Kívül tágasabb

Az ideális korkülönbség egy párkapcsolatban

2017.05.15. 06:30, Kívül tágasabb , 240 komment

Emmanuel Macron francia elnökké választása a sok politikai elemzés mellett felhozott egy érdekes témát is, méghozzá a párkapcsolati korkülönbségekét. Főleg azért, mert ő és felesége esetében a hölgy jóval idősebb – egyébként éppen annyival, mint Donald és Melania Trumpnál a férfi, azon mégsem akadt fent senki. De mennyi az ideális korkülönbség egy párkapcsolatban?

emmanuel_macron_es_felesege_foto_getty.jpgBrigitte Trogneaux és Emmanuel Macron

A szerelem ugyan vak, ám szakemberek szerint a pár két tagja közötti korkülönbség bizony meghatározhatja a kapcsolat tartósságát. A 39 éves francia elnök és 64 éves felesége között minden emberi számítás szerint 25 év a korkülönbség, amiről Emmanuel Macron a minap a Le Parisiennek a következőket mondta: „Ha én lennék 20 évvel idősebb nála, senkinek egyetlen pillanatig sem jutna eszébe megkérdőjelezni, miért vagyunk együtt”.

„Ám mivel ő idősebb nálam két évtizeddel, sokan mondják, hogy ez egy fenntarthatatlan kapcsolat, ilyen nincs” – tette hozzá a frissen megválasztott francia elnök a feleségéről, Brigitte Trogneaux-ról.

Kivételek persze vannak, de a helyzet mégis az, hogy különböző kutatások szerint egy bizonyos korkülönbség fölött a kapcsolatok hajlamosak könnyes véget érni. 

Az atlantai Emory Egyetem kutatói által közreadott tanulmány azt a nem túl meglepő megállapítást tette, hogy minél nagyobb a korkülönbség, annál valószínűbb az, hogy a kapcsolat válással ér véget. 

A szakemberek 3000 ember kapcsolatait vizsgálták meg, és arra jutottak, hogy egy ötéves korkülönbség esetében 18 százalékkal nagyobb a szétmenés valószínűsége, mint az azonos korú pároknál. 

A helyzet az olló nyílásával tovább romlik, azokban a kapcsolatokban, ahol 10 év a korkülönbség már 39, ahol pedig 20, ott 95 (!) százalék a szakítás valószínűsége. 

Mi az ideális? Érdekes módon azoknál a pároknál, akiknél maximum egy év volt a korkülönbség, a kapcsolat bedőlésének aránya alig 3 százalék volt, tehát statisztikai szempontból azok a párkapcsolatok a leginkább stabilak, melyekben a két fél egykorú.

Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és a Twitter-en!

A bejegyzés trackback címe:

http://kivultagasabb.blog.hu/api/trackback/id/tr5712501399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Attilajukkaja 2017.05.16. 18:36:15

@Feketecsuklya:
"arról akartok meggyőzni, hogy milyen jó anyád barátnőjét dugni, és ebben mennyi szépség rejlik"
A zsenialitásodtól el vagyok alélva, de engem összetévesztesz valakivel. Hol akartalak én meggyőzni arról, hogy az anyám barátnőjét dugjad? Bocsi, de a hölgy már foglalt.

élhetetlen 2017.05.16. 18:38:25

@csakférfi: Na, összeszedem magamat, és rögtön igazad lesz. Az lehet beszélgetés, hogy megbeszéled a gyerekkel, hogy napi másfél liter kóla nem jó. Beszéltél vele, de ettől kezdve nem szólsz bele, hogy issza-e. Ugyanez bármilyen droggal. Tehát szerinted beszélsz vele, csak nem beszélsz bele, és nem is fogsz, mert már beszéltél vele? Jó!

Attilajukkaja 2017.05.16. 18:46:41

@élhetetlen:
@csakférfi:
"Beszéltél vele, de ettől kezdve nem szólsz bele, hogy issza-e."
Már csak az a kérdés, hogy mit csinál(sz), ha legközelebb is meglátod, hogy vedeli a kólát, zabálja a csokit vagy drogozik? Csendben tűröd?

Ekrü 2017.05.16. 18:49:47

@élhetetlen: Értem ,ha észérvekkel nem megy jön a jó öreg személyeskedés.Az már biztos ,hogy a valóságnak a közelébe se vagy.Csak ,hogy tudd 30 éve élek boldog házasságban.Nem tudom ez rólad elmondható-e?Viszont voltak és jelenleg is vannak kamasz gyermekeim.És a 18 és 14 éves se vár manapság évekig míg a 14 18 éves lesz.De ha te hiszel a dajkamesékbe az a te dolgod.Én meg inkább a tapasztalatomba.Arról meg végképp nem tudsz meggyőzni,hogy egy 15 éves gyerek és 40 éves tanárnője kapcsolata normális.Ha te meg örömmel látnád majd 15 éves fiad-lányod mellett a tanárát az a te dolgod.

élhetetlen 2017.05.16. 18:58:37

@Feketecsuklya: Ajaj, tudod, az, aki bunkó, az bunkó az üztleti kapcsolataiban is, és a magánéletében is. Ennyi. „attól, hogy valaki diplomás, nem törvényszerű, hogy jól fejlett EQ-val rendelkezzen, nem ez fogja meghatározni, hogy ki után csúszik.”. Ez igaz, de nem hiszem, hogy az értelmes nők, akik között több diplomás is van, ilyen partnerre vágynának, főleg nem 99 %. „Egészséges kapcsolat egyik alap pillére a jó szex.”. Mit tudsz Macron szexuális életéről?

Attilajukkaja 2017.05.16. 18:59:48

@Ekrü:
"De ha te hiszel a dajkamesékbe az a te dolgod.Én meg inkább a tapasztalatomba."
Azért ugye nem gondolod, hogy a te gyermekeid az etalon? Simán megtörténhet, hogy egy 15 kamasz nem bagzik azonnal az első szembejövő nővel. Még akkor sem, ha nagy kedve lenne hozzá.

mojszipupi 2017.05.16. 19:22:16

@ricamaca: Egy 15 éves fiú nem tud dönteni egy ilyen esetben. Az az érzelem egész más még amit ő érez. A 40 éves nő pedig beteg ha 15 évesekre kattan rá. Az h náluk "kitartott" az ezrelékekben mérhető porszemnyi kisebbség

csakférfi 2017.05.16. 19:38:56

@Attilajukkaja:
Kevetrd a gyereknevelést és kioktatàst a pàrkapcsolstttal.
Komolyan szegyenlenem kellene mert boldog a kapcsolstom a feleségemmel és egykoruak vagyunk. Vagy azt hogy néha veszekszünk és utàna megy minden tovàbb sértödés nélkül. Vagy azt hogy mindketten ugyanazon véleményünk van egyes hírességekröl vagy a szomszédröl.
Ugyanis ök is olyan emberek mint mi. Szégyelljem magumkat azért mert be tudunk azonosítani érzelmeket és érzeteket màs embeteknél?
Vagy azért kellene szemlesütve írogatnom mert a gyerekekeimet nem verem és hagyom hogy pròbàlgassàk a tinikort?
Elmondtam nekik milyen viselkedés hovà vezet. Ebben ax anyjuk is egyetért.
Tényleg szégyenljem magam?

csakférfi 2017.05.16. 19:41:55

@élhetetlen:
Hagyjuk.
Vaknak hiàba írom le a szineket.
Csak veszekedés a vége.

Attilajukkaja 2017.05.16. 19:51:45

@csakférfi:
"Komolyan szegyenlenem kellene mert boldog a kapcsolstom a feleségemmel és egykoruak vagyunk."
Miért kellene? Egyáltalán, hogy jut ilyesmi az eszedbe????

"Szégyelljem magumkat azért mert be tudunk azonosítani érzelmeket és érzeteket màs embeteknél?"
Ha valóban be tudnál "azonosítani" bárkinél érzelmeket, akkor azt sem kellene szégyellned. Hogy jut ilyesmi az eszedbe? De sajnos nem tudsz. Csak azt hiszed. Mert a saját sablonos gondolkodásodból indulsz ki, amibe nem fér bele más értékrend, csakis a tied.

"azért kellene szemlesütve írogatnom mert a gyerekekeimet nem verem"
Miért kérdezel ilyesmiket tőlem???? Hová akarsz kilyukadni?

"Elmondtam nekik milyen viselkedés hovà vezet. Ebben ax anyjuk is egyetért."
Rendben. És? Gondolom, a legjobb belátásod szerint neveled a gyerekeidet, de nincs nálad a bölcsek köve. Nem értem ezt a szégyenlősdis dolgot, de bírd már elfogadni, hogy mások nem a te "jótanácsaid" alapján élik az életüket. Senkinek nem ártanak vele, csak egyszerűen boldogok. Ne akard az egész világra ráerőltetni a te sajátos erkölcseidet. Ennyi!

élhetetlen 2017.05.16. 20:02:17

@csakférfi: Hát igen, az önhittség viszont sok mindenen átsegít. Nem veszekszünk, ennyi.

11110000 2017.05.16. 20:14:56

@Attilajukkaja:
Nem kéne nekünk megismerkednünk?
Hány éves is vagy? :-)

11110000 2017.05.16. 20:24:30

@Feketecsuklya:
"kerül alkalmazásra"?
Te minek tanultál, rendőrségi fogalmazó a legmagasabb végzettséged?

@Attilajukkaja:
Miért, te mit tennél? Nyakon vered?
Azon kívül, hogy megbeszéled vele, mi nem jó és miért, nem nagyon teheted meg, hogy kényszerítsd, hogy ne tegye, ha mégis akarja, különben egy életre meg fog utálni. Ez még a kábítószerre is igaz.
Lehet, hogy csak egy jellem, aki tudatosan, a veszélyek ismeretében vállalja a kockázatot. :-)

"Simán megtörténhet, hogy egy 15 kamasz nem bagzik azonnal az első szembejövő nővel. Még akkor sem, ha nagy kedve lenne hozzá."
Ez sajnos így van.
A szembejövő nők többsége nem hajlandó rá.
Pedig lenne rá igény.

Attilajukkaja 2017.05.16. 20:49:23

@11110000:
"Hány éves is vagy? :-)"
55. Túl fiatal lennék hozzád. :o)))

"Miért, te mit tennél? Nyakon vered?
Azon kívül, hogy megbeszéled vele, mi nem jó és miért, nem nagyon teheted meg, hogy kényszerítsd"
Nem őrültem meg! Miért bántanám a gyereket?
Nyilván én sem örülnék, mint szülő egy ilyen kapcsolatnak és leülnék beszélni a gyerekkel, hogy szerintem milyen veszélyeket rejthet egy ilyen vonzalom, de a döntés természetesen az övé lenne.
Nem is értem, mi alapján gondoltad, hogy bántanám vagy próbálnám megtiltani a fiamnak, hogy abba legyen szerelmes, akibe éppen belezúgott.

"Ez sajnos így van.
A szembejövő nők többsége nem hajlandó rá.
Pedig lenne rá igény."
Elhiszem. :o)))

Sadist 2017.05.16. 21:19:26

Gyomorforgató, hogy a libsik hogy tapsolnak ennek a pedofíl vén szatyornak és a gerontofíl selyemfiújának, közben meg Trumpra köpködnek, mert egy fiatalabb FELNŐTT(!) nőt vett feleségül, akivel gyerekeket vállaltak.

Komolyan nem érzitek, hogy erkölcsileg mennyire mínusz végtelenben van, hogy Franciaországnak ilyen elnöke és first lady-je van?

Attilajukkaja 2017.05.16. 21:23:39

@Sadist:
"Komolyan nem érzitek, hogy erkölcsileg mennyire mínusz végtelenben van, hogy Franciaországnak ilyen elnöke és first lady-je van?"
Nem! Franciaországban nem az álszent Fidesz-KDNP a tejhatalmú úr. Ez van. :o)

Sadist 2017.05.16. 21:26:32

@élhetetlen: "Összeköltöztek, lett volna közös gyerek is, de a nő azt mondta, neki elég a létező kettő. Kakukk, a srác tudomásul vette, felnevelték a kettőt, most már nagypapa a srác, élvezi."

Nem nagypapa, csak egy nagypapa korú pasas, aki a nagymamát dugta/dugja.

"Jaj, nem vér szerinti unoka! Az élet, a hétköznapi boldogság nem számít, csak a vér?"

A világ lúzere az a férfi, vagy nevezzük inkább omega hímnek, aki más fattyát neveli úgy, hogy lehetne sajátja is.

Sadist 2017.05.16. 21:40:51

@Androsz: "Tényleg megválasztottak elnöknek egy olyan embert, akinek a felesége minimum a határán volt egy fiatalkorú megrontásának? Ha az idős férfi csábítgatna egy tinilánykát, az összes nővédő háborúra hívná a világot, nem?"

A libsiket hol és mikor zavarta a kettős mérce?

Az különösen vicces, hogy pár hete egy másik blog alatti kommentekben pont ez volt a téma, hogy a beleegyezési korhatár Magyarországon 14 év, kivéve, ha alá-fölérendeltségi viszony áll fenn, pl. tanár-diák kapcsolat. Akkor egy-két femináci tele szájjal pedofilozott, amiért azt mertük írni, hogy általános esetben a 14 éves kiscsaj jogilag dugható (erkölcsileg már más kérdés), most pedig ugyanezek semmi kivetnivalót nem találnak abban, hogy egy 40-es tanár a 15 éves diákjára mozdult rá. Sőt, még örülnek és tapsikolnak is nekik, hogy milyen stabil és szeretetteljes kapcsolatuk van, mert már 20 éve tart. Hányinger.

Sadist 2017.05.16. 21:44:58

@Attilajukkaja: "Amúgy meg nem ritka, hogy egy nő 40 éves kora után is képes szülni. Főleg, ha már van gyereke. Janet Jackson pl. 50 éves volt, amikor megszületett az első gyermeke."

Miért nem rögtön azzal a 64 éves spanyol nővel példálózól, aki ikreket szült?

11110000 2017.05.16. 21:49:01

@Sadist:
"A libsiket hol és mikor zavarta a kettős mérce?"
Hát ahogy látom eddigi hozzászólásaidból, pont te vagy az, akit nem zavar a kettős mérce.
Vagy akkor te most libsi vagy, és ez egy önvallomás volt?

"Komolyan nem érzitek, hogy erkölcsileg mennyire mínusz végtelenben van, hogy Franciaországnak ilyen elnöke és first lady-je van?"
Majd egyszer lapozd fel az erkölcs szót, mert szerintem most valami KDNP-s lózunggal kevered.

Szerintem erkölcsileg egészen magas szint, hogy valaki egy nála idősebb, ma már talán nem egészen feszes testű nőt nem otthagy, hanem 25 éven át (és még ki tudja meddig) vele marad.
Persze lehetne lézerjani szintű erkölcse is, aki Demcsák Zsuzsával jár állampénzen dugni külföldre, úgy, hogy van felesége.
De mondhatnám Kósát is.
Vagy Nagy Gábor Tamást, aki szétlopja az I. kerületet.
Vagy a gazdádat, aki erkölcsösen lopott el vagy 100 milliárdnyi állami vagyont a saját számlájára.

De lehetne sorolni az erkölcs nagy bajnokait Habonytól Rogánon át a kuszaszemű bankelnökig, mert elvesztette közpénzjellegét, ugye?

Erkölcs, mi?
Meg a faszom, narancskomcsi elvtársam.

11110000 2017.05.16. 21:50:01

@Sadist:
Fehér Anna magyar színésznő is 53 évesen szülte az első gyerekét. Pedig már vagy 20 éve együtt élt a fickóval, ráadásul nem is öregebb nála.

11110000 2017.05.16. 21:53:07

@Attilajukkaja:
Nem tudhatod, hogy nem 30 éves vagyok-e, csak eddig néhányat feltagadtam. :-)

"Nem is értem, mi alapján gondoltad"

Ez alapján:
"mit csinál(sz), ha ... Csendben tűröd?"
És messze nem arról van szó, hogy azt szeresse, akit szeret, hanem hogy drogozik, csokit zabál stb. Vagy épp nem eszi meg a spenótfőzeléket (mielőtt megismerkedünk: én sem eszem meg; ez fontos kérdés egy komoly kapcsolatban :-)

Sadist 2017.05.16. 22:00:50

@11110000: Tehát szerinted teljesen oké, ha a 40 éves tanár megrontja a 15 éves diákját. Van már pedofil párt és te vagy az alapító, vagy mi a fasz?

csakférfi 2017.05.16. 22:03:10

"Kapcsolatfüggőség egy szorongásos jelenség. Az érintett retteg a kapcsolat elvesztésétől, az egyedül maradástól. Az érintett azt várja párjától, amit egy kisgyerek kaphat a szüleitől. Állandó, fokozott figyelmet, gondoskodást, biztonságot, visszajelzést, megerősítést.

A kapcsolatfüggőség gyakran társul egyéb szorongásos betegségekkel / pánikbetegség, fóbiák, kényszerbetegség/, vagy különböző típusú személyiségzavarokkal"
Webbeteg.hu

Feketecsuklya 2017.05.16. 22:04:34

@11110000: nem. sokat néztem a Blöfföt...

Attilajukkaja 2017.05.16. 22:05:51

@11110000:
"Nem tudhatod, hogy nem 30 éves vagyok-e, csak eddig néhányat feltagadtam. :-)"
He-he!

"Ez alapján:
"mit csinál(sz), ha ... Csendben tűröd?""
A kérdést csakférfi barátunknak tettem fel, de nem válaszolt rá.

"És messze nem arról van szó, hogy azt szeresse, akit szeret, hanem hogy drogozik, csokit zabál stb."
Hát igen. Éppen ezért voltam kíváncsi, mit válaszol erre a barátunk.

"én sem eszem meg; ez fontos kérdés egy komoly kapcsolatban"
Nem gond, én majd beléd diktálom két fontos törvényhozási javaslatod között.

Attilajukkaja 2017.05.16. 22:11:49

@Sadist:
"A világ lúzere az a férfi, vagy nevezzük inkább omega hímnek, aki más fattyát neveli úgy, hogy lehetne sajátja is."
KDNPs-e vagyol?

"szerinted teljesen oké, ha a 40 éves tanár megrontja a 15 éves diákját."
Te valami nagy tévedésben élsz. Ha egy 15 éves srác beleszeret a tanárnőjébe, az nem megrontás.

"Van már pedofil párt és te vagy az alapító, vagy mi a fasz?"
Hú, de kemény vagy, apukám! Igazi alfahím! :o)))

11110000 2017.05.16. 22:25:06

@Sadist:
Nem, a papjaid az alapítók. Tudod, KDNP.
Egyébként meg nem az számít, szerintem rendben van-e, mert akkor KDNP-s meg fideszes az életben nem dughatna, max. kecskével, nehogy szaporodjon.
De a törvény szerint rendben van. És a te gazdáid is megszavazták a 14 éves korhatárt, sőt, tavaly épp valami fideszes iskolaigazgatóról derült ki, hogy 13 éves korától kúrogat csajszit, már évek óta.
Érted, nem libsiről, fideszesről. Ahogy a keresztény papok sem libsik. Ha már pedofil párt.

Szólj a pártközpontban, hogy küldjenek nálad okosabbat, mert minden hozzászólásoddal égeted magadat meg őket is.

11110000 2017.05.16. 22:28:26

@Attilajukkaja:
"én majd beléd diktálom két fontos törvényhozási javaslatod között"

Hú, ilyen nőt akarok.
Biztos, hogy nem vagy legalább 60?
Már csak hogy a sokakat bosszantó minimális korkülönbség meglegyen. :-)

Sadist 2017.05.16. 22:28:28

@Attilajukkaja: "KDNPs-e vagyol?"

Nálatok pedofiloknál ez valami dili?

"Te valami nagy tévedésben élsz. Ha egy 15 éves srác beleszeret a tanárnőjébe, az nem megrontás."

Ezt majd mondd a bírónak :)

Sadist 2017.05.16. 22:32:34

@11110000: Tehát libsi vagy, KDNP-s, fidesznyik, komcsi, pedofil, plusz több nicken tolod. Sok lesz a jóból.

Figyi, engem egyáltalán nem zavar, ha az anyádat dugod. Elfogadom, mert abszolút toleráns vagyok, de inkább ne indulj miniszter- vagy köztársasági elnöknek.

Na szevasz :)

csakférfi 2017.05.16. 22:33:15

@Attilajukkaja:
Pomyosan mi is a kérdés?
Délutànod voltam most ittunk mert a munkatàrsunk szülinapos.
A buszròl pötyögök.
:)

csakférfi 2017.05.16. 22:38:37

@11110000:
Tetszik astílusod. Màrmint amit vàlaszolsz a francia elmebajnok vezetöröl.
Mondjuk le pennél kisebb rossz.
Hja a kínàlat itthon is meg külhonban is silàny.
:)

csakférfi 2017.05.16. 22:44:06

@Sadist:
Megrontàs mamapsàg?
Ilyent.
Basszus!!
Hüség . Becsület. Szerelem. Önbizalom.
Üres fràzisok. Lovagkor és öskövület.
Basszus. Nincs mihez tartani.
Köszi freud bàcsi.
"Vàgyom tehàt vagyok"
A köcsög!

Attilajukkaja 2017.05.16. 22:46:57

@11110000:
"Biztos, hogy nem vagy legalább 60?
Már csak hogy a sokakat bosszantó minimális korkülönbség meglegyen."

Sajnálom. :o(
De ha vársz néhány évet, meglesz az a különbség. ;o)

@Sadist:
"Nálatok pedofiloknál ez valami dili?"
Szóval másnak is feltűnt, hogy KDNP-s vagy? He-he!

""Ha egy 15 éves srác beleszeret a tanárnőjébe, az nem megrontás."
Ezt majd mondd a bírónak"
Milyen bírónak? Nem járok focimeccsekre.

@csakférfi:
"Pomyosan mi is a kérdés?"
Látom, vidáman telt az este. :o)
Eredetileg élhetetlen kérdezett tőled valamit, én meg tovább kérdeztem:

"Beszéltél vele, de ettől kezdve nem szólsz bele, hogy issza-e."
Már csak az a kérdés, hogy mit csinál(sz), ha legközelebb is meglátod, hogy vedeli a kólát, zabálja a csokit vagy drogozik? Csendben tűröd?

csakférfi 2017.05.16. 22:55:26

@Attilajukkaja:
Elmondom neli hogy felesleges élvezetekre szòrja a pénzét.
Amiért én vagy az anyja vagy a nagyija megdolgozott.
Dühösen? Nanà
Hogy érezze a törödést.
Miért mit gondoltàl?
Buzi-e vagyok?
Ismét tévedsz.
Viszont igéretet tettem a nagyanyjuknak hogy nem ütöm meg egyiküket sem. Màrmint a gyerekeket.
A nagyobb egy fejjel nagyobb nàlam. Most lett 18.
Érettségizik.
Van önuralmam ha erre vagy kivàncsi.

11110000 2017.05.16. 22:56:39

@Sadist:
Nem, csak azért fogadod el, mert nálatok ez a szokás már generációk óta, és azt hiszed, hogy máshol is.
Mondhatni, az apád fia vagy.
Meg a féltestvére is egyben.
És ezt a fiad is elmondhatja magáról.

Szép KDNP-s család vagytok.
Ahogy ezt erkölcsöséknél illik, nemde?

11110000 2017.05.16. 22:57:26

@Attilajukkaja:
Na jó, ha nem vagy 60 éves, legalább 60 kilós, az vagy?
Ne mondd, hogy nem vagyok alkuképes... :-)

11110000 2017.05.16. 22:58:56

@csakférfi:
"igéretet tettem a nagyanyjuknak hogy nem ütöm meg egyiküket sem. Màrmint a gyerekeket."
Csak a nagyanyjukat meg a feleségedet?
Persze csak ha megérdemlik.

"Van önuralmam ha erre vagy kivàncsi."
Miért, mostanában már ő sem ver téged?

Attilajukkaja 2017.05.16. 23:03:01

@csakférfi:
"Miért mit gondoltàl?
Buzi-e vagyok?
Ismét tévedsz."
Jézusom, ember! Honnan veszel ilyen sületlenségeket? Honnan a fenéből szeded ezeket a dolgokat?

"Viszont igéretet tettem a nagyanyjuknak hogy nem ütöm meg egyiküket sem."
Azt jól tetted. Persze nem tudom, miért kellett ezt ígéretbe adnod, de nem is számít.

"Van önuralmam ha erre vagy kivàncsi."
Nem, nem erre voltam kíváncsi, hanem arra, hogy milyenek a nevelési elveid. Egyszer elmondod a gyerekednek, hogy pl. drogozni rossz, aztán, ha mégis drogozik, csak legyintesz? Vagy ha beleszeretne a tanárnőjébe, ráhagynád? Mert azt mondod, semmit nem erőltetsz senkire.

csakférfi 2017.05.16. 23:04:47

@11110000:
Bazd meg te hülye vagy!!!
Neked még nem hisztizett egy nö sem??
Alapbòl nem ütök meg nöt!
Öcsém most fogàst keresel rajtam?
Bazd meg!

Attilajukkaja 2017.05.16. 23:06:52

@11110000:
"ha nem vagy 60 éves, legalább 60 kilós, az vagy?"
Ajaj, de még mennyire! De jól tartom magam. Nem szottyadt a karom.:o)

"Ne mondd, hogy nem vagyok alkuképes... :-)"
De azért látom, nem engedsz a 60-ból.

csakférfi 2017.05.16. 23:11:41

@Attilajukkaja:
Elmondtàk a droggal kapcsolatos élményeiket.
Az anyjuknak nem merték.
Nem drogoznak.
Làtom rajtuk. Meg az anyjuk is. Azonnal észtevennénk a személyiség torzulàst.
Naponta beszélünk velük. Ismerjük a haverjaikat is.

Sadist 2017.05.16. 23:30:09

@csakférfi: Ezekkel a KDNP-s fidesznyik trollokkal fölösleges vitatkozni, ignoráld őket te is és szépen éhenpusztulnak :)

csakférfi 2017.05.16. 23:38:59

@Sadist:
Igaz.
Részemröl off.
Jò éjt mindenkinek!
A feles meg a sör azért jò esett ma este a buszindulàs elött.
A többi..........
Jò éjt Sadist!
:)

11110000 2017.05.16. 23:41:22

@csakférfi:
Mondtam én, hogy megütöd alapból?
Csak ha megérdemli, én is ezt írtam.

11110000 2017.05.16. 23:43:14

@csakférfi:
"Nem drogoznak.
Làtom rajtuk."

Minden szülő ezt gondolja.
Ahhoz, hogy lásd rajtuk, nagyon súlyosan és évek óta kellene drogozniuk.
Azért ha találsz a cuccaik közt (pl. pénztárcában, farmerzsebben) alufóliát, kezdj el gyanakodni.

Attilajukkaja 2017.05.16. 23:48:50

@csakférfi:
"Naponta beszélünk velük. Ismerjük a haverjaikat is."
Szóval nem csinálnak semmi olyat, ami neked nem tetszik? Nem kell semmibe sem beleavatkoznod?

@11110000:
"Legyen 48?"
De abból már biztosan nem engedsz? :o)

@Sadist:
"Ezekkel a KDNP-s fidesznyik trollokkal fölösleges vitatkozni"
Ebben látod nagyon igazad van! Milyen szerencse, hogy itt csak te vagy az egyetlen ilyen.

Colonel H. Stinkmeaner 2017.05.17. 00:43:29

Gondoljunk csak bele, hogy mi lenne, ha egy férfi tanárember 40 évesen behálózná egy 15 éves gyereklány tanítványát.
De ha egy nő teszi, az példaértékű?

A másik dolog, ami zavar, hogy kitalálták neki a first lady pozíciót, aminek nincs jogi alapja. Aki ennek a nepotizmusnak tapsikol, az ne lepődjön meg, ha Magyarországon is politikusok családtagjai jutnak politikai hatalomhoz úgy, hogy senki se szavazott rájuk. Rogánné, Orbánné, Áderné, meg a kölykeik.

11110000 2017.05.17. 02:24:08

@Attilajukkaja:
Esetleg még a 69-re hajlandó vagyok. :-)

Attilajukkaja 2017.05.17. 09:35:00

@Colonel H. Stinkmeaner:
"De ha egy nő teszi, az példaértékű?"
Átesel a ló túlsó oldalára. Senki nem mondja, hogy Macronék kapcsolata szokványos, és főleg nem, hogy példaértékű lenne. Sokan egyszerűen csak elfogadjuk, mert nem látunk benne semmi rosszat.
Amúgy meg attól függ, mit nevezünk behálózásnak. Ha egy 15 éves lány beleszeret a tanárába és az érzései hosszú évek alatt sem változnak, azért mennyiben okolható a tanár? Ha nem utasítja vissza a lány közeledését, az mennyiben bűn? Nem tudni, Brigitte mióta viszonozta Macron érzelmeit, de azt meg végkép nem tudjuk, hogy a kapcsolatuk mióta lépte át azt a határt, ami már elítélendő. A lényeg, hogy náluk a dolog működött és ennek inkább örülni kell, mert tényleg ritka az ilyesmi.

"A másik dolog, ami zavar, hogy kitalálták neki a first lady pozíciót, aminek nincs jogi alapja."
Vannak országok, ahol ennek hagyománya van, és egyáltalán nem jelenti azt, hogy ezzel bármilyen pozíció is járna. Sőt, nem is nagyon emlékszem, hogy akár Franciaországban, akár az USA-ban vagy más nyugati országban a feleségek zsíros álláshoz jutottak volna. Vagy ha igen, ez ne okozott volna botrányt. De javíts ki, ha rosszul emlékszem, mert nem kutattam utána.

@11110000:
"Esetleg még a 69-re hajlandó vagyok."
:o)))
Egyre magasabbra teszed a lécet. Tegnap már lefelé licitáltál.

FlybyWire 2017.05.17. 11:50:17

@élhetetlen: "hogy miért vele kell problémáznod, miért nem a régivel, és egy életen keresztül a régivel álmodsz, akkor baj van,"

Igen, és a baj pontosan az, hogy idealizálod a régit, képtelen vagy realistán emlékezni rá, mert csak a szép emlékek maradtak meg.
A felnőttség egyik "tünete", hogy ezt végig tudod gondolni, és felfogod.
Egy 15 évesnek a legritkább esetben megy ez a gondolkodás.
És mint apa, nem szeretném ha 15 éves kori érzelmek és gondolkodás alapozná meg a fiam egész hátralevő életét.
Ennek a Macronnak az égvilágon semmi fogalma sincs a nőkről, ezért arról sem lehet fogalma, mit akar(hatott volna) tőlük valójában.
Pici gyerek, bábocska, toy-boy maradt.

Attilajukkaja 2017.05.17. 11:56:58

@FlybyWire:
"Pici gyerek, bábocska, toy-boy maradt."
"Ennek a Macronnak az égvilágon semmi fogalma sincs a nőkről"
Ha te mondod! Biztosan nagyon jól ismered, hogy ilyen merészen ítélkezel felette.
De ha így is lenne, legalább nem árt senkinek azzal, ahogyan él vagy viselkedik. Ez sok elnökről sajnos nem mondható el.

FlybyWire 2017.05.17. 12:07:22

@Attilajukkaja: Persze, hogy nem árt, nem is ítélem el érte.
Viszont a saját fiam ennél remélem sokkal értelmesebb/lelkileg egészségesebb lesz.
Tiltani/erőltetni az égvilágon semmiben nem fogom, de remélem lesz igénye rá, hogy beszélgessen velem, és ezeket a dolgokat őszintén, nem durván el fogom neki mondani.

Attilajukkaja 2017.05.17. 12:36:11

@FlybyWire:
"a saját fiam ennél remélem sokkal értelmesebb/lelkileg egészségesebb lesz"
Nem hiszem, hogy ezek alapján meg lehet ítélni, Macron mennyire értelmes vagy egészséges pszichéjű. Nekem elég értelmesnek tűnik. És boldognak. Ennél én nem kívánnék többet a fiamnak, ha egyszer azt választ társnak, akit választ. Még akkor sem, ha nem az én ízlésem szerinti a párja.
El tudom képzelni, hogy Macron szülei is megpróbáltak beszélni a fiú fejével, csak ő hajthatatlan maradt. Annak idején én sem fogadtam meg a szüleim minden tanácsát. :o)

11110000 2017.05.17. 12:43:33

@Attilajukkaja:
Csak hogy ne mondd, hogy rugalmatlan vagyok. :-)

11110000 2017.05.17. 16:23:55

@Attilajukkaja:
Ez csak hajlékony.
Én rugalmas vagyok. :-)

És ha gumiember, akkor már óvszert sem kell használni, ugye? :-)

Attilajukkaja 2017.05.17. 16:36:16

@11110000:
"akkor már óvszert sem kell használni, ugye?"
Hacsak nem tartasz/tartok a fertőzéstől. A terhességnek nálam már elméleti esélye sincs, ugye?
(Már nem emlékszem, ki említette, hogy megdugni egy öregecske nőt nem gáz, de elvenni csak egy olyat szabad, akinél megvan a teherbeesés ELMÉLETI ESÉLYE, mert a párkapcsolat célja az utódnemzés. A kérdésemre, hogy az elméleti esély hol kezdődik vagy hol ér véget, sajnos nem kaptam választ.)

élhetetlen 2017.05.17. 16:49:28

@Sadist: Sajnálom, hogy nem nőttél fel addig a szintig, hogy megértsd, hogy nem az a férfi, aki képes teherbe ejteni egy nőt, hanem az, aki képes felnevelni normálisan, felelősséggel egy gyerekeket. Mindegy, hogy az övé, vagy a választott párjáé. „A világ lúzere az a férfi, vagy nevezzük inkább omega hímnek, aki más fattyát neveli úgy, hogy lehetne sajátja is.”. Kíváncsi lennék, mi a véleményed azokról a „nyerő” pasasokról, akik otthagyják a családjukat, gyereküket, akár többet is, (akár még a szülés előtt is). Piedesztál nekik, mert ők az alfa hímek, aki meg a gyereküket felneveli az csak egy lúzer? Szánalmas vagy.

Attilajukkaja 2017.05.17. 17:06:55

@élhetetlen:
Kedvesem! Aki felveti az alfahím fogalmát, az eleve nem érti a férfi szerepét egy kapcsolatban. :o)
Én se az ágyban, se a konyhában, se a gyereknevelésben nem szeretem, ha egy pasi alfáskodik, és nem partnerként viselkedik. De tudjuk, hogy Magyarországon milyen sok férfi gondolja ezt másképp. Mennyi férfi ütlegeli és erőszakoskodik családon belül és kívül is a nőkkel. És ez ellen a kormány se lép fel hatásosan.
Azon csodálkozom, hogy CSAK egy ilyen kommentelő volt itt, aki ilyen tisztán és félreérthetetlenül nyilvánvalóvá tette a bujtatottan agresszív álláspontját.

élhetetlen 2017.05.17. 17:25:31

@FlybyWire: Elég esélytelen ez a beszélgetés, nem sokat akartál megérteni abból, amit írtam. „A felnőttség egyik "tünete", hogy ezt végig tudod gondolni, és felfogod. Igen, én meg azt írtam, hogy, ha nem tudod úgy érezni, hogy az új kapcsolat neked az igazi, akkor ez az új társ átverése, becsapása. Persze, semmi gond, sokan csinálják, ha ló nincs szamár is jó, aztán legfeljebb becsméreljük a szamarat. „Ennek a Macronnak az égvilágon semmi fogalma sincs a nőkről, ezért arról sem lehet fogalma, mit akar(hatott volna) tőlük valójában.„ Ez meg úgy hülyeség, ahogy leírtad. Azok a fiatal ismerőseim, akik 18, 20 éves korukban összebútoroztak, aztán harminc éves korukban összeházasodtak, és van 1-3 gyerek, azok semmit sem tudnak a másik nemről, mert a férjnek nem volt öt kurvája, vagy a nőt nem verte át x pasas? Jól vagy? Szerinted nem normális az, ha valaki megtalálja a neki megfelelő társat, és életmódot, és ezzel elégedett?

11110000 2017.05.17. 21:11:59

@Attilajukkaja:
Nem tartok, úgyhogy ezt megbeszéltük.
Már csak a helyet és az időpontot kell. :-)

Attilajukkaja 2017.05.18. 09:26:35

@11110000:
Mégis csak kellene az az óvszer. És ha véletlenül teherbe esek? Nem elméletileg, hanem a gyakorlatban. Remélem, nem vagy néger, mert akkor mit mondok a férjemnek a napra barnuló babáról? Szóval jobb lenne előbb tisztázni a pigmentációdat is.

Feketecsuklya 2017.05.18. 11:56:14

@Attilajukkaja: Szórakoztató, hogy fogalmatok sincs az alfa miben létéről... Se nem veri, se nem erőszakoskodik a nőjével, se a családjával.

11110000 2017.05.18. 14:42:15

@Attilajukkaja:
Szóval fajgyűlölő vagy?
Hát mi szegény négerek a méteres farkunkkal már nem is számítunk?

Attilajukkaja 2017.05.19. 09:15:07

@11110000:
Igen, fajgyűlölő vagyok! Nem nagyon kedvelem az emberi fajt, de sajnos csak általuk/velük tudok megélni, kielégülni, szaporodni és pazar vitákat folytatni.
A Soros ösztöndíjaknak, amiket kaptam, sokat köszönhetek, de nyilvánosan ezt nem ismerhetem el. A néger (inkább félvér) srácokat imádtam, de nyilvános ezt is le kell tagadnom. Ismerek jóravaló cigányokat és még jóravalóbb zsidókat, de ezzel sem illik büszkélkednem.
Még jó, hogy mindezt leszarom, de a férjem akkor sem örülne egy "közös" csoki babának. :o)

csakférfi 2017.05.19. 12:59:23

@Feketecsuklya: "
Se nem veri, se nem erőszakoskodik a nőjével, se a családjával."

Védi és òvja.
Ez az "alfa".
:)
Ösztön c. film Anthony Hopkins föszereplésével.

Attilajukkaja 2017.05.19. 13:03:46

@csakférfi:
"Védi és òvja.
Ez az "alfa"."
Be szép is ez! De mitől is alfa? Egy falkában tudom, mi az alfahímnek a szerepe. Na de egy jóravaló, keresztény családban mi a különbség az alfa és béta, esetleg omega hímek között?

csakférfi 2017.05.21. 06:52:48

@Attilajukkaja:
Alfa= vezetö.
A vezetö mutatja és tudja merre "haladnak".
Ezt az"utat" òvja védi.
Òvja a gyerekeit és a feleségét (gyengébb nem).
Nemet mond a butasàgokra ökörségekre marhasàgokra.
Ezért s szava az erösebb "nem".
Omega=utolsò.
Papucs akit a gyerekei és az asszony utolsònak kérdez mi hogyan legyen.
A szava nem szàmít csak legyintenek rà.

csakférfi 2017.05.21. 07:11:07

@Attilajukkaja:
Halàli!
Egy alfa nöstény!
Nö vagy. Most olvasom a fenti kommentjeidet .
Kicsim a baràtnöiddel màr együtt is menseseltek? Mert akkor szépen elörejutottàl a csoport hierarchiàban. Nem csak a csalàdiban.
Òriàsi ahogyan gondolkodsz!
Gyenge feminim férjed van. Közben titkon kigyúrt feka majommal vagy muszlim arabbal hàgatod magad àlmaidban.
Basszus!!

Attilajukkaja 2017.05.21. 10:02:44

@csakférfi:
"Kicsim a baràtnöiddel màr együtt is menseseltek? Mert akkor szépen elörejutottàl a csoport hierarchiàban."
"Gyenge feminim férjed van. Közben titkon kigyúrt feka majommal vagy muszlim arabbal hàgatod magad àlmaidban."

Szóval ilyen egy alfahím? Ilyen mocskolódó hangot enged meg magának valakivel szemben azonnal, mihelyst kiderül az illetőről, hogy egy nő? Lenézi azokat a férfiakat, akik nem basáskodnak a feleségeik felett és gusztustalan jelzőket aggat rá?
Gratulálok! És sajnálom, hogy ennyire félsz a nőktől.

csakférfi 2017.05.21. 10:21:04

@Attilajukkaja:
Kicsim én nem basáskodom senki felett.
Főleg nem vagyok alfahím.Ezt kikérem magamnak.
Miből is hiszed?
Képzeld PL.-ul takarítottam már vécét a (volt)feleségem után mivel szüléskor a gátsebet összevarrják és nem ért ki a budira időben.vagy mondjuk a mellét fejtem mert "bedurrant" .
esetleg hogy nem dolgozott 3 azaz három évig szó szerint csak a gyerek és a konyha.Csak néhány olyan alfahímes szösszenet.
Amit én nem bántam sőt kiálltam mellette akik ezt "nehezményezték".
Mi a bánatot képzelsz???Vagy melyik részét nem értetted a kommentjeimnek??Kit nézek én le???
Most akkor együtt mensesels vagy nem???

csakférfi 2017.05.21. 10:35:01

@Attilajukkaja:
"Gratulálok! És sajnálom, hogy ennyire félsz a nőktől."
Félni????Tőled??
Na ne már.
6 éve egy kedves asszony a feleségem akinek a "hozománya" két kamasz gyerek.
Mondd Te honnan veszel ilyeneket???
"a kedves asszony a tisztességére büszke az erőszakos ember pedig a vagyonára"
Mit gondolsz a bölcs miért jellemezte így a nőt a bibliában???
csak úgy viccből és trollkodásképp??
Nem hiszek istenben---- a feleségem igen.
Elkísérem olykor a templomba,meg olvasgatom a bibliát.De a koránt is meg lao Ce is.

"A nő békével győzi le a hímet,
békésen alája-gubbad."
Vagy ezt Lao Ce.
Biztos trollok voltak és lenézték a nőket.
Ekkora egy hideg nőt mint TE!!

Attilajukkaja 2017.05.21. 11:16:01

@csakférfi:
"Félni????Tőled??"
Nem tőlem, hanem általában. Az ilyen turbómácsók valójában kisebbségi komplexusukat kompenzálják túl azzal, hogy becsmérlik a nőket és azokat a férfiakat, akik nem akarnak mindenkit dominálni. Ez elég világos a te esetedben is.

Abban, hogy a feleséged egy kedves asszony, abban nem kételkedem. Te viszont nem vagy valami kedves ember azok után, amilyen hangnemben szóltál és most is szólsz hozzám. Mondjuk számomra eléggé egyértelmű, miből fakad ez a lekezelő és fölényeskedő stílusod. :o)))
Na további szép napot!

csakférfi 2017.05.21. 15:13:16

@Attilajukkaja:
Lövésed nincs hogyan mükszik a férfi.Gyanítom Csernustòl meg a màsik "poplélekölö" Müllertöl kapod az infòkat.
Neked is legyen tovàbbi szep napod!

Sadist 2017.05.21. 21:13:12

@Attilajukkaja: Akkor se ismernél fel egy férfit, ha ott állna előtted egy "♂ Homo Sapiens (férfi)" táblával a kezében :)

Sadist 2017.05.21. 21:16:30

@élhetetlen: "Szerinted nem normális az, ha valaki megtalálja a neki megfelelő társat, és életmódot, és ezzel elégedett?"

Mert egy negyvenes öregember mellé a tizenöt éves zsenge husi a normális, megfelelő társ... Aha.

Attilajukkaja 2017.05.22. 09:50:53

@Sadist:
"Akkor se ismernél fel egy férfit, ha ott állna előtted egy"
Te csak tudod!
Ha az érvek elfogytak, akkor jöhet az óvodás szintű személyeskedés és a sértegetés. Igazi "alfahím" viselkedés. :o))))

11110000 2017.05.22. 19:30:04

@Attilajukkaja:
A kielégülést próbáltad már más fajjal is?
A neten találni kutyával-lóval-kígyóval stb. kielégülést keresőket is. :-)

Ha meg a gyerek néger lesz, mondd neki, hogy biztos valamelyik őse néger volt, ez lehet az oka.
(És valamelyik őse tutira néger volt, lehet, hogy 100 ezer éve, de mindenképpen. :-)
Szóval négerekkel azért már próbáltad, az is valami. Nem akarsz nosztalgiázni? :-)

Szaporodni meg már szaporodtál eleget, tudd, hogy mennyi az elég! :-)

Én a neten nem pazar vitákat látok, hanem pazar egymásra hányásokat. Ez neked ennyire hiányzik?

Szóval Soros-bérenc vagy, érdekből. Lehetnél olyan gerinces is pedig, mint Orbán G. Viktor, aki mer magasról szarni arra, hogy egykor Soros pénzén indulhatott el (országot szét)lopni (bár Dopeman nem vette be a szövegbe a Pityinger meg a Váradi mellé, pedig milyen jól hangzana: Lopni, megyünk lopni / A Pityinger, az Orbán Geci meg a Váradi /Lopni, megyünk lopni...).
Bár lehet, hogy Dopeman csak viccnek szánta, Orbán meg nem.

Én is ismerek jóravaló cigányokat, de szemeteket még többet, viszont én sem mondhatom, mert rögtön lerasszistáznak.
(A zsidóméterem rossz, szóval erről nem tudnék nyilatkozni. Majd kölcsönkérem a Vonáét, neki most úgysem kell.)

11110000 2017.05.22. 19:36:17

@Attilajukkaja:
Az alfa csinálja a nőnek a gyereket, a többi görög betű meg eltartja, akit az alfa csinált.
Röviden kb. ennyi.

@csakférfi:
És mi van, ha keresztény arabbal hágatja magát?
Mert abból is van azért pár százezer.

@Sadist:
Idézlek:
a.te.ervelesi.hibad.hu/szemelyeskedes

Attilajukkaja 2017.05.22. 20:43:41

@11110000:
"A kielégülést próbáltad már más fajjal is?"
Nem. De nem a szexuális, hanem az intellektuális, empátiás kielégülés hiánya okozza, hogy nem kedvelem az emberi fajt.

"Ha meg a gyerek néger lesz, mondd neki, hogy biztos valamelyik őse néger volt, ez lehet az oka."
Háááát! Kicsit nehéz lesz, de nem lehetetlen.

"És valamelyik őse tutira néger volt, lehet, hogy 100 ezer éve, de mindenképpen. :-)"
Milyen igaz! :o)

"Én a neten nem pazar vitákat látok, hanem pazar egymásra hányásokat. Ez neked ennyire hiányzik?"
Nem annyira. :o(

"Szóval Soros-bérenc vagy, érdekből."
Az vagyok. De inkább Soros közmunkásnak nevezném magam, aki szarért-húgyért bérenceskedik. Vagy még annyiért sem. De érdekből, az tuti!

"Lopni, megyünk lopni / A Pityinger, az Orbán Geci meg a Váradi /Lopni, megyünk lopni..."
Ez jóóóó! :o)))

"Én is ismerek jóravaló cigányokat, de szemeteket még többet"
Ez valószínűleg mindannyiunkra igaz.

"A zsidóméterem rossz, szóval erről nem tudnék nyilatkozni. Majd kölcsönkérem a Vonáét, neki most úgysem kell."
He-he! :o)))

"Az alfa csinálja a nőnek a gyereket, a többi görög betű meg eltartja, akit az alfa csinált."
Tetszik. :o)
Meg az alfát is a többi görög betű tartja el. És az alfa apját, anyját is.
Köszi, hogy benéztél! :o)

csakférfi 2017.05.22. 22:14:17

@11110000:
Arra céloztam hogy "viselkedik az általa egyetemen tanult kultúra " szerint.(ami nem igaz hisz a kultúrát nem az egyetemen tanítják)
Valamint a platóni ideájában a valóságban létező feminim férfival él.Ez is egy kívánalom "tanult" nőktől.
Csakhogy az "ösztöne" -mivel alfa nőstény-ellensúlyozza ezen viselkedési sémákat.Mivel nem normális.
Kb. ennyi.
Érthető?

csakférfi 2017.05.22. 22:18:20

@11110000:
"Csakhogy az "ösztöne" -mivel alfa nőstény-ellensúlyozza ezen viselkedési sémákat.Mivel nem normális."

ezért álmodik (a tudat nem zavarja a "lelkét")nálánál erősebb ---fizikailag---férfivel.
Bocs ez lemaradt.
Nagyjából ez van ha viselkedik valaki nappal.vagy túlragozza saját emberi méltóságát a másik kárára.

Sadist 2017.05.22. 22:30:53

@11110000: Hozzád ki szólt, kis tasak? Nem mondta még neked senki, hogy hiába játszod a white knight-ot, nem fogsz puncit kapni?

csakférfi 2017.05.22. 23:20:12

@Sadist:
Gyanítottam hogy a nőre hajt.
Gondoltam tévedek.
:)

11110000 2017.05.23. 15:28:48

@Sadist:
Szar, mi, amikor a saját szarodba dörgölik bele az orrod 5 hozzászóláson belül, te kis szánalmas köcsög? :-)

Tudom, te ellenben biztos vagy benne, hogy a tahót játszva kapsz faszt, mert te leszel a legnépszerűbb szánalmas kis köcsög a buzibárban.

Muhaha, öcsém, és még egyszer muhaha!

Attilajukkaja 2017.05.23. 16:08:11

@11110000:
"biztos vagy benne, hogy a tahót játszva kapsz faszt"
Gondolod arra utazik? Lehet benne valami! :o)

Attilajukkaja 2017.05.23. 18:06:08

@csakférfi: @11110000:
Picit betegek vagytok. De erről nem tehettek.
Komoly problémátok van a szexualitás terén. Ha nem így lenne, nem bizonygatnátok egy blogon, mekkora nagy mácsók is vagytok.
Már a nicketek is mindent elárul.

Nem akarok vitatkozni veletek, csak fogadjátok el, hogy egy kapcsolat akkor is működhet, ha a hölgy idősebb. :o)
Ez tényleg ennyire nehéz?????

Attilajukkaja 2017.05.23. 18:19:23

@11110000:
Bocsi. Nyilván nem neked szántam.

Attilajukkaja 2017.05.23. 18:20:20

@Sadist:
Picit betegek vagytok. De erről nem tehettek.
Komoly problémátok van a szexualitás terén. Ha nem így lenne, nem bizonygatnátok egy blogon, mekkora nagy mácsók is vagytok.
Már a nicketek is mindent elárul.

Nem akarok vitatkozni veletek, csak fogadjátok el, hogy egy kapcsolat akkor is működhet, ha a hölgy idősebb. :o)
Ez tényleg ennyire nehéz?????

11110000 2017.05.23. 21:12:10

@Attilajukkaja:
"Picit betegek vagytok. De erről nem tehettek."

Igen, az orvosom is pont ezt mondta, adott is rá mixtura pectoralist, meg javasolta a termálfürdőt szaunával és eukaliptuszos gőzzel. De már javulok.

(Sőt, ahogy a Király (aki olyan okos volt, hogy a csőre töltött pisztollyal viccelődött - hát a poén nem jól sült el) énekelte mélyenszántó soraival:
Egyszer megjavulok én,
S jó leszek majd!)

(Sejtettem, hogy nem nekem szántad, de nem hagyhattam ki. :-)

csakférfi 2017.05.26. 21:49:25

@Attilajukkaja:
Leírom mégegyszer.
Elsőre nem értetted meg.
Lövésed nincs hogyan mükszi a férfi.
Gyanítom az aktuális popszihoblablát kajálod be amit az egyeteme éveid alatt beléd vertek.
Magyarul hiszel az aktuáli lélekölö papoknak.

sZulamith 2017.08.19. 15:52:50

Nem tudom mit kell ezen rágódni. Vannak nők akik a fiatalabb férfira buknak, és vannak férfiak akiknek az idősebb nő tetszik. Ha csak ideális párról beszélnénk, akkor a kövérek, a cingárok, a kopaszok, a tömzsik, a csupa lábúak soha nem találnának párt:)
Az a párkapcsolat amelyik a külső alapján köttetik, annyit is ér, (nem tudományos alapon) válással végződik:)

Kívül tágasabb

A világ érdekes. Ha érdekel, mi történik a világban körülötted, akkor itt a helyed!

Hirdetés

Utolsó kommentek

Innen szemezgetünk

  • BBC News
  • Telegraph.co.uk
  • the Guardian
  • The Independent
  • MailOnline
  • CNN
  • The New York Times
  • POLITICO
  • The Huffington Post
  • Gawker
  • Vanity Fair
  • New York Post
  • Drudge Report
  • EL PAÍS
  • Chinadaily US Edition
  • elmundo.es