Kívül tágasabb

Fodrászok bizarr kalandjai a vendégekkel

2017.10.17. 06:30, Kívül tágasabb , 4 komment

A levágott fültől az esküvő napján megmentett vőlegényig – nem gondolná az ember, hogy egy fodrásznak akár kalandos is lehet az élete, pedig igen. A posztban fodrászok mesélnek legfurcsább élményeikről.

fodrasz_foto_pixabay_com_nuno_lopes.jpg

Aki már egyszer is átélte azt, hogy jeges rémülettel bámulja, mit művel vele a fodrásza, miközben ő az egészhez igyekszik jó képet vágni és megpróbál még egy „igen, tetszik”-et is kipréselni magából, az nagyon jól tudja, hogy ha egy tehetséges fodrásszal hozza össze a sors, akkor azt meg kell becsülni! 

A sztori másik oldala persze az, amikor a fodrászok kapnak furcsa kéréseket, és ez is bőven előfordul. Ezek közül következzen most néhány külföldi szakember sztorija

A vőlegény és a műszemöldök 

„Régebben a legénybúcsúkat egy héttel az esküvő előtt tartották. Az egyik péntek reggel egy izgatott fiatal srác lépett a fodrászatba, akinek a következő szombaton volt az esküvője. Miután megcsináltam a haját, el is ment Londonba a legénybúcsújára. 

Következő hétfőn, mikor nyitottam az üzletet, látom ám a srácot fel-alá járkálni az ajtóm előtt. Valami nagyon furcsa volt rajta: hiányzott az egyik szemöldöke. Mit tehettem volna? Azon kívül, hogy leborotválom a másikat is, csak egy ötletem volt: összeszedem minden tudásom, egy kevés frissen vágott hajat meg hajlakkot és egy hamis szemöldököt készítek neki. Beleegyezett. 

Egész héten azon a szemöldökön dolgoztam, amikor az esküvő napján a srác az esküvői öltönyében megérkezett a kísérőivel, nekiláttam felragasztani. Mikor végeztem, mindenki megkönnyebbült, kivéve engem. 

Szívesen megnéztem volna az esküvői képeket, ugyanis a hamis szemöldököt az igazinál magasabbra ragasztottam, így úgy nézett ki, mintha mindig fel lenne vonva az egyik szemöldöke.” (Phil Jarman, a Carlo & Co tulajdonosa, a Grand Master Barber-díj nyertese) 

A kutyahajú nő 

„A legfurcsább történetem a következő, egy hölgy érkezett az üzletbe, hozott egy fotót, hogy megmutassa milyen színű hajat szeretne. Ez általános gyakorlat, az emberek általában sztárok vagy hírességek hajszínét szeretnék magukon látni. Ez a hölgy azonban különleges volt. Az ő fotóján a kutyája volt látható.” (Limoz Logli, celebstylist és szalontulajdonos) 

Egy véletlen találkozás 

„Egy zsúfolt nap után egy bárban randira hívtak. Elutasítottam a pasit. Másnap kiderült, hogy ő jött hozzám 9 órára hajvágásra. Mikor megláttam az üzlet ajtajában, elbújtam a konyhában és kikönyörögtem egy fiatal kollégánál, hogy tegyen úgy, mintha az ő kliense volna.” (A Smith England hajszalon egyik fodrásza) 

A levágott fül(darab) esete 

„A legelső hajvágásomat az unokatesóm szenvedte el. Azt hazudtam neki, hogy már három hónapos gyakorlatom van. Hajvágás közben egyszer csak belekaptam a fülébe és levágtam belőle egy darabot. 

Üvöltött a fájdalomtól, de valahogy visszatapasztottam és leragasztottam neki és meggyőztem, hogy nem is olyan nagy a baj. 36 éve ott van a fülén a heg, ahol visszaforrt a fél füle. 

Mindig, amikor meglátom lelkiismeretfurdalásom van, hogy nem teljesen egyenesen ragasztottam neki vissza.” (Akin Konizi, aki azóta a jónevű londoni Hob Salons kreatív igazgatója lett. A kreativitással korábban sem volt ezek szerint problémája…) 

A kopasz folt 

„Régebben trimmelőt használtam a férfiak halántékánál. Egy úriember anélkül, hogy észrevettem volna, nullásra állította az eszközt, én meg ezért kopaszra borotváltam a halántéka közepénél a haját egy darabon. 

Azonnal észrevettem, faarccal visszaállítottam a megfelelő méretre és tovább dolgoztam. Mikor mutattam neki a kész hajat, úgy ügyeskedtem, hogy véletlenül se lássa meg, hogy van egy kopasz foltja. 

El is ment elégedetten, csakhogy a felesége visszaküldte. Le kellett rendesen borotválnom mindenhol. Azóta nem láttam őt, nem tudom miért, de soha többé nem foglalt nálam időpontot.” (Paul Simbler, a fent említett Hob Salons társigazgatója) 

(Fotó: pixabay.com/nuno_lopes)

Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és a Twitter-en!

Kívül tágasabb

A világ érdekes. Ha érdekel, mi történik a világban körülötted, akkor itt a helyed!

Hirdetés

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

Határátkelő

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

Innen szemezgetünk

  • BBC News
  • Telegraph.co.uk
  • the Guardian
  • The Independent
  • MailOnline
  • CNN
  • The New York Times
  • POLITICO
  • The Huffington Post
  • Gawker
  • Vanity Fair
  • New York Post
  • Drudge Report
  • EL PAÍS
  • Chinadaily US Edition
  • elmundo.es
süti beállítások módosítása