Bemutatta új kollekcióját az amerikai énekesnő, és mint az már ilyenkor lenni szokott, rengeteg embernek volt róla véleménye. No és egy brit áruházláncnak is, amely nem kis hasonlóságot vélt felfedezni az új darabok és a saját uniformisai között.
A napokban mutatták be Beyoncé új, Ivy Park x Adidas kollekcióját, amire a rajongók az elvárásoknak megfelelően reagáltak: hatalmas vásárlásba kezdtek. Nem kevesen voltak azonban azok, akik nem haboztak felhívni a figyelmet a Sainsbury's brit szupermarketlánc uniformisai és a kollekció között.
Amire persze beindult a kedves beszólogatás, ráadásul a szupermarketlánc részéről olyanokkal, mint „takarítás a 24-es sorban” Beyoncé kissé megbuherált fényképével, vagy „mi már 1869 óta toljuk”.
Repping since 1869 � #sainsburys pic.twitter.com/a5VwkKnu5A
— Sainsbury's (@sainsburys) 2020. január 17.
clean up in aisle 24 pic.twitter.com/8xmVTGGxVg
— harvey (@harveymurrayy) 2020. január 18.
A humor nem mindenkinek jött be, az énekesnő rajongói közül akadt, aki arra hívta fel a figyelmet, hogy a Sainsbury's nem tulajdonolja ezt a bizonyos gesztenye-narancs színkombinációt, mások pedig a lánc csökkenő eladásaival próbáltak visszavágni.
A reklám mindkét oldalnak jól jött, Beyoncé a kollekció minden darabját eladta, azaz senkit sem izgat, hogy esetleg hasonlít egy áruházi eladóhoz – és valószínűleg a brit láncnak sem szomorkodik a médiafigyelem miatt.
A posztot a blog Facebook-oldalán kommentelhetitek.