Kívül tágasabb

Meglepően őszinte vallomást tett a rocksztár

2017.05.29. 06:30, Kívül tágasabb , komment

Az Oasis és a Beady Eye után szólókarriert kezd az énekes Liam Gallagher, aki rocksztárhoz képest meglepő helyről kért segítséget a dalszerzéshez, mert ehhez (mint beismerte) nem ért.

liam_gallagher_foto_twitter.jpg

Liam Gallagher Greg Kurstinhez fordult, mert mint mondta, akadnak gondjai a dalszerzéssel: „Ez a helyzet, haver. Nem én írtam a Live Forevert, de amint elkezdtem énekelni, a magam képére alakítottam. Rock’n’roll énekesnek tartom magam, aki néha ír egy-egy dalt, de ennyi. Nem fogom azt mondani, hogy én vagyok Bob Dylan”. 

Az Oasis és a Beady Eye volt énekesének őszintesége rendben van, valóban nem lehet mindenki Noel Gallagher, az azonban meglepő, hogy éppen attól a Greg Kurstintől kér segítséget, aki mások mellett Adele Hello című gigaslágerét is jegyezte. 

Az eredetileg jazzzongoristaként indult Greg Kurstin nem kispályás, körülbelül 60 millió olyan lemezt adtak el, amelyek elkészítésében így vagy úgy együttműködött. 

Sessionzenészként dolgozott Beck, Ben Harperrel, és a Red Hot Chili Peppersszel is, szóval azért a rock sem tőle távol, más kérdés, hogy legnagyobb sikereit Pink és Adele dalszerzőjeként aratta. 

Visszatérve Liam Gallagherhez, első szólólemeze, az As You Were elvileg még idén megjelenik, mi több, az első single címét is tudjuk, ez lesz a Not for Sale. „Ideális esetben az ember maga akarja írni a dalait, de én képtelen vagyok kib@szott nagy számokat írni. Korlátozottak a képességeim. A refrének rendben vannak, a többivel viszont szenvedek” – ismerte el tőle szokatlan szerénységgel.

Nos, a többivel majd segít neki Greg Kurstin, akinek nem nagyon akadnak ilyen gondjai. Olyannyira, hogy a hírek szerint dolgozik majd Paul McCartney következő lemezén is. 

Addig is, amíg megjelenik a Not for Sale, idézzük ide Liam Gallagher talán legjobb szerzeményét.

(Fotó: twitter.com/liamgallagher)

Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és a Twitter-en!

Kívül tágasabb

A világ érdekes. Ha érdekel, mi történik a világban körülötted, akkor itt a helyed!

Hirdetés

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

Határátkelő

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

Innen szemezgetünk

  • BBC News
  • Telegraph.co.uk
  • the Guardian
  • The Independent
  • MailOnline
  • CNN
  • The New York Times
  • POLITICO
  • The Huffington Post
  • Gawker
  • Vanity Fair
  • New York Post
  • Drudge Report
  • EL PAÍS
  • Chinadaily US Edition
  • elmundo.es
süti beállítások módosítása