Kívül tágasabb

Újabb szexi képek a politikus exéről

2016.01.04. 06:41, Kívül tágasabb , 9 komment

Nem képes leállni a posztolgatással Karen Danczuk, akinek már a házassága is ráment erre a szenvedélyére. A korábban önkormányzati képviselőként is dolgozó nő ezúttal bikinis képeket tett fel a Twitterre.

cim_98.jpg

Nem irigyeljük Karen Danczukot, mert egyre biztosabbnak tűnik, hogy a brit nőnek komoly problémái vannak, hiszen annak ellenére tolja folyamatosan a szexi (vagy annak szánt, ez ízlés kérdése persze) képeket, hogy a Simon Danczuk munkáspárti parlamenti képviselővel kötött házassága már ráment erre a szenvedélyre.

Kingsway volt önkormányzati képviselője minden létező közösségi oldalon fent van, ezúttal a Twitterre tett ki fotókat.

De tulajdonképpen kicsoda is Karen Danczuk? Áldozat? Vulgáris, nagyszájú, saját magát állandóan előtérbe toló nyomulós nő? Szelfikirálynő? Feminista? Vagy mindez együtt?

„Semmi mást nem szeretnék, csak megmutatni a világnak, ki is vagyok valójában” – nyilatkozta még az ősszel a Daily Mailnek, és ennél semmitmondóbb mondatot nehéz lenne kitalálni.

„Nem fogadom el a rólam festett képet. Keményen dolgozó, eltökélt, szerető, gondoskodó és megfontolt vagyok. Könnyű célpont is” – tette hozzá, de ezt még mindig elég nehéz elhinni.

„Mint a korombeli nők milliói, én is szelfizek. Ha lapos mellem lenne, akkor ez társadalmilag elfogadott lenne, ám mert nagy cicijeim vannak, kritizálnak és mindenféle szörnyű nevekkel illetnek” – fogalmazott, hozzátéve, hogy senkinek nem kellene szégyellnie magát azért, amilyen testet az isten adott neki.

Korábban már mi is írtunk arról, hogy Simon Danczuk idén kiköltözött otthonról, elhagyva feleségét és két fiukat. A 48 éves brit munkáspárti képviselő és nála 17 évvel fiatalabb felesége között egy ideje már nem volt minden rendben, nem utolsósorban Karen Danczuk közösségi oldalakon mutatott sajátos aktivitása miatt.

A helyzetet tovább bonyolítja, hogy Simon Danczuk könyvet is írt Smile For the Camera: The Double Life of Cyril Smith címmel, aminek nyomán vizsgálat is indult a Westminsterben a múltban történt esetleges gyerekmolesztálási ügyben.

A politikus már évek óta erősen kampányol a gyermekek szexuális bántalmazása ellen, miközben felesége arról beszélt, hogy 1989 és 1995 között gyerekként milyen zaklatás érte.

Karen Danczuk ezzel kapcsolatban azt nyilatkozta, hogy a szelfik posztolása is egyfajta reakció mindarra, amit gyerekként kénytelen volt elszenvedni: „Az események után még évekkel is értéktelennek, bűnösnek éreztem magam, mintha valamiképp én lennék felelős a történtekért, pedig csak egy kislány voltam”.

A fiatal nő azt mondta, hogy évekig antidepresszánsokon élt és meg akarta ölni magát: „Aztán jött Simon, aki bátorított, hogy menjek terápiára és most már sikerült valamennyi önbizalmat visszaszereznem. Korábban elrejtettem a testem, tetőtől talpig beburkolóztam, nehogy felhívjam magamra a figyelmet. Ma már tudom, nem tettem semmi rosszat, tudom, nem az én hibám volt”.

(Fotók: twitter.com/KarenDanczuk)

Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és a Twitter-en!

Kívül tágasabb

A világ érdekes. Ha érdekel, mi történik a világban körülötted, akkor itt a helyed!

Hirdetés

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

Határátkelő

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

Innen szemezgetünk

  • BBC News
  • Telegraph.co.uk
  • the Guardian
  • The Independent
  • MailOnline
  • CNN
  • The New York Times
  • POLITICO
  • The Huffington Post
  • Gawker
  • Vanity Fair
  • New York Post
  • Drudge Report
  • EL PAÍS
  • Chinadaily US Edition
  • elmundo.es
süti beállítások módosítása