Kívül tágasabb

Nyugati nők úton az iszlám felé

2013.02.11. 06:55, Kívül tágasabb , 233 komment

Vajon mi visz rá egy nyugati nőt, hogy muzulmán legyen? A feminizmus új hulláma lenne ez, vagy csak menekülés a hétköznapok nyomása, a bulikultúra, a megfelelési kényszer elől?

muszlim nők.jpg

Az Independent brit lap három nemrég megtért nő példáját felelevenítve próbál meg az egyre jobban terjedő jelenség mögé pillantani.

Egyikük, a 19 éves brit Chentelle (Khadija) azt mondja, azért vette fel a hijabot, mert muszlimként nem érzi szükségét, hogy megfeleljen másoknak és több önbizalmat is ad neki: „Azért viselem, mert így akarom, ez Allahra és rám tartozik, nem pedig divatból. De valóban nem járok klubokba és nem fekszem le mindenkivel. Sok barátom szeretne hasonló biztonságérzetet, mint ami nekem megadatott".

Egyik barátja, Monique szintén úton van az iszlám felé, mégpedig éppen barátnője nyomdokain. Még nem meri kijelenteni, hogy muszlim, mert olvassa a Koránt, de úgy érzi Chantelle-nek furcsa mód nagyobb szabadságot adott a tetőtől talpig eltakaró ruházat, mint neki, aki nem így öltözködött, gondolta megér egy próbát. Mint mondja, hiányzik neki a bulizás, de inkább így akar élni, és nem sírja vissza a múltat.

Önmaguk lehetnek

A két lány félelmeit is megosztotta, például azzal kapcsolatban, hogy vajon mennyire fogadja be őket a született muzulmán közösség. Úgy gondolják, hogy házasságra inkább magukhoz hasonló áttértekkel van inkább esélyük. Viszont azt mondják, azért is szerencsések új hitükkel, mert önmaguk lehetnek és nem a férfiaknak kell megfelelniük.

A 32 éves, kétgyerekes Jessica nem szereti, ha emlékeztetik korábbi önmagára, amibe belefért a részegség és a szex fűvel-fával. Mai önmagát már nem tartja összehasonlíthatónak régi valójával. Úgy érzi az áttéréssel megnyílt az élete a spiritualitás felé, még ha szülei csak tinédzser lázadásnak gondolták is.

A nők tiszteletének hiánya

A cikkíró és beszélgetőtársai is úgy vélik, azért jelent biztonságot az iszlám a nőknek, mert a nyugati kultúra nem harcol a nők elleni előítéletek ellen és túlfűtött, „túlszexualizált". Így, bár Jessica szerint Nagy-Britanniában sok minden jól működik, - ezt szeretné majd átadni gyerekeinek is - de van néhány dolog, amit elrontottak, ilyen például a nők tiszteletének hiánya is.

Ezek az áttért fiatal nők akár új lendületet is adhatnak a hitnek, mert másként viszonyulnak hozzá, mint akik beleszülettek, véli a szerző.

Vajon a feminizmus beváltotta-e a hozzá fűzött reményeket? Az iszlám hit sajátos módon megadhatja-e mindezt az ezt választó nyugati nőknek? Mindenesetre a felvetés érdekes, és kétségtelenül nem szokványos. Persze annyit azért jegyezzünk meg, hogy ezekben az esetekben aligha azokra a (például tálib) fundamentalistákra kell gondolunk, akik még az iskolák közelébe sem engednék a nőket.

Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és a Twitter-en!

A bejegyzés trackback címe:

https://kivultagasabb.blog.hu/api/trackback/id/tr765073555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.11. 15:10:58

@Nazareus: Volt is meg nem is volt. Mint tudják Iraknak volt vegyi fegyvere csak éppen volt olyan fegyverük is ami a vegyi fegyvert láthatatlanná varázsolta, mert valahogy nem sikerült megtalálni semmit. Az meg, hogy megérte e vagy nem az nem mérvadó itt, mert lehet kiírtott 10.000 kurdot (gőzöm nincs mennyit) csak éppen a háború meg kiírtott 800.000 embert aki szintén civil volt. De legalább nem csak kurdokat, hanem szép vegyesen mindenkit.

Fekete Dália 2013.02.11. 15:12:18

@Nazareus:
Nem minden ok nélküli általánosítás.

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.11. 15:28:09

@Fekete Dália: Mint ahogy a kerszténységben sem a pedofília ami szinte minden olyan helyen van ahol papi neveltetés vagy valami papi szarság van, mégis próbálja mindenki befogni a fülét és a szemét és elfordulni.
és még sorolhatnám, ha ez oknélküli akkor minden más is az

Fekete Dália 2013.02.11. 15:31:27

@dr. KING SCHULTZ:
Ki mondta, hogy a Vatikán különb?
Arabéknál viszont mindennapos a pedofília, mivel 14 év alatti kislányokat is megházasítnak.

Fekete Dália 2013.02.11. 15:33:56

Viszont nálam az is pedofíliának számít, ha egy 60 éves vénember egy 18 éves lánnyal bújik ágyba.

Silent Bob 2013.02.11. 15:35:17

@dr. KING SCHULTZ: Tehát muszlimokra általánosítani gáz, de "a pedofília ami szinte minden olyan helyen van ahol papi neveltetés". :D

Muad\\\'Dib 2013.02.11. 15:36:05

@Fekete Dália:
Ebben az esetben viszont tök mindegy, mivel ez Európában is megesik rengetegszer, hogy 60 éves ürge 18 évessel kefél.
Ráadásul te is egy kalap alá veszed az összes muszlim országot. Pedig igen nagy különbségek vannak.

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.11. 15:41:17

@Silent Bob: Akkor olvasd el mégegyszer és rájössz mit
írtam
@Fekete Dália: Ki nem szarja le, hogy te mit gondolsz pedofíliának? Usában már az is pedofília ha egy 18 évest dug meg egy 30 éves. Országonként változik mi számít pedofíliának és mi nem. Egyébként a 14 éves kor az közelebb van a természeteshez mint az ami most van. Nézd csak vissza az emberiség történelmét, mondjuk az elmúlt pár ezer évben, hogy mikor házasodtak. Az hogy most más van kb 100 éve, nem releváns

Silent Bob 2013.02.11. 15:48:22

@dr. KING SCHULTZ: "Ti azt tudátok amit a média az arcotokba tol -> A földön 1,4 MILLIÁRD mohamedán ember él, ebből 1 milliárd biztosan aktív vallásos (keresztényből mennyi is van? 800 millió amiből jó ha 200 millió valódi hívő, a többi csak beírja, hogy keresztény a népszámláláskor), ebből te kapsz havonta 2 olyan hírt, hogy valami lófasz kis faluban ahova még rendes út sem vezet, megköveztek valakit vagy megöltek vagy valami és ez alapján döntesz és mondasz véleményt több mint 1 MILLIÁRD emberről."

Ezzel kezdted, aztán kijelentetted, hogy ahol valami "papi szarság" van, ott pedofília is. :D És te kettős mércézel...
Mellesleg szerintem te nem tudod, mit jelent a pedofília.

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.11. 16:02:57

@Silent Bob: Majd ha megtanulsz szöveget értelmezni rájössz arra, hogy sötétebb vagy mint a fekete föld.

Makkasz 2013.02.11. 16:13:14

Az iszlam nem egy kultura, legalabbis mai megjelenesi formai alapjan biztos nem az. Az onmagukban bizonytalan, onbizalomhianyos vagy eppen cel nelkuli emberek szivesen fordulnak vallas fele, kotelezodnek el parcialis csoportokban, tamaszkodnak masokra sajt problemaik megoldasaban.

Az iszlam noalazo, ferfiakat dicsoito, csonkito, kivegzeseket elrendelo, szabad gondolkodast, muveszi megnyilvanulasokat korlatozo volta miatt kar kulturakent emliteni.

Biztosan nagyon szem vallas, amit erdemes tanulmanyozni. Mindenesetre az iszlam orszagok mukodese azonos a kozepkori sotet keresztenyseggel. Aki ezt valasztja maganak, szive joga.

Macropus Rufus 2013.02.11. 16:14:27

hmmm... szerintem ezek a nők nincsenek tisztában az iszlámmal, csak a romantikus marhaság maradt meg belőle.
Az iszlám nagyon szélsőséges vallás, sok mindent bele lehet magyarázni. Egyáltalán nem tartom békésnek és pláne olyannak ami egyenlő félként kezeli a nőket.

Majd amikor ezeket a nőket az iszlám férje azért veri szájba mert a nőre nézett(!) egy másik férfi. Esetleg egy barom megerőszkaolja és a férje ahelyett, hogy segítene neki még le is önti savval és/vagy felgyújtja, egyből más lesz a véleményük.

Ez egy picit olyan mint a feminista harcosok agymenése. Legyünk egyelőek, az azt jelenti, hogy mi fogadjuk el őket, de ők továbbra is nőként akarnak létezni. Itt is ez a szitu van: addíg míg a romantikus része zajlik az iszlámnak addíg ide nekem mindent. Csak hát minden érmének két oldala van. Az meg már nem fog nekik tetszeni. Én összezárnám őket pár olyan nővel akiket az iszlamista férje tett olyanná amilyen.
(sav, kés, tűz, stb)

Silent Bob 2013.02.11. 16:14:37

@dr. KING SCHULTZ: Szerintem te egy fasz vagy. De nincs harag.

költözőmadár 2013.02.11. 16:18:59

Szerintem ennek az egész cirkusznak nem sok köze van magához az iszlám valláshoz. Ezek a nok azért térnek át az iszlámra, amiért sok szerencsétlen társuk csatlakozik bizonyos elvadult szektákhoz.
A szabadság bizony teher. Gondolkodni kell ugyanis, különbséget tenni helyes és helytelen között, saját magunk döntést hozni, és vállalni annak következményeit, ez pedig sajnos nem mindenkinek megy. Ezek a nok arra vágynak, hogy határozott iránymutatások mellet éljenek, mert maguk képtelenek az életüket megfeleloen irányítani. Nem meggyozodésbol lesznek muszlimok, hanem az életforma szimpatikus nekik. Azalatt, hogy azt mondják az iszlám szabaddá tesz, pont az elenkezoje értendo: megszabadítja oket a tehertol, ami egy szabad felnott ember vállát nyomja: önálló döntéseket hozni, az életet saját belátás szerint irányítani.
Legalábbis nekem errol ez a véleményem.

Makkasz 2013.02.11. 16:21:07

@Nazareus: igazad van, nem fekete-feher, tisztan fekete. korlatozzak a nok jogait, aki ezt akar onkent vallalja elonzokert cserebe. Altalaban az alapjogokrol valo lemondast minden orszag torvenykezese tiltja, nem veletlenul. kiszolgaltatott helyzetben levo, elkeseredett emberekkel konnyu olyan "hamis szerzodest" alairatni, amivel bozonyos korlatozasokat, akar testenek csonkitasat vallalja. Az iszlam fekete, nagyon.

Makkasz 2013.02.11. 16:22:46

@Salemi boszorkány: Mi az hogy "banik a novel"????
Nincs itt banas, ket egyenlo fel, akik tisztelik es szeretik egymast. Ez a ferfi-no (no-ferfi) kapcsolata. nem mas. Banik vel, te jo eg, elment az eszed.

Makkasz 2013.02.11. 16:24:34

@Salemi boszorkány: Ahol meg szokasban van a noi "korulmeteles", ott pedig a faszanak a levagasat. Eljen az egyenloseg, de komolyan. Aztan udvarolgathat kedvere.

Makkasz 2013.02.11. 16:30:19

@dr. KING SCHULTZ: Thank you, utananeztem mi ez, nem ertem hogy jon ide. Mindenesetre engem az iszlam nem buvol el, kovulet. Amig onkent, vallast gyakorol valaki, nem erdekel, ha korlatozza masok jogait, zavar, ha hatalmaval kenyszeriti sajat kulturajat masra, csak megvetest tud kivaltani belolem (pl. Iran, vagy ahol allamhatalom es vallas egybefonodik).
Vagy azt jelezted, nagyon egyertelmu amit mondok, kar rola beszelni?
Dan ujsagirok uldozese is remek reklamot csinal ennek a tragyakupacnak.

Nazareus 2013.02.11. 16:35:38

@Makkasz: "ha hatalmaval kenyszeriti sajat kulturajat masra, csak megvetest tud kivaltani belolem"

Hmm... akkor megveted USA-t ?

Makkasz 2013.02.11. 16:40:33

@Nazareus: Milyen kulturat kenyszerit ittlakokra, masokra? Van zsido, iszlam, 88 fele kereszteny, problema nelkul. Van amis, indian. USA nem kenyszerit senkire semmit. Segit a demokracia megteremteseben, emberi jogok megvedeseben, nem mindig sikeresen.

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.11. 16:42:04

@Makkasz: USA, csak példa.

Iránban összefonódik a vallás és a vezetés? LEgalábbis ezt hiszed mert ezt akarják elhitetni veled. Egy ilyen volumenű országban sem fonódik össze, mert a vezetők sehol sem hülyék, bármennyire is ezt akarják beállítani egyesek. A vezetők megmondják a vallási vezetőknek hogy mi lesz és hogyan és ha nem tetszik akkor hopp hírtelen új vallási vezető lesz. És ez miért kell? Mert az átlag ember jobban hisz egy olyan embernek aki meséket tud mondani, mint egy olyannak aki tudja mit mond.

Izraelben is pontosan ez van. A vezetők ott is kibaszottul szarnak az izraelita vallásra, csak nem olayn fényben állítják be magukat mert az ország túlnyomó többsége agymosott vallásmajom és így lehet elérni azt amit akarnak.

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.11. 16:43:23

@Makkasz: Ez remélem irónia akart lenni, mert ha nem akkor te egy 100%-os agyhalott barom médiazombi vagy.
Tipikusan az az ember aki rontja az emberi génállományt a 50-es IQ hányadosával.

Nazareus 2013.02.11. 16:47:00

@Makkasz: pl. az Iraki népre kényszeriti saját kultúráját mostanában :)

Nazareus 2013.02.11. 16:48:25

@Makkasz: "Segit a demokracia megteremteseben" - csak néha fegyverrel segiti :):)

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.02.11. 17:24:35

Előkerültek a vallásprofesszorok, és ugyanazokat az unalomig ismert, felfújt, torz általánosításokat puffogtatják a "zisszlámmról".

Tény, hogy itt Angliában én is találkoztam már a jelenséggel, hogy angolszász nők ilyen tipikus fejkendőben terlegetik a gyerekeket az utcán, de ez még igen messze van a "gyakori" jelzőtől. És valahol itt is van a kutya elásva, mert azért még a kereszténység is viszonylag élő dolog, csak az ugye annyira nem látszik - szó szerint értve, és arról nem is születnek cikkek, hogy "ennyi meg annyi nő tért meg, és lett keresztény".

A "hülye angol nők nem tudják mit csináljanak jódolgukban" szempont már csak azért is szemellenzősség, mert pl. Magyarországon is mióta kvázi történelemkönyvekbe akarták zárni a kereszténységet, azóta elég sokan hisznek mindenféle szívcsakrákban, távgyógyításban, feng shuiban, jógázásban, new age-es mentál-kontroll dolgokban, ősmagyar pogány hitekben, meg egyáltalán mindenféle "hétköznapi" babonákban (na és persze különböző pártokban, ki ne hagyjuk :)), csak hogy válogatás nélkül dobáljak ide pár dolgot.

Mindez "bizonytja", mennyire "felvilágosultak" vagyunk (mi is), valójában pedig valahol minden emberben ott van egyfajta felsőbb hatalommal való kapcsolat vágya, ezt kár lenne vitatni.

2013.02.11. 17:38:37

Érdekes dolgok. Azt tapasztalom, hogy a fiatalok körében egyre inkább hódít a vallásosság úgy is, mint értékkeresés, de olyan is előfordul, hogy a vallásosság szimplán lázadás a tudományos materializmus üdvtana szerint nevelkedett szülők ósdi nézetei ellen. Az pedig egyáltalán nem lep meg, hogy egyre többen választják az iszlámot Európában. Egyrészt ott van a demográfia, de az is benne van a dologban, hogy sok helyen az iszlám közösség az egyetlen, ami még képes igazi közösségként működni.

A nők helyzete az iszlámban c. topikkal kapcsolatban pedig óvatosabb lennék sok kommentelő helyében, ugyanis a dolog egyáltalán nem úgy működik, hogy ahol iszlám van, ott a nők el vannak nyomva, sőt ami muszlim kultúrát volt szerencsém személyesen, testközelből is megismernem, gyakran előfordul, hogy a családban rejtett vagy nem is annyira rejtett nőuralom van.

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.11. 17:47:22

@Salemi boszorkány: Mond csak drágám te melyik elbutult feminista csoport tagja vagy?
Nem szeretnél belépni a FEMEN-be? Szerintem annál nincs lejjebb jelenleg.

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.11. 17:52:35

@Gábor (Gee Halen): Igazad van sok mindenben de:

- A jóga nem vallás és igenis kibaszott hasznos dolog (nem jógázom csak tudom mert elég sokat olvastam róla, és ez nem hit, ez bizonyított dolog)

- A régi vagy akármilyen új vallás (legyen akár Gyurcsók tévés táv gerintműtétje vagy bármi) semmiben nem különbözik az olyan vallásoktól amik már x ezer éve jelen vannak. Mind a vak és elborult hiten alapszik.

- Az ember pontosan annyira felvilágosult mint 1000 vagy 2000 vagy 3000 éve, csak attól függ milyen környzetben kapja a fényt.

- Nem nem vágyik minden ember egy felsőbb szemétre, van aki a racionalitásra vágyik.

@ifsz: Ilyet itt kár felhozni, ezt az olyanok nem képesek megérteni akik havi 5 nyíltan uszító cikkre alapozva ítélnek meg 1,4 milliárd embert.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.02.11. 18:07:49

@dr. KING SCHULTZ:

"Nem nem vágyik minden ember egy felsőbb szemétre [ezt azért újrafogalmaznám, ha már azt írtad, hogy " az ember pontosan annyira felvilágosult mint 1000 vagy 2000 vagy 3000 éve"] van aki a racionalitásra vágyik."

Amikor le akarsz feszegetni egy rozsdás anyacsavart, teljes erődből nekifeszülve, már elfújtál egy flakon WD40-et, de az "az Istennek sem" (!) akar lejönni, miért óbégatod hozzá, hogy "Gyeremááleee!"?

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.11. 18:11:42

@Gábor (Gee Halen): Ennek mi köze egy felsőbb akármihez?
Szimpla indulat és ha üvöltözöl vele felhúzod magad azaz nagyobb erőt tudsz kifejteni.

Ez pont olyan amikor azt mondod "Istenem baszdmeg" vagy "Jézusom" akkor se gondolsz egy nyamvadt vallásra sem hanem sima szóhasználat mert be van épülve a nyelvbe

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.02.11. 18:12:36

@dr. KING SCHULTZ: Szerintem amúgy egyáltalán nem zárja ki egymást, hogy valaki "felsőbb szemétre" vagy racionalitásra vágyik. Annak az embernek a kettő ugyanaz.

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.11. 18:14:48

@Gábor (Gee Halen): Ebben egyet értek veled, de attól hogy egy down kórosnak az a racionalitás amit ő csinál attól az még nem lesz racionalitás. Vagy lehet szar példa volt, inkább autistát mondok így érthetőbb

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.02.11. 18:16:03

@dr. KING SCHULTZ: ...vagy lehet éppenséggel hogy tudat alatt azt hiszed, puszta, kimondott akaratodnak megmozdul, ha csupán az erődnek nem.

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.11. 18:18:44

@Gábor (Gee Halen): Persze tudat alatt, akkor most magyarázzuk meg azt, hogy a fekete az fehér csak valójában isten miatt látod feketének mert isten a tudat alattid így befolyásolja.

ENnek nincs értelme.

Ha az ember dühös, felmegy benne a tesztoszteron és egy ideig sokkal erősebb lesz. Nem véletlenül morognak, vagy inkább hörögnek a bokszolók is a meccs előtt pillanatokkal amikor fellépnek a porondra, ezzel is felhúzzák magukat

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.02.11. 18:20:52

@dr. KING SCHULTZ: Na jó, de azt nem te döntöd el, hogy autista, vagy esetleg elmebeteg leszel.

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.11. 18:23:34

@Gábor (Gee Halen): Hát nem, de ez nem fogja azt befolyásolni, hogy mi a racionalitás és mi nem. Attól hogy én azt állítom, hogy az ég barna és mindenki más hülye aki azt mondja kék attól nem az lesz, hogy mindenki hülye csak én vagyok helikopter

BSz 2013.02.11. 18:27:15

@Nazareus:
Indonéziában van olyan tartomány, ahol a nők nem ülhetnek lovagló ülésben motorra. Nagyon liberálisok, csak rossz irányba mennek...

Ahol a szekularizáció nem jött létre, vagy eltörölték, ott baj van, ez nem csak emancipáció / feminizmus kérdése.

Vörös csillagot is sért egyeseket, horogkereszt másokat, a burka meg megint másokat, ezen az alapon lehet betiltani, pedig vannak olyan "vallású" emberek, akik az említett jelképeket szeretik / viselik. Ilyenkor mérlegelni kell, persze a vesztes félnek nem mindig tetszik az eredmény.

BSz 2013.02.11. 18:29:25

@dr. KING SCHULTZ: Mi bajod a szép keblek látványával?!

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.11. 18:32:23

@BSz: Azok szépek? Ejha, gond van a látásommal, de lehet csak annak a félig néger csajnak a hónajszőre zavart be aki fél éve képtelen leborotválni

Állítsuk meg a ......... 2013.02.11. 18:40:47

@Makkasz:

"Mi az hogy "banik a novel"????
Nincs itt banas, ket egyenlo fel, akik tisztelik es szeretik egymast. Ez a ferfi-no (no-ferfi) kapcsolata. nem mas. Banik vel, te jo eg, elment az eszed."

Elbánik, mert az iszlám országokban nincs szerelmi házasság, nincs házasság előtti szex.
Mit lehet egy olyan férfiban szeretni, akihez hozzákényszerítik az embert?

Állítsuk meg a ......... 2013.02.11. 18:49:48

@dr. KING SCHULTZ:
Te egy "kicsit" pedofil vagy?
Azt állítod, hogy egy lány 14 évesen már érett az anyaságra és a szexre.
Hát ez kész hányinger!
Egy büdös arab 70 éves aggastyán hozzáér egy 12 éves kislányhoz.
12 évesen egy életre szóló élménnyel lesz gazdagabb az erőszaktól.

Ennek a témának pedig tökre nincs köze Irak lerohanásához.
Ma is történt Szíriában egy terrorcselekmény, ezek még saját magukat is robbantgatják, akkor miért is lennénk velük barátságosak?

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.11. 18:56:11

Salemi te mosod össze a dolgokat, de úgy hogy még azt sem tudod a szomszéd falunak mi a neve.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.02.11. 19:03:22

@dr. KING SCHULTZ: Én ezzel a kijeletéssel is vigyáznék, ugyanis most azt sugallod ebben a kommentben akaratlanul is, hogy aki vallásos, vagy hisz egyáltalán valamiben ami "nem racionális", az olyan mint egy elmebeteg, vagy az is.

Fordítsuk meg a dolgot: a teljes valóságot senki sem ismeri, senki sem csupán bizonyítékok alapján építi fel világnézetét, így jobbára a megrögzött materialisták is csak hinni tudnak abban pl., hogy Isten (vagy nevezzük inkább "Teremtőnek" ebben az esetben) nem létezik.

Senki nem tudta bizonyítani egy teremtő létezését csupán tdományos alapon, de annak az ellenkezőjét sem, és gyanítom, ez nem is fog bekövetkezni.

Addig pedig bármiféle "racionalitás" relatív.

genarlot (törölt) 2013.02.11. 19:04:17

Ihre sogenannte Religion wirkt bloß wie ein Opiat: reizend, betäubend, Schmerzen aus Schwäche stillend. - Novalis

A vallás tényleg a tömegek ópiuma, ha betiltani nem is lehet, de legalább kordába kellene szorítani és nem hagyni terjedni, pláne a szekuláris állam lebontását nem megengedni. Tudjuk, hogy Angliában sharia bíróságok felállítását követelik és muszlim erkölcsrendészek járőröznek az utcákon, hogy megbüntessék az angol (nem muszlim) nőket az erkölcstelen viseletük miatt (rövid szoknya, kivágott blúz vagy akármi, ami nem egy halotti lepelre emlékeztet.
A liberálisok hagyták elharapódzni az erőszakos iszlamizációt, ami végül fel fogja számolni azt a liberális, szekuláris, polgári társadalmat és demokráciát, ami megengedte a megtelepedését. És felszámol majd mindent, ami európai volt. Sajtó és véleményszabadság, nők jogai, egyenlőség, demokratikus kontroll mechanizmusok, jogalkotás, jogalkalmazás jogállami formái. Gratulálok, ezt magunk értük el, mi engedtük megtörténni.

genarlot (törölt) 2013.02.11. 19:06:51

@Gábor (Gee Halen): a vallások eleve a tudomány partvonalain kívülre helyezik magukat, a vallás, isten nem vizsgálható szerintük tudományos módszerekkel
tehát le vannak védve minden tudományos kritika elől, mint az egyszeri Pí vizes, ezoterikus lófaszjóskák

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.02.11. 19:08:32

Témához visszakanyarodva:

Miért van az, hogy az alatt a másfél év alatt amióta Angliában élek, napi szinten látok olyan pepita párokat az utcán, hogy fekete pasas fehér nővel, de fordítottan még EGYET SEM?

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.02.11. 19:10:16

@genarlot: Szerintem ezzel már megpróbálkozott egy-pár rendszer, utólag gonosz államként írja le őket minden történelemkönyv.

odamondó 2013.02.11. 19:10:44

Ja nyugaton nem tisztelik a nőt. Bocsánat, hogy ezt harcolták ki maguknak vagy talán nem kellett volna beállni a sorba.

Ennél már csak az jobb, hogy választ egy irányt ahol aztán a nőknek alapból semmi joga. Gratulálok.

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.11. 19:11:04

@genarlot: Volt erre egyetlen egy példa egy több mint 10 milliós városban erre ti már egész Angliát írtok illetve úgy mintha minden napos lenne.

Képzeld el ez semmivel nem volt másabb mint amikor pár tetves cigány éjszaka beléd köt, hogy köcsög magyar hogynézeki. Sima garázdák, bűnözők ha úgy tetszik s nem többek, csak ismét elő lehetett venni pár hülyegyerek (nem több 10 nél) a muzulmán kártyát és lóbálni.
Ez ugyan az amikor egy nyomorék kurvának aki nővérként dolgozott nem engedték meg, hogy nyaklánca legyen, erre jöttek a kurva okosok, hogy azért nem mert kereszt volt a nyakában.... Közben ez alap szabály mivel fertőzés veszélyes durbán, nem véletlen nem lehet gyűrű sem az orvos kezén a műtőben.

Nazareus 2013.02.11. 19:14:20

@Gábor (Gee Halen): Az teljesen más miatt van, a feminim-maszkulin vonal miatt. A nök maszkulin párra vágynak a férfiak meg feminim nöre. A sorozat nagyjából igy állitható fel:

távol keletiek - fehérek - feketék

Ahol a feketék a legférfiasabbak (külsöre) és a távol-keletiek a legnöiesebbek (külsöre), mindegy, hogy férfi vagy nö az illetö. Innen nézve érthetö, hogy pl. egy fehér férfi nem a maszkulin fekete nöre, hanem a feminin ázsiai nöre vágyik. És forditva, érthetö, hogy egy fehér nö nem egy japán pasira vágyik (aki feminim), hanem egy maszkulin kinézetü feketére. Ez persze csak egy nagy átlagra igaz fejtegetés, nyilván van jó pár kivétel, de általánosságban mégis ez az okat, hogy sokkal több fehér nöt látni fekete pasival mint ferdeszemüvel és sokkal több fehér pasit látni ferdeszemü növel mint feketével :)

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.02.11. 19:17:12

@dr. KING SCHULTZ: A gyárban ahol dolgoztam (élelmiszeripar), úgy szólt a health & safety előírás, hogy gyűrű, nyaklánc, vagy bármilyen ékszer nem hordható, kivéve ha az valamilyen vallásos meggyőződésből/előírásból van az illetőn.

Nazareus 2013.02.11. 19:22:15

@Gábor (Gee Halen): Ez jó :))) Ha vallási okod van rá, akkor nyugodtan letépheti az ujjadat a gép :)

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.11. 19:32:02

@Gábor (Gee Halen): Akkor ahol dolgozol gyár egy szarkupac, mivel a vallás miatt már beszennyezheted az ételt illetve levágathatod a fél karod ha beakad a gyűrűd.

Ezt nehezen hiszem el, mivel ott a baleset megelőzés illetve a HACCP

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.02.11. 19:32:32

@genarlot: Igen, de ezzel nem bizonyított, hogy nem létezhet egy Teremtő.

GERI87 2013.02.11. 19:32:46

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

A kapucni nem a női elnyomás jelképe....

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.11. 19:33:07

@Nazareus: Erről eddig nem is hallotam, de belegondolva ez tök igaz és rám is igaz mert bírom nagyon a keleti néniket, főleg a koreaiakat

GERI87 2013.02.11. 19:34:35

jav. nők elnyomásának jelképe.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.02.11. 19:35:48

@dr. KING SCHULTZ: Megjön feleségem, megkérdezem, hogy az öregotthonban hogy van ez, de gyanítom ott is így van.

Nyugodtan elhiheted, de mindjárt előkeresem a dokumentumot ha megvan még.

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.11. 19:38:41

@GERI87: A burka sem az elnyomás jelképe csak az európaiak egy részének a fejében. Nézni kellene kis történelmet, hogy miért találták ki (a nő megóvása miatt) az más dolog hogy máig fennmaradt, de túlnyomó részben nincs már burka, csak egy sima hijab a fejen, amit az európai nők is előszeretettel hordanak, csak éppen nem tudják, hogy az hijab.

Egyébként bankokba már kapucniba sőt sapkába sem mehetsz be jobb helyeken..

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.11. 19:40:26

@Gábor (Gee Halen): Egy öregek otthona más. Pl konyhán papír szerint ott se lehetne. A hajháló vagy sapka is kötelező mindenhol és nem lehet arra hivatkozni, hogy "tiltja a vallásom" vagy akármi, mivel a haj fertőző és gusztustalan is ha a kajában van

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.11. 19:44:06

Sokan azt hiszik, hogy ezek a ruhák csak feketében léteznek és teljesen otrombák, közben ha kicsit utána olvasnának rájönnének, hogy még a burkának is olyan brutális divat fajtái vannak mint nálunk a farmeroknak. Több száz ha nem több ezer fajta létezik és elég komoly üzletek épülnek csak burka eladásra ahol több ezer vagy több tízezer $ egy db ilyen postaláda jelmez, mert olyan szabása stb.

Nazareus 2013.02.11. 19:48:48

@dr. KING SCHULTZ: Ja-ja, szépek is a koreaiak (is:))

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.02.11. 19:48:55

@GERI87:

A muszlim öltözék is csak a feminizmus szerint az.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.02.11. 19:52:02

@Salemi boszorkány:

Az ember már 4-5 éves korában rendelkezik szexuális ösztönökkel. Nem hallottál még maszturbáló óvodás kislányokról? (A fiúknál viszont jellemzően kicsit később jön meg a szexuális ösztön, de nekik is megjön 7-8 éves korban.)

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.02.11. 19:52:09

@dr. KING SCHULTZ: No, itt is van:
docs.google.com/file/d/1eh5QMSzQXQE61bsCBiCVpjL0Yn9E6kWWiSi6AgyKnIT24o0EnOvKMxU8nDG2/edit?usp=sharing&pli=1

Ha mégsem nyitja meg, akkor az adott szöveg iigyen szól:
"No jewellery allowed except a plain wedding band. Religious/Ethnic/Medical jewellery may only be worn with approval from the Packing Centre Manager provided there is no risk to the product. Rings and Studs in exposed parts of the body, such as noses, tongues and eyebrows, must not be worn."

Mondjuk valóban árnyalja a képet, hogy ha vaszélyes termékre, akkor levethetik, de abból botrány is lehet, mint az általdemlített példában, egyáltalán nem meglepő.

De hogy mondjak valami mást is: anyám mérnök, több húsfeldolgozó üzemet tervezett az országban. Ezek dokumentációit mint én gépeltem be anno, tehát van némi lövésem, milyen előírásoknak kell megfelelnie egy ilyesmi üzemnek Magyarországon (ahol dolgoztam Angliában, az egy tojás csomagoló üzem volt, gondolom nem kell ismertetni milyen poteciális biológiai szenny-forrás a tojás). A magyar hatóságok ismereteim szerint simán elkaszálnák az egész gyárat csak a közös használatú helyiség miatt, és akkor még be sem léptünk a gyárcsarnokba. De ez nagyjából mindenre igaz Angliában.

Azért valahogy érdekes módon mégis ők élnek el simán 100+ évig, nem mi.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.02.11. 19:55:35

@Fekete Dália:

A pedofil SERDÜLETLEN gyerekek iránt érdeklődik. Ez a mai világban 7-8 évest jelent, egy 10-12 éves lánynak már jellemzően mellei vannak, a fiúnak meg kezdődik a szőrzete. Nos, a pedofilt az ilyen MÁR nem érdekli.

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.11. 20:01:30

@Gábor (Gee Halen): Lehet botrányt csapni, csak éppen alapja nincs. Ha valakinek nem tetszik a biztonsági és a higéniai előírás akkor el lehet takarodni az adott munkahelyről fület farkat behúzva, és nem azt üvöltözni, hogy nekem van igazam amikor a törvény az törvény.

Egyébként a veszélyes helyen ez a szabály alapján is tilos hordani, ahogy írtad is, de most egy rakodómunkással nem fogják levetetni ez miatt, szóval ezért ilyen

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.02.11. 20:10:43

@dr. KING SCHULTZ: Hidd el, az ilyenektől izonyatosan paráznak a munkaadók, csak azt kell kiáltanod, hogy diszkriminálnak téged, tök mindegy mit ír az előírás.

Egyébként azok között az angolok között, akikkel én meg a feleségem is munkakapcsolatban van/volt, nem ritkán találkoztunk látens rasszissal (igyekeztem nem általánosítani). Általában irigység szüli, mert tényleg szembetűnő az angol meg a Kelet-európai munkamorál közti különbség.

Sokszor mindkettőnknek az volt az érzése, hogy úgy gondolják, hogy ha nekünk jogunk van itt dolgozni, akkor nekik meg joguk van semmit sem csinálni, mert ők vannak itthon és mi teszünk nekik szívességet, úgyhogy sokszor volt lenézés szaga a dolognak.

Nazareus 2013.02.11. 20:12:23

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: A pedofilt nem feltétlenül a serdületlen gyerek érdekli, bár kétségkivül ez a gyakoribb pedofil. A pedifol - definiciója szerint - az, aki gyerekek után érez szexuális vonzalmat. A 10-12 éves gyerek még _gyerek_. Van olyan ember, aki ilyen korúak iránt érez szexuális vonzalmat, még akkor is, ha már pelyhesedik. Öt minek nevezed? Normális embernek és nem pedofilnak? Annyiban igazad van, hogy általában 11 év kor alattiak után érdeklödöket nevezzük pedofilnak, bár speciális diagnózisok ezt kiterjesztik 13 éves korigra. Forrás:
en.wikipedia.org/wiki/Pedophilia

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.02.11. 20:13:32

@Gábor (Gee Halen): Na, ezt is elcsesztem: úgy gondolják, ők tesznek nekünk szivességet

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.11. 20:14:46

@Gábor (Gee Halen): Persze, de ez ha belegondolsz jogos. Minden ország lakossága lenézi azt aki ott dolgozik de nem ottani állampolgár. Nem tudsz egyetlen ellenpéldát sem mondani erre.

Igazad van félnek tőle, de az nem a munkáltató hibája, ha a retardált dolgozó nem ismeri a munkahelyi szabályzatot amit mellesleg nem a munkáltató talált ki hanem az ÁNTSZ ottani megfelelője. Ha nem tartják be, boldog lesz a munkás csak éppena munkáltatót fogják brutálisan megbüntetni és így megszüntetni a munkahelyet és akkor megint mehet a sírás a munkás hülyesége miatt.

Én szívbaj nélkül vagdalnám ki az összes olyat aki nem tartja be az előírásokat, nem érdekelne mit karattyolnak utána, szívük joga, ha meg rágalom perlem őket és pá.

2013.02.11. 20:26:16

@dr. KING SCHULTZ: Az arab (szaudiak, emirátusok) vásárlók jelentős forgalmat generálnak a törökországi ruha-kereskedelemben. Nem csak hagyományos muszlim öltözetről van szó, hanem estélyi ruhák, csipke fehérnemű, ilyesmik is és igen komoly pénzeket költenek.

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

A kendőt viselő radikális feminista muszlim nőkről már ne is beszéljünk.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.02.11. 20:28:45

@Nazareus:

A pedofil nem a gyerek kora érdekli, hanem nemi fejlettsége. Ha a gyerek már serdült, akkor az nem érdekel egy pedofilt. Mivel minden népnél, egyénnél más-más a serdülési korhatár, így általános életkor sincs.

Pontosan ezért a magyar törvény nem tiltja a pedofiliát, sem annak passzív, sem aktív alakjában.

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.11. 20:33:12

@ifsz: Igen, Emirátusokban amikor jártam feltűnt, hogy vannak elég komoly bugyi boltok, de tényleg olyanok amiket még itt EU-ban sem látni a bevásárlóközpontokban :D

GERI87 2013.02.11. 20:54:32

@dr. KING SCHULTZ:

"a nő megóvása miatt) "

Mitől?
Mi értelme van hogy más nem láthatja az urán kívül? hogy a nőknek nem köszönünk csak ha be lett mutatva stb?
Én úgy látom a nők az iszlámban másodrangúak, az öltözék többek közt ennek az egyik jele.
Lehet terelni, meg szokásokat felhozni, a lényeg hogy alárendeltebbek legyenek.

Nem kell ezen csodálkozni, a korai európai kultúra is megkülönböztette, másodrangúként kezelte a nőket (meg lehet figyelni pl cigányoknál még ma is, vagy régen a paraszt embereknél a férfi volt az "ember", meg volt a nő, meg a jószág....).

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

A feminizmus túlhaladott 50-100 éve, ma már csak férfigyűlölő maszkulin/leszbiks nők, meg unatkozó bölcsész picsák hobbija...

De van hogy az iszlámnak is változnia kéne, vannak dolgok amiket meg kéne már haladni, pláne itt Európában. Kéne kicsit alkalmazkodni....

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.11. 21:03:33

@GERI87: Kialakulásának az oka a homok és a törzsek közötti viszályok elkerülése, mivel így nem tudhatta senki, hogy valójában az adott nő szép-e vagy ronda-e vagy éppen kinek a felesége, akit éppen meg kellene ölni vagy el kellene rabolni.

Egyébként fura, hogy mindenkinek ezzel van a baja, de furamód Izraelben az senkit nem zavar, hogy a nők és a férfiak külön vannak a buszon (helyi járatok amik nem turistákkal tömöttek) illetve rengeteg üzletbe nem teheti be a nő a lábát.

Vagy csak a mohamedánokat ér utálni?

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.11. 21:16:31

@GERI87: Feminizmusról igazad van, de hidd el alkalmazkodnak rendesen a muszlimok is, csak amikor van valami elszigetelt botrányos eset akkor egyből mindenki elkezd fújjogni. Ez olyan, hogy az átlag magyar utálja a románokat meg a szlovákokat, csak éppen nem tudja megmondani, hogy miért.

GERI87 2013.02.11. 21:51:31

@dr. KING SCHULTZ:

"Kialakulásának az oka a homok és a törzsek közötti viszályok elkerülése"

Rég volt, ideje lenne meghaladni ezt.

"Vagy csak a mohamedánokat ér utálni? "

Ó, bocs hogy nem soroltam fel a világ összes bugyuta szokását...

"hidd el alkalmazkodnak rendesen a muszlimok is, csak amikor van valami elszigetelt botrányos eset akkor egyből mindenki elkezd fújjogni."

Én azt látom az iszlám még nem élt át kellő reformokat ahhoz hogy a radikális irány végleg kihaljon, és ne legyen meghatározó, pláne ne legyen állami szintre emelve. Márpedig elég sűrűn előfordulnak ilyenek, és törekednek is a hatalom megszerzésére.
Akkor pedig első dolguk az ősi primitív szokásjogok visszaállítása.

Egy ilyen szinten lévő vallás esetében nem kell csodálkozni ha az embereknek előítéleteik vannak.

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.11. 21:57:25

@GERI87: Nézz szépen körbe az USA-ban vallások terén mik vannak ott.
Azt meg se említem, hogy jelenleg is 3 államban ateista nem tölthet be semmilyen köztisztséget csak mert nem vallásos. Nos hogyis van ez ?
Ezen felül vannak érdekes középkori szutykok ott, lásd amisok és a többi

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.11. 22:00:57

@dr. KING SCHULTZ: Csak azért írom mert ezek mind a kereszténységhez köthetőek amik ott vannak

GERI87 2013.02.11. 22:08:19

@dr. KING SCHULTZ:

Lehet, de nem ők viszik jelenleg a nemzetközi terrorizmust, nem törnek hatalomra és nem terjesztik a radikális irányt akár erőszakkal.
Vannak szekták, meg zárt közösségek és ennyi...

Makkasz 2013.02.11. 22:11:20

@dr. KING SCHULTZ: Nem tudom, 5 diplomám és doktorim van. Sok emberrel beszéltem, sokfélével dolgoztam, 9 országban. Kevés előítéletem van, lehet hogy csak egy. Ami az iszlám nevében történik, és iszlám kultúraként emlegetnek, az emberiség szégyene, ugyanúgy ahog a középkori kereszténység is.

Annak örülök, hogy nagyon jól belelátsz ki-mit-hogyan irányít az arab világban. Ezért Irán nukleáris programja már megéret a földbe döngölésbe, mielőtt még elpusztítják a világot.
Persze a műanyag vadászgépük, amibe egy cerkóf is nehezen fér bele, jól néz ki.

Nézd, hiheted azt, hogy az iszlám az jó, az intifáda vagy a női circumciscio jó dolgok, attól még nem lesznek azok. Az sem, ha valaki lerajzolja Mohamedet, annak halállal kell lakolnia.
A nép viselkedése a butaságban tartott birkáké, amit magyar politikai elit is be kíván vezetni.

Agyhalott zombival nem értek egyet, rendkívül olvasott, tájékozott, véleményét maga formáló ember vagyok. Ha előítéletes vagyok egy vallással, népcsoporttal szemben az az iszlám és az arabok.

Amíg nőket csonkítanak, amíg halállal fenyegetnek valakit gondolataiért, nem különbek mint a hiénák (elnézést a hiénáktól).

GERI87 2013.02.11. 22:13:27

@dr. KING SCHULTZ:

Esküdt sem nem lehetett ateista...
Ha volt is ilyen törvény hogy csak hívő tölthet be valamilyen tisztséget vagy nem érvényes már, vagy nem alkalmazzák.

Még ha a bibliára is teszik le az esküt az elnökök és 'istenben bízunk' felirat van a pénzeken.

Nazareus 2013.02.11. 22:41:33

@Makkasz: "Amíg nőket csonkítanak, amíg halállal fenyegetnek valakit gondolataiért, "

Más vallás is van ilyen. Azt is elitéled?

Makkasz 2013.02.11. 23:23:58

@Nazareus: Hogyne, ha van még ilyen vallás, elítélem azt is. Nem hallottam még másik ilyenről, mire gondolsz? Persze hogy elítélem.

Nazareus 2013.02.11. 23:37:32

@Makkasz: Pl. arra, ahol férfiakat csonkitanak meg ugyanolyan vallási okokból, mint a nöket az iszlám egyes területein. Tudod, a körülmetélés.

Makkasz 2013.02.12. 01:09:18

@Nazareus: Senkit nem fenyegetnek halállal a gondolataiért. A női körülmetélés férfi megfelelője a makk vagya a teljes pénisz eltávolítása lenne, megakadályozva az orgazmust.

A férfi körülmetélés megfelelője a női csiklófityma eltávolítása lenne. De nem ezt csinálják, hanem csiklót, kisajkakat távolítják el, esetenként részlegesen nagyajkakat, vagy azokat összevarják. Nőt egész életében megalázottként, megbecsült állatként tartják.

Egyébéknt a féri körülmetélésnek sincs sok értelme, de nem jár maradandó testi fogyatékossággal. Később sem alázzák meg a férfit.
Az iszlám vallás fanatizmusával, terrorizmus támogatásával, idióta tabuival egy nevetséges rakat szar.

Fekete Dália 2013.02.12. 08:18:44

Ennyi hülye, idióta férfit még nem láttam egy rakáson, akik mind a pedofíliát támogatják.

Apátok faxát!

Nazareus 2013.02.12. 08:49:34

@Makkasz: A kétfejta körülmetélés közt _vallási_ szempontból nincs semmi különbség, ugyanazzal indokolják. Azaz ebböl a szempontból ugyanaz a kettö. Az se merném kijelenteni, hogy nem jár maradandó testi károsodással, mert a makk érzéktelenebbé válik, nehezebben válik képessé az orgazmusra (no jó, ez néha jó a nöknek:). Az kétségkivül igaz, hogy biológiai szempontból sokkal rosszabb a nöi körülmetélés, de annak semmi köze a valláshoz. A terrorizmust sem kötném össze az iszlámmal, a terrorizmus mindig is azoknak az eszköze volt, akik katonailag gyengék (IRA, ETA, stb.), bár azt elismerem, hogy az iszlám ideológiája elég "harcos". A kereszténységben is épp elég tabu van, csak hát ezt manapság jóval kevesebb ember veszi komolyan, mint az iszlám elöirásait. A kereszténység épp eleget ártott Európának már azzal pl., hogy a szexet bünnek állitotta be.

GERI87 2013.02.12. 11:10:51

A körülmetélés is eredetileg azért alakulhatott ki mert a sivatagi népeknél nem állt rendelkezésre mosdáshoz víz, ma is sokan még homokkal tisztálkodnak, a fityma eltávolítása csökkentette a fertőzés lehetőségét.

Ma már semmi értelme ennek ellenére az USA-ban is gyakori.
Szerintem ez csonkítás, főleg ha csecsemőkorban csinálják, orvosilag semmi nem indokolja, ráadásul a gyerek nem dönthet róla hogy akarja e.
Felnőttként azt csinál amit akar, de gyereknél nem engedném, szigorúan tiltanám, így még ugyanis szimpla csonkítás és börtön járna érte.

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.12. 15:57:33

@GERI87: Élő szabályozás 2013 ban is amit írtam illetve az "In god we trust" ot már támadták elég sokan jogi úton + az elnök is csak akkor teszi bibliára a kezét ha ő úgy akarja, törvénykönyvre is teheti, csak éppen mint tudjuk USA túlnyomó részt elbutult vallási marha és elég hülyén jönne ki ha a szeretett elnökük nem a bibliára esküdne fel. (Perekben is kérheted a törvénykönyvet)

[Talán az idősebbik Bush volt az aki kijelentette, hogy nem szereti az xy zöldséget és ezért valami 70%-al visszaesett annak a zöldségnek a forgalmazása, mert nem voltak hajlandók az emberek azt venni ha már a drága elnök nem szereti?]

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.12. 16:03:51

@Makkasz: 5 diploma mi? Maximum olyanok mint Schmitttt Palinak.

Ki hiszi ezt el neked? Nevetséges, legalább picit olvasnál a témában de azt sem teszed, de egy Makkasz nick mögül ide írod hogy 5 :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D diplomád van és azt hiszed ezért térden állva fognak leszopni miközben azt mondogatom IGAZAD VAN MESTEREM!

Egyébként te teljesen barom vagy. A körülmetélés pontosan ugyan az mint a csikló kivágása, ha vallási okból történik. Az meg megint érdekes dolog, hogy a tenorizmus sem a gonosz arabok (neked mindenki az gondolom) találmánya, nézd csak ki volt az első ilyen merénylő. A "terrorizmus" nem más mint az ottani szabadságharcosok utolsó lépése egy technikailag sokkal de sokkal fejletebb megszálókkal szemben (Vicces, ha egy katona lő le egy "terroristát" az kiiktatás, de ha egy "terrorista" öl meg 4-5 KATONÁT az GYILKOSSÁG)

Egyébként az IRA mond neked valamit? Picikét keresztények a srácok, és nem olyan régen még Londonban is robbantottak... Ja és Angliában terrorista szervezetként van nyílvántartva ellenben az USA-ban félkatonai szervezetként, nos akkor hogyan is van TE ÖTDIPLOMÁS balfasz.

dr. KING SCHULTZ (törölt) 2013.02.12. 16:06:12

@GERI87: Én egyszerűen halál büntetéssel büntetném azt aki körülmetél valakit orvosi indok nélkül, úgy hogy még nem felnőttkorú (ott 21) az illető.
Aztán vonulgathatnának a vallásos zsidók meg a mélyvallásos kersztények tüntetni holott 1 db szó sincs a körülmetélésről a vallásban sehol.

v2peti 2013.09.27. 16:42:33

"A körülmetélés is eredetileg azért alakulhatott ki mert a sivatagi népeknél nem állt rendelkezésre mosdáshoz víz, ma is sokan még homokkal tisztálkodnak, a fityma eltávolítása csökkentette a fertőzés lehetőségét.

Ma már semmi értelme ennek ellenére az USA-ban is gyakori."
Az USA-ban annyira gyakori, hogy sokszor a keresztény gyerekeket is körülmetélik, és még az orvosok is megpróbálják megmagyarázni, hogy ez jó! Holott Jézus is megmondta, hogy ez felesleges!

v2peti 2013.09.27. 16:50:19

A nagy baj az, hogy amíg egy európai országban a szélsőségesek ellen (pl. lincselő cigányok) mind a magyar emberek, mind a normális cigányok, mind az állam határozottan fellép, addig odaát egy halálra kövezést (pl. házasságtörés miatt) nem követ egy bírósági itélet, ahol az összes kőhajítót elitélik, és a főkolompos életfogytig tartó börtönt kapnak, de a kisebbek sem ússzák meg letöltendő szabadsávesztés nélkül!
Amíg a vallási tanács irányít a polgári bíróság helyett, és a megkövezett a bűnös, és nem a kődobálók, addig ezek az országokban sok ember korlátozva van az emberi jogaiban!

Aranyi Gábor 2016.09.30. 16:33:14

Mekkora marhaság: Amióta hijabot visel, nem fekszik le mindenkivel. Bammeg, addig miért is??? Nincs megfelelési kényszer? CSAK AZ VAN, a hűűűűje Nohamednek meg a gyilkolásra uszító imának - legfőképpen a domináns hímnek! Ne feledjük, 2000 utőn hoztak egy most meg nem nevezhető mopszlim országban az abroszfejűek egy olyan fatvát, ami szerint A FÖLD LAPOS!!!! "Dicséretükre" legyen mondva, pár év után visszavonták... Noha-net többnejű, erőszakos pedó gyilkos volt. Ez ténykérdés. Aki benne hisz - húzzon vissza oda, ahonnét először kergették el ezt a Nagyszakállút!

Kívül tágasabb

A világ érdekes. Ha érdekel, mi történik a világban körülötted, akkor itt a helyed!

Hirdetés

Utolsó kommentek

  • acycloren: @Jankove: Amerikát ne Magyarországhoz hasonlítsd, hanem mondjuk az Európai Unióhoz. Ahogy Amerikában is van New York meg San Francisco és a kontraszt velük szemben Nyugat-Virginia vagy Alabama, úgy ... (2019.06.23. 08:35) Egyre reményvesztettebb az Y generáció
  • Jankove: "Egyre kevesebben hiszik el az amerikai álmot, hogy tökmindegy honnan indulsz, Amerikában te is lehetsz milliomos." Mielőtt zokogni kezdünk szegény amcsikon, azért azt gyorsan tegyük hozzá, hogy mé... (2019.06.23. 01:53) Egyre reményvesztettebb az Y generáció
  • Jankove: @CleanYourRoom: "nem csoda, hogy a drogokhoz, opiátokhoz meg alkoholhoz menekülnek" Én csodálkozom, ugyanis a drog nemhogy nem oldja meg a problémát, hanem tovább súlyosbítja azt, ezt azért egy bi... (2019.06.23. 01:42) Egyre reményvesztettebb az Y generáció
  • acycloren: Jó kis lábszagú cipők, seggszagú harisnyák. Erről van szó. Megveszik a fetisiszták, beleverik. Loptam már én is tangát vendégségben, szagolgattam szennyesbe tett melltartót és bugyit. Sőt vertem már... (2019.06.22. 23:17) Furcsa szokás terjed a stewardessek körében
  • Zsolt Viczai: @moonlight777: Amúgy egyetértek,a kutya dolga az ugatás, jelezzen, ha van valami, de nem ész nélkül. csakugyan hibbant ez a világ, az ember azt hiszi, ő a minden, pedig a környezete nélkül, semmire ... (2019.06.22. 21:28) A kutyaugatást is büntetnék
  • Utolsó 20

Innen szemezgetünk

  • BBC News
  • Telegraph.co.uk
  • the Guardian
  • The Independent
  • MailOnline
  • CNN
  • The New York Times
  • POLITICO
  • The Huffington Post
  • Gawker
  • Vanity Fair
  • New York Post
  • Drudge Report
  • EL PAÍS
  • Chinadaily US Edition
  • elmundo.es