Kívül tágasabb

Íme, a világ legkisebb autója!

2012.04.28. 01:00, Kívül tágasabb , 3 komment

Akár a liftbe is befér a világ legkisebb autója, amelyből hamarosan megkezdődik a sorozatgyártás. Őszinte érdeklődéssel várjuk, vajon sikerül-e betörnie a piacra, vagy megmarad érdekes kezdeményezésnek.

Mindössze egy méter széles, 1,5 méter magas és 350 kilogrammot nyom a világ legkisebb autója. A Volpe fantázianévre hallgató darabot némi túlzással akár az iroda sarkába is be lehet állítani, mert nem sokkal nagyobb, mint egy termetesebb bicikli...

Mondjuk hosszú távra nem indulnánk el vele, hiszen a csúcssebessége alig éri el az 50 km / órát, de hát nem is országjárásra tervezték ezt az elektromos autót, mely a Bugatti és a Lotus márkák korábbi tulajdonosának, Romano Artiolinak (a képen) az agyszüleménye.

Őszintén szólva láttunk már pár hasonló kezdeményezést, némelyik sikeres volt, némelyik nyomtalanul tűnt el az utakról, szóval kíváncsian várjuk, miként zajlik majd a Volpe története.

Ja, és még valami: az Európában jövő év első felében forgalomba kerülő autó hivatalosan motorkerékpárnak számít, szóval még csak személyautóra érvényes jogosítvány sem kell hozzá.

Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és a Twitter-en!

A bejegyzés trackback címe:

https://kivultagasabb.blog.hu/api/trackback/id/tr674647281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

utcaiarcos 2012.04.30. 09:32:52

Még szerencse, hogy -az alapötletből kiindulva- nálunk -ha egyáltalán kapható lesz- olyan 7-8 millió közé teszem az indulóárat, és nem fog az a veszély fennállni, hogy az a nyomorék,aki rendesen biciklizni se tud, most majd ráadásul géperejű járműbe pattan. Egyébként mind a találmány, mind a kitalálója sürgős orvosi segítségre szorul.

Freelander 2012.04.30. 10:10:11

"Egyébként mind a találmány, mind a kitalálója sürgős orvosi segítségre szorul." Miért is? Az ár egyébként tényleg nem valószínű, hogy egy használt kispolszkiéval vetekszik majd, innentől kezdve viszont értelmetlen. Egyszemélyes járművet csak egyszemélyes áron lehet sikeresen forgalmazni szerintem. (Most nem egy csúcs Harley-ra gondoltam.)

Marketing 2012.04.30. 12:53:38

A formatervezése elég ocsmàny. Ugy néz ki, mint ha egy perwollal kimosott Smart neki ment volna a fünyirònak. Hàtulròl meg hasonlit az szomszéd rokkant villany kocsijàra. Na nem ennyire csicsàs, de a hàtulja tök hasonlo, van teteje meg szélvédöje, igaz az ajtaja csak egy plasztik függöny. De nem megy 20km/h-nél többet. De jò qrva dràga. A biztositò 20 ezer CHF-et fizetett érte.

Kívül tágasabb

A világ érdekes. Ha érdekel, mi történik a világban körülötted, akkor itt a helyed!

Hirdetés

Utolsó kommentek

  • enpera: Aki regisztrált, lemondott a személyiségi jogairól. (2019.01.19. 06:51) Miért veszélyes a 10 éves kihívás?
  • Siphersh: Hát, ebből nem igazán derült ki, hogy mi lehetne ezzel a probléma. A legközelebb akkor jutott a cikk ahhoz, hogy megtudjak erről valamit, amikor azt írja, hogy "jogi aggályokat vetett fel", de ez na... (2019.01.18. 21:23) Miért veszélyes a 10 éves kihívás?
  • MTA rendes tagja: zsidó trükk (2019.01.18. 21:21) Miért veszélyes a 10 éves kihívás?
  • Szalay Miklós: Ami a kinézetünket illeti, érdekes lehet egy összfoglaló a testi szépségről, annak működéséről, szerepéről, hatalmáról, a külső és a belső kapcsolatáról: egyvilag.hu/temakep/064.shtml (2019.01.18. 19:33) Miért veszélyes a 10 éves kihívás?
  • invalid user name: @Bobby Newmark: óbazmeg, hát vicceltem, hát a srác birmingham-ben lakik vagyis brit, és amit kitalált az alapján (ha ki nem verik belőle a középiskolában) tényleg nagy koponya lesz, akár tudós, te... (2019.01.18. 07:14) Egyszerű módszer segíthet kevesebb cukrot enni
  • Utolsó 20

Innen szemezgetünk

  • BBC News
  • Telegraph.co.uk
  • the Guardian
  • The Independent
  • MailOnline
  • CNN
  • The New York Times
  • POLITICO
  • The Huffington Post
  • Gawker
  • Vanity Fair
  • New York Post
  • Drudge Report
  • EL PAÍS
  • Chinadaily US Edition
  • elmundo.es