Kívül tágasabb

Minden idők leghülyébb nyaralói

2013.10.10. 06:47, Kívül tágasabb , 59 komment

Egy vallomással kell kezdenünk: a magunk részéről irtózva kerüljük a társasutakat, mert egy-egy utastárs simán megkeserítheti a legjobb nyaralást is. Persze ha bírjuk humorérzékkel, akár egész jól szórakozhatunk. A most következő idézetek valódiak, és az egyik legnagyobb brit utazási irodához, a Thomas Cookhoz érkezett panaszokból származnak. Előre szólunk: kemény lesz!

1. "Szerintem a prospektusban fel kellene tüntetni, hogy a helyi vegyesboltok nem árulnak rendes kekszet, mint amilyen a pudingos vagy a gyömbéres."

2. "A Puerto Vallarta-i boltosok lusták, mert bezárnak délután. Gyakran kellett volna éppen a 'szieszta' idején vennem valamit - be kellene tiltani!"

3. "Amikor az indiai Goában nyaraltunk, undorodtam attól, hogy szinte az összes étterem currys ételeket árult. Nem szeretem a fűszeresdolgokat."

4. "Befizettünk egy víziparkos kirándulásra, de senki sem szólt, hogy vigyünk magunkkal fürdőruhát és törülközőt. Feltételeztük, hogy az ár ezeket is tartalmazza."

5. "A tengerpart túlságosan homokos volt. Amikor visszamentünk a szobánkba, mindent ki kellett tisztítani."

6. "A homok egyáltalán nem olyan volt, mint a prospektusban. Abban fehérnek látszott, itt meg inkább sárga volt."

7. "Nem lenne szabad engedélyezni a topless napozást a tengerparton. A férjemet, aki csak egy kis nyugodt pihenést szeretett volna, nagyon zavarta."

8. "Senki sem figyelmeztetett, hogy a vízben halak is vannak. A gyerekek nagyon féltek."

9. "Noha a prospektus teljesen felszerelt konyhát ígért, egyetlen tojásszeletelőt sem találtunk a szekrényben."

10. "Spanyolországban nyaraltunk, és akadt egy kis gondunk a taxisokkal: mind spanyol volt."

11. "Az utak egyenetlenek és bukkanósak voltak, ezért az odaút során nem tudtuk elolvasni az útikönyvet. Ebből kifolyólag egy csomó olyasmiről lemaradtunk, amitől a nyaralásunk nagyobb élmény lett volna."

12. "Kilenc órás volt a repülőút Jamaicából Angliáig. Az amerikaiaknak bezzeg csak három órát kellett repülniük. Ez nem igazság."

13. "Összehasonlítva az egy hálószobás lakosztályunkat a barátaink három hálószobásával, a miénk jelentősen kisebb volt."

14. "Túl sok volt a spanyol. A recepciós spanyolul beszélt, az étel is spanyol volt. Senki sem szólt előre, hogy ilyen sok lesz a külföldi."

15. "A szabadban kellett sorakoznunk a hajóra várva. Senki sem szólt, hogy nem lesz légkondi."

16. "Önöknek, mint utazási irodának az a feladatuk, hogy az utunk megkezdése előtt figyelmeztessenek minket a zajos vagy rendetlen utasokra."

17. "Megcsípett egy szúnyog. A prospektus egy szóval sem említette a szúnyogokat."

18. "A vőlegényem és én kétágyas szobát kértünk a foglaláskor, ehelyett egy franciágyasban helyeztek el. Ezért Önöket tartjuk felelősnek, hogy terhes lettem és kártérítést követelünk. Mindez nem történt volna meg, ha a lefoglalt szobában helyeznek el."

Nektek melyek a legrosszabb, egy-egy utastárssal kapcsolatos élményeitek?

(via)

Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és a Twitter-en!

Kívül tágasabb

A világ érdekes. Ha érdekel, mi történik a világban körülötted, akkor itt a helyed!