent scully 2013.09.27. 15:31:19

@protézisesh: egy 10 éves gyerekkel történő szexuális aktus pedofília. ha beleegyezik, ha nem. ha fiú, ha lány. ha férfival, ha nővel.

Gera 2013.09.27. 15:44:47

@protézisesh: Szerintem neked fogalmad nincs az életkori sajátosságokról. Én nem szeretném, ha a tízéves fiammal szórakozna egy tizenhét éves csaj. Ennek tényleg lehetnek negatív hatásai. Szerintem a magyar szabályozás teljesen életszerű, nálunk 14 év a beleegyezési korhatár, ha 3 évnél kisebb a korkülönbség, akkor meg 12.

protézisesh 2013.09.27. 15:50:53

@agent scully: @mojoking77: @Almandin: Igen, nyertetek, én vagyok a homofób, pedofil, elmaradott kőkori bunkó.

Direkt azzal kezdtem az első körben is, hogy a fizikai erőszakkal, gyerekkorúak ellen elkövetett aktusokat a nemek irányától függetlenül elítélem. Bár nem ezekkel a szavakkal fogalmaztam, de örülök, hogy sikerült kiforgatni a szavaimat...

A második bekezdésem szólt a NŐK ÁLTAL "megerőszakolt férfiak" című történetekről, amikor a szexuálisan (biológiailag) már érett ifjoncokat csábít el egy tanárnő/nagynéni/szomszédlány. Nem dildóval-seggbe, hanem egyszerűen in-action helyzetbe lavírozva. Na aki ezeket is az erőszakolás-kategóriába címkézi (márpedig rengeteg ilyen van!), azokról gondolom, hogy valami félre van drótozva bennük.

De bocs, hogy élek. Megyek Barillát venni, mert nem vagyok olyan, mint ti.

Silent Bob 2013.09.27. 15:54:23

@protézisesh: A 17 éves szomszédsrác a 10 éves lánnyal ugyanígy hangzik szerinted?

mojoking77 2013.09.27. 15:58:23

@protézisesh: Ramutatsz azert egyre is legalabb, a fentiek kozul? Talan az egy csokornyakkendost kiveve. Rola meg nem tudhatjuk, milyen volt az eroszaktevo.

Plusz te a 9-10 eves sracokat emlegetted a legtobb hozzaszolasodban, mint biologiailag/szellemileg szexualisan eretteket, akiknek altalaban a legnagyobb vagyuk a tanarneni/nagyneni/szomszed neni bugyijaban valo turkalas. Ez pedig netto hulyeseg. Az a 2-3 ev ebben a korban rengeteget szamit...

agent scully 2013.09.27. 16:00:15

@protézisesh: szerinted egy 10 éves srác, akire te hivatkozol a kommentedben, már biológiailag érett??? mert te ezt találtad teljesen rendjén valónak

Vaszilics Fedor Emánuel 2013.09.27. 16:10:33

Hogy erőszakolhat meg egy nő egy férfit? Nagyon könnyen.
Ugyanis a közhiedelemmel ellentétben (itt is jó néhány hozzászólásban példáját láttam ennek a téves közhiedelemnek)a büntetőjogi értelemben vett közösülés nem azonos a biológiaival. Nem szükséges, hogy a merev állapotú hímvessző behatoljon a hüvelybe, elég ha csak külsőleg egyetlen pillanatra érintkeznek. Tehát ha egy nő leitat, elkábít, megkötöz vagy bármilyen módon védekezésre képtelen állapotba hoz egy férfit, és egyetlen pillanatra hozzáérinti a nemi szervét a férfi nem merev hímvesszőjéhez, azzal már az erőszakos nemi közösülés befejezett alakzatát valósította meg.

Megjegyzem, ha a büntetőjogi értelemben vett közösülés azonos lenne a biológiai értelemben vett közösüléssel, az elkövetőn az sem "segítene". Akkor ugyanis a fenti cselekményért szemérem elleni erőszak lenne a vád, amelynek pontosan ugyan azok a büntetési tételei.

Aki pedig úgy véli, amikor a tanárnéni, szomszédnéni stb. beavat egy fiatal srácot, az nagyon jót tesz vele, és a legszebb álmát valósítsa meg, annak szerintem sok mindenben igaza van. De akkor ugyanilyen hősként ünnepeljük a tanárbácsit, szomszédbácsit stb. is, amikor a tizenéves lányokat beavatja a testi gyönyörökbe.

Csillaghamu · http://csillaghamu.blog.hu 2013.09.27. 16:27:50

@protézisesh:
Szóval megerőszakolja a 13 éves, tehetetlen fiad egy felnőtt nő, a nő terhes lesz, a fiú elkap valami fincsi nemibetegséget és te bolgdogan-büszkén fogod szorongatni a fiad kezét, hogy "Ezaz kisfiam!"?

Csillaghamu · http://csillaghamu.blog.hu 2013.09.27. 16:34:34

@Vaszilics Fedor Emánuel:
Ez így van, de biológusként meg kell jegyezzem, hogy míg az erekcióra nagy tudatos befolyással lehetünk, az a helyzet, hogy teljesen akaratlanul is bekövetkezhet. Aki nem hiszi figyelje meg magán néha, vagy olvasson utána.

Mellesleg a megerőszakolt nők között nem ritka, hogy orgazmusuk van a bűntett közben. Akkor most a megerőszakolóikat tüntessük ki?

Az is fontos, hogy nem kell egy férfit feltétlenül elkábítani, nem kell rajta fizikai erőszakkal felülkerekedni, hanem sokszor elég megzsarolni valamivel.

nigel 2013.09.27. 16:39:33

@protézisesh: Az megvan, hogy egy mű bránerrel jól s***be rakják a megkötözött férfit? Vajon miért ne tudná egy 50 kg-os nő az megcsinálni, hogy egy sokkolóval kiüti a férfit, megkötözi, és jól megrakja egy mű bránerrel. Szerintem ez azért nem egy sci-fi kategória. simán kivitelezhető.

Mérnork 2013.09.27. 16:42:31

Azért annyit megjegyeznék, hogy aki férfi létére kisfiúkat erőszakol meg, az szimplán BUZI. Csak amióta ugye ők melegek, meg jogaik vannak, azóta ezt a próbálják mindenféle pedofilozással elkenni. Igen a "pedofil" pap, aki kisfiúkat erőszakol meg igazából csak egy kibaszott buzeráns.

Mérnork 2013.09.27. 16:44:02

@nigel: Hú bazze, ne nézz annyi domina pornót, mer kezdessz bekattanni! ;-)))

nigel 2013.09.27. 16:47:15

@Mérnork: :DDDD Mondjuk inkább a leszbi poreszt szeretem.

mojoking77 2013.09.27. 16:48:00

@Mérnork: Erdekes ertekiteleted van. Ezek szerint nagyobb bun szamodra a buzisag, mint a pedofilia? Enyje meg a no?
@nigel: Melysegesen egyet ertek az elottem szoloval (legalabb is ez ugyben..) Ha ferfi vagy, gyorsan menj el egy pszihiaterhez.. Mar ha meg nem vagy tula a ma annyira divatos "coming out"-on....

Deutsche Gabbana 2013.09.27. 16:49:52

@Mérnork: hülyeség. pedofil lehet hetero/homoszexuális stb, de aljas csúsztatás a melegeket lepedofilozni.

Mérnork 2013.09.27. 16:53:02

@nigel: mongyuk ott is szokás egymást seggberakni didóval, az tény...:DDD

nigel 2013.09.27. 16:53:51

@mojoking77: Nincs nekem semmi bajom, csak rávilágítottam a férfiak megerőszakolásának egy lehetséges voltára.

protézisesh 2013.09.27. 17:13:34

@nigel: ez már volt 10 kommenttel korábban, találj ki újat

.@Csillaghamu: te is beálltál a szavaimat kiforgatók körébe, grat.

@Vaszilics Fedor Emánuel: te ugye használsz szemránckrémet?

nigel 2013.09.27. 17:15:03

@protézisesh: Nem akarok, mert már így is le perverz betegeztek! :D

szbszig 2013.09.27. 17:46:00

Itt tényleg egy csomó minden össze van mosva. Felnőtt férfi a felnőtt férfit. Felnőtt nő a felnőtt férfit, ez a bizonyos elkábítós, viagrás történet. Lényegében akármilyen nemű a gyereket. Vagy mondjuk a huszonéves tanárnő a 17 éves diákját, ami Amerikában szintén főbenjáró bűnnek számít, pedig az áldozat általában alig várja, hogy megtörténjen.

prolee 2013.09.27. 18:49:26

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Egy fiatal papot néhány nő (jellemzőket nem írok, ki lehet találni) felizgatott, aztán elkötötték a merev fütyijét spárgával, megkötözték a pasit és órákig lovagoltak rajta tajtrészegen.

prolee 2013.09.27. 18:51:40

Egyébként valóban össze van mosva a cikk, pl. a légy férfi felszólítás kétszer is szerepel, de nem tudom értelmezni, hogy az erőszakoló nő volt-e, vagy férfi?

Almandin 2013.09.27. 19:21:33

@Mérnork: Normális "buzi" nem gyerekekre gerjed, hanem felnőtt egyedekre.
A pedofilokon belül is vannak homo-és heteroszexuálisok.

Almandin 2013.09.27. 19:23:45

@prolee: Simán el tudom képzelni.

prolee 2013.09.27. 20:43:38

@Almandin: Érdekes, hogy amíg a pedofíliát egyesek akár bagatellizáli, takargatni is hajlandók lennének, addig a "buzik" ellen indulatoktól fűtött kirohanásokra is képesek.
Pedig én sokkal kevésbé tudom megérteni, hogyan lehet szexuálisan éretlen emberhez vonzódni, mint azt, hogyan lehet azonos nemű emberhez vonzódni.

Kívül tágasabb

A világ érdekes. Ha érdekel, mi történik a világban körülötted, akkor itt a helyed!

Hirdetés

Utolsó kommentek

Innen szemezgetünk

  • BBC News
  • Telegraph.co.uk
  • the Guardian
  • The Independent
  • MailOnline
  • CNN
  • The New York Times
  • POLITICO
  • The Huffington Post
  • Gawker
  • Vanity Fair
  • New York Post
  • Drudge Report
  • EL PAÍS
  • Chinadaily US Edition
  • elmundo.es