Kívül tágasabb

Szent háború a nyári gyerektáborban

2013.06.16. 06:51, Kívül tágasabb , 64 komment

A palesztin Hamász által ellenőrzés alatt tartott Gázai-övezetben szervezett nyári táborokban képezik ki a 6-16 éves gyerekeket a fegyverhasználatra, a katonai viselkedés alapjaira és egyebek mellett arra, miként kell átjutni égő abroncsokon.

cím_110.jpg

A minap testvérblogunkon, a Gazdagisztánon a gazdag amerikai gyerekeknek szánt nyári táborokról írtunk, a mai téma ennél jóval súlyosabb, hiszen az Iszlám Dzsihád által szervezett tábor a Gázai-övezet déli részén található Rafah városában működik és elsődleges céljának a fiatalok katonai kiképzését, a fegyverhasználat és a túlélési technikák elsajátítását tekinti.

A képeken egészen fiatal fiúk is láthatók kiképzés közben, ami nem csoda, hiszen az Iszlám Dzsihád már 6 éves kortól várja a gyerekek jelentkezését.

1_70.jpg

2_61.jpg

3_57.jpg

A táborlakók egyebek mellett megtanulják az AK47-es (vagy másik nevén Kalasnyikov) gépkarabély kezelését, egészen morbid látni, amint kisgyerekek figyelik az előadót a fegyver kezeléséről.

Kalasnyikov tanítás.jpg

A táborlakók természetesen nem csak gyakorlati, hanem ideológiai képzést is kapnak. A szervezők a nyár folyamán körülbelül 10 ezer gyerek jelentkezésére számítanak.

4_52.jpg

5_47.jpg

6_40.jpg

Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és a Twitter-en!

A bejegyzés trackback címe:

http://kivultagasabb.blog.hu/api/trackback/id/tr625363216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.06.16. 19:40:54

ki küldi ilyen helyre a gyerekét?!

Pernahajder Viktor 2013.06.16. 20:17:39

@doggfather: egy palesztin hazafi mindenképpen. De gondolom itthon is elég nagy igény lenne ilyesmire jobbikos körökben.

Shagrath 2013.06.16. 20:36:36

mert a hadseregbe mit tanítanak az emberek?!

dimitrisz 2013.06.16. 21:45:45

nem csak ez a baj- hanem a nagyobb baj az az ideologia amit ehhez társítanak

miketbeszéltek 2013.06.16. 21:56:14

@Pernahajder Viktor: A hazafit komolyan gondolod ebben az összefüggésben?

negondolkozz!majdénmegmondom! 2013.06.16. 22:37:35

Miért? Az izraelieknél mi megy? A retek kibucnyikokon nem vagytok felháborodva? Az apartheid rezsimjükön, ahol a nők csak hátul utazhatnak a járműveken, vagy éppen szarral dobálják őket az ortodoxok, mert imádkozni mernek.

www.truthdig.com/images/eartothegrounduploads/girls_bombs_350.jpg

djiin.files.wordpress.com/2007/11/israel_bombs_girls.jpg

canahari 2013.06.16. 22:55:43

@negondolkozz!majdénmegmondom!: Ne haragudj haver, de neked aztán 1: látványosan semmilyen szinten fingod sincs, hogy milyen az élet Izraelben, 2: látványosan szintén fingod sincs arról, hogy hogyan bánnak a nőkkel a legtöbb muszlim országban, ha már a nőkkel példálózol, légy szíves, tájékozódj.

miketbeszéltek 2013.06.16. 23:02:13

@negondolkozz!majdénmegmondom!: Szélsőségesek persze ott is akadnak, de a terrorcselekményeket elkövetők ott börtönt kapnak, itt meg hőssé avatják őket. A gyermekek öngyilkos merénylőként való felhasználása is az egyik oldal specialitása.

canahari 2013.06.16. 23:11:12

@negondolkozz!majdénmegmondom!: Amúgy az izraeli erőszakos ultraortodoxok szerintem kb ugyanolyan kategóriás idióták, mint ti szélsőjobbosok vagytok itt Magyarországon. Igazából lelki társaitok ők. Ugyanúgy szélsőséges rendpártiak, szabálykövetésre, "mindenki tudja, hol a helye" viselkedésre vágynak, és ezt erőszakkal is hajlandók megtámogatni.

mojoking77 2013.06.16. 23:25:58

Jaj, hagyjatok mar. A csoka egy itthoni blog szinten ismert troll. Fogalma sincs a vilagrol, ul otthon a fotelben, es hulyesegeket irkal..

negondolkozz!majdénmegmondom! 2013.06.16. 23:26:04

Azt elárulná valaki, hogy miért kellene szeretni a zsidókat? Miért szitokszó az antiszemita?
Én igenis büszke vagyok rá, hogy rühellem a gyerekgyilkos kizsákmányoló patkányokat. A buzifelvonulásaikkal és a nyomulós hullagyalázásukkal.
Nincs még egy olyan otromba nép, amely pénzt szedne a halottaiért. Főleg, hogy mit műveltek ezzel az országgal a patkányforradalomtól kezdve rákosin, pétergáboron és a többi haláltábor-üzemeltetőn keresztül.
Kinek is kéne tájékozódnia féleszűkém?! Olvasgasd a talmudot, ha rasszista náci propagandát akarsz látni! Be kéne tiltani az egész zsidó vallást, annyira emberiesség ellenes bűntett minden tanításuk.
Ez ellen és a hazájukért, szülőföldjükért küzdenek szegény szerencsétlen kisgyermekek is, a maguk szerény eszközeivel. Terroristák, mi, barmok!?

negondolkozz!majdénmegmondom! 2013.06.16. 23:27:21

@mojoking77: Magadról irkálsz, te szánalmas kis cérnametélt? :)

mojoking77 2013.06.17. 00:03:46

@negondolkozz!majdénmegmondom!: Szenzacios... kifelejtetted a tenylegesen zsido Kohn Belat. Ezt majd ird bele a kovetkezo kirohanasodba. Valamelyik latens buzerans haverod irta multkor, hogy o kulonbseget tud tenni a "jozsido" es a "rosszzsido" kozt. Te meg nem jutottal el erre a szintre?

miketbeszéltek 2013.06.17. 01:01:42

@negondolkozz!majdénmegmondom!: Miért is ők a gyerekgyilkosok? Kik használnak élő pajzsként gyerekeket, hogy a szegény áldozatokkal lehessen kampányolni? Kik kötöznek robbanószert a gyerekekre a dzsihád nevében? Kik ünneplik hősként a szándékosan civileket gyilkoló terroristákat?

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.06.17. 03:00:04

@miketbeszéltek: Én itthon nem zsidózok, meg bajom sincs velük semmi, de totál megértem, hogy akiknek a nagyapjuknak volt egy hazája, nekik meg nincs, mert zsidókkal van tele, azok gyűlölik őket. Izrael létrejöttekor ellett rontva ez az egész. Valakiknek csináltak úgy egy országot, hogy másoktól meg el lett véve. A dolog szépséghibája, hogy a palesztinok inkább zsidók, mint az odatelepült zsidók, csak a palesztinok idő közben muzulmánok lettek.

Hogy értsd, a zsidók egy része kirajzott a muszlim hódítás elől, és amikor visszatértek, az ott maradt őseiket elüldözték, akik a muszlimok hódítása következtében felvették a muzulmán vallást. Az egész történet úgy beteg, ahogy van...

Persze én leköpném magam, ha hagynám, hogy a gyerekem katonának álljon. Lehetséges, hogy ezeknek gyerekeknek már nincs apjuk...

barkaba 2013.06.17. 06:04:38

Bezzeg a zsidók. Azok meg arra tanítják a gyerekeiket, hogy szeresség az arabokat és, ha már elüldözték őket a földjeikről,legalább adjanak nekik tiszteletet nap mint nap.

Vagy tévednék?

nebulo a tanítvány 2013.06.17. 07:19:44

Az egész Izrael-Palesztin helyzet, úgy elbaszott ahogy van. Gyakorlatilag volt ott egy nép akitől elvették az országát és hogy senkinek ne tűnjön fenn szinte rabszolga sorba taszitották őket. Az újonnan jött nép pedig kapott egy rossz helyen lévő állandó konfliktusforrást jelentő országot. Az újonnan jött nép most élet-halál ura az ott volt nép felett, ráadásul ezzel vissza is él. Ezek után azt mondani, hogy a katonai kiképzés és az ideológia, ami (ha nem is jó) de legalább célt ad azoknak a szerencsétlen gyerekeknek, rossz.... A másik opció, hogy elvágják saját a torkukat a kilátástalanság miatt, hisz x évente (x<=4) lerombolnak mindent ami körülöttük van.

HUN_Sector 2013.06.17. 07:27:11

De ugye azzal semmi baj nincs, hogy izrael háborús bűnök sokaságát követi el (kazettás bombák, foszforbombák bevetése, emberéletet követelő kiber bűncselekmények sokasága), 'titokban' atomfegyverrel rendelkező terrorista ország. A gyerekek gúnyolódó üzeneteket írnak azon bombákra, amely palesztin iskolákra, kórházakra, óvodákra esik.

Az óráik meg vannak számlálva...

Nick Leeson 2013.06.17. 07:33:57

Ha erről a cikkről lefejtjük a Gázai övezetet, a muzulmánokat, a zsidókat, és az ideológiai nevelést, akkor még azt is mondhatnám, hogy valamilyen szinten ez egy zseniális vállalkozás, és még itthon is lenne értelme. Persze némiképp light-osabb formában.
Csak úgy mellékesen...
Mióta megszűnt az iskolákban a "honvédelmi nap", a sorkatonaság. Azóta a lakosság 99%-a úgy éli le az életét, hogy soha nem sütött el még egy légpuskát sem. Nálunk a "fegyver" szó, nem önvédelmet, honvédelmet, sportot jelent, hanem az esti híradó horror riportjainak töltelékszava. Pedig 70 éve a világháborúból keményen részesültünk. 60 éve fegyveres forradalmunk volt. Alig 10 éve pedig a szomszédban ölték halomra egymást az emberek.
Tehát ideje lenne elgondolkodni, hogy a jelenlegi totális beleszarás helyett valamit mégis kellene csinálni... Pl. minimális középiskolai honvédelmi oktatás, legalább a légpuska korrekt kezelését elsajátítani, stb... Szerintem nincs még egy olyan ország, ahol ennyire satu lenne a fegyverekhez, a katonasághoz, katasztrófavédelemhez, és úgy általában a honvédelemhez az egész lakosság! Márpedig ez bármilyen konfliktus, vagy katasztrófa helyzet esetén rosszul veszi ki magát!

Nzoltan 2013.06.17. 07:38:30

Teljesen normális reakció egy olyan országban, ahol az ellenség mindenhol ott (van)lehet. A védekezés jogát senkitől nem lehet megvonni. Mivel a határaikon túl is ugyanez megy, kár ebbe többet látni. Addig örüljünk, míg elvannak egymással tőlünk néhányezer kilométerre.

Nzoltan 2013.06.17. 07:42:23

@HUN_Sector: A háborúban nincsenek háborús bűnök, hanem a végén a nyertesek megalázzák a vesztest vagy megtorolják az elszenvedett 'sérelmeket'. Erre tökéletes péda a délszláv válság.

Nzoltan 2013.06.17. 07:47:21

@canahari:
"látványosan szintén fingod sincs arról, hogy hogyan bánnak a nőkkel a legtöbb muszlim országban,"

A moszlim nők köszönik szépen jól vannak. Ha ez nem így lenne, akkor nem lenne ez az 'elnyomás'.
El kell fogadni, hogy vannak olyan országok, ahol mások az értékrendek. Nem kell megérteni, mert felesleges. El kell fogadni.

Borenbukk 2013.06.17. 08:30:26

@Nzoltan: "A moszlim nők köszönik szépen jól vannak."

Akik meg nem, azok ugy jartak. Senki (na jo, nagyon kevesen) nem sir azok utan a nok utan, akiknek megfelel a sajat helyzete. Ellenben azokkal, akiket mondjuk megeroszakolnak, majd elitelnek hazassagon kivuli szexert. Vagy akiket savval locsolnak le, mert iskolaba jarnanak. Esetleg akiket a sajat rokonsaguk ol meg, mert nem azt a ferfit akarjak, akit a csalad kijelolt.

barkaba 2013.06.17. 08:57:53

@Borenbukk: Mégis számtalan nő van, akinek tetszenek az iszlám törvények. A fiam barátnője is ilyen. Most mond!

És egyébként keresztényeknél meg zsidóknál nem fordul elő az erőszak, sem a kiközösítés, sem a megvetés, se a megcsonkítás, sem az elcsúfítás, sem a házasságba kényszerítés nem kívánt személlyel.

Neked készséggel elhisszük.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.06.17. 08:59:59

@Pernahajder Viktor: hát nem vagyok benne biztos, hogy EZ a hazafiság. :S

szvsz 2013.06.17. 09:04:25

Fúúú, de megdöbbentő. Hogy ezeket nem homoszekszuális méltóságra meg idegen seggek nyalására nevelik! Durva.

Démonmac1 2013.06.17. 09:17:36

Teljes rejtély, hogy egyesek miért imádják a moszlimokat, ott a zöld zászló...(150 éves török hódoltság nem volt elég?
M.o. alapvetően keresztény értékrendet képvisel, sajátságos ellentmondás, ha Izrael nem lenne egy egyfajta "védőpajzs" hova fordulna a sok moszlim fanatikus / rajongó figyelme? Európára.

barkaba 2013.06.17. 09:22:46

@Démonmac1: Hálásak is vagyunk mind a zsidóknak. Nagyon hálásak. Ők mindig védik a világot, ha az nem is akarja akkor is.

Vagy miattuk van a konfliktus?

tomwar 2013.06.17. 09:38:11

"Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség. De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos."
Albert Einstein

Ti meg itt az elo bizonyitek az elmelet igazolasara...

Borenbukk 2013.06.17. 09:41:53

@barkaba: "És egyébként keresztényeknél meg zsidóknál nem fordul elő az erőszak, sem a kiközösítés, sem a megvetés, se a megcsonkítás, sem az elcsúfítás, sem a házasságba kényszerítés nem kívánt személlyel."

De ugye nem akarod nekunk eladni, hogy ugyanaz, ha valamit tilt a torveny de megis elkoveti valaki, vagy ha az kifejezetten torvenyes?

Amugy normalis emberek kozott a legelborultabb szabalyok mellett is lehet elni, es amennyire tudom, ilyesmi csak a legorultebb iszlam orszagokban torvenyes.

Démonmac1 2013.06.17. 09:51:33

@barkaba:
"Miattuk" valakit mindig utálnak, most épp ők vannak soron.
Az ember olyan, valakit/valamit mindig utálnia kell.

Borenbukk 2013.06.17. 09:55:38

@szvsz: Elkepzelheto, hogy van valami, ami meg inkabb idegen erdekek kiszolgalasa, mint a megnyerhetetlen szent haboruba szant agyutolteleket gyartani sajat gyerekeikbol, de nem tudom mi lehet az.

Éhes_ló 2013.06.17. 09:57:44

Amilyen az "Adjon Isten!", olyan a "Fogadj Isten!" is.
Nem csak itthon, de arrafelé is.

Pár példa rá miről nem ír blogpostot egy zsidó, amikor a gyerekek háborús uszításba vonásáról ily emelkedetten elmélkedik, mint emitt fent:

www.youtube.com/watch?v=8hKSXQXHq0g

Van még párezer forrás rá, milyen a zsidó békeszeretet és emberbarátság, a zsidó tolerancia és a befogadás.
Évezredek óta híresek ők erről.
Ezért rajonganak értük mindenütt a világon.

Démonmac1 2013.06.17. 10:17:12

@Éhes_ló: Kínában és Japánban is?

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.06.17. 10:18:57

@dimitrisz:

Az ideológia szimplán ugyanaz mint máshol: mi vagyunk a jók, az ellenség meg gonosz.

Démonmac1 2013.06.17. 10:19:06

@barkaba: A világot védeni kell, ha akarja ha nem:)
Jobban szeretnéd ha a templomok helyett mecsetek állnának? (mert én azt nagyon nem szeretném)

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.06.17. 10:22:48

@Borenbukk:

Azért amit mondasz, az csak a külső látszat. A Hamasz sem elmebetegekből áll, s ők is terveznek stratégiailag és taktikailag. A végtelen radikalizmus egyszerűen egy jó propagandamódszer.

Borenbukk 2013.06.17. 10:35:45

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: Arra kepezni a gyerekeidet, hogy menjen es haljon meg szerintem elmebeteg ostobasagot, vagy szinten elmebeteg intelligenciat feltetelez.
Az rendben, hogy Izraelnek rosszabb sajtoja lesz, es Ehes Lo is elegedetten posztolhat halott palesztin kiskolykoket, de Izraelnek nem nagyon van helye hatralni, igy nem is fog. Kibekulni talan lehet vele, ha sikerul szelsosegeseket visszaszoritani mindket oldalon, de a palesztinok egyszeruen nem nyerhetnek ebben az ugyben. A legtobb ami kinez nekik, hogy a "testvereik" felaldozzak oket, hogy Izrael veszitsen.

fajtiszta ember (törölt) 2013.06.17. 11:01:06

Ez színtiszta FANATIZMUS. A fanatizmus akár vallási, akár nacionalista színezetű, mindig öl, butít és nyomorba dönt. Minden vallás, minden nemzet kitermeli a maga fanatikusait, akikben túlteng a küldetéstudat, de a rettenetes céltévesztésük az, hogy az (ember)szeretet helyett az (ember)gyűlölet mozgatja őket.

barkaba 2013.06.17. 11:12:35

@Démonmac1: Igen: Az iszlámot sokkal tisztább vallásnak tartom. Egyébként meg ateista vagyok, de, ha már kell vallás az emberek egy részének, legyen az iszlám.

barkaba 2013.06.17. 11:13:30

@Borenbukk: De ugye mindegy, hogy törvényesen, vagy törvénytelenül, de megteszik?

barkaba 2013.06.17. 11:16:34

@Démonmac1: Nem. A zsidókat utálja mindenki (igen, a kínaiak is, dolgoztam velük évekig, tudom), ha tetszik, ha nem. Vagyis nem is utálat ez, hanem viszolygás a kiválasztotti gőgtől és a mások kifosztásának permanens vágyától.

Córeszmaci 2013.06.17. 11:20:31

@Nzoltan: persze jól vannak, az egyetemista lányok buszát felrobbbantják, mert tanulni akartak. Ja.

Borenbukk 2013.06.17. 11:26:37

@sundokaan: Ize... Ilyet itthon is fotozhatsz a kecskemeti Repulonapon. Minusz "gyerekek alairjak a tuzersegi lovedekeket".

@barkaba: Ha neked mindegy, hogy a megveresed uldozendo cselekmeny, vagy torvenyes jog... Oke, hogy neked tetszik az iszlam, mint vallas, de azert meg nem kene lemenni kutyaba, hogy megvedd.

Córeszmaci 2013.06.17. 11:35:21

Mit kell kérem szépen fanyalogni? Ez az egész egyszerűen a túlélésről szól és kész. A palesztinoknak ennyi lehetőségük van, és ki is használják. Ők nem kapnak évente dollár milliárdokat az USA-tól, mint az őket elnyomó Izrael. Úgyhogy ez a fanyalgás nem más mint izraeli propaganda tevékenység.
Egyébként meg minden ideológia! Ha az van, hogy nincs ideológia, az is egy ideológia. A világnézeti "semlegesség" is ideológia.
Másrészt mindkét felet megértem, mert a maguk módján igazuk van. Izraelben egy nő a termékeny periódusa során átlag 3 gyereknek ad életet, a Gázai övezetben ez a szám 4! Az élni és élni hagyni elvét igazából egyik fél sem akarja elfogadni, így ez permanens háborút jelent addig, amíg egyik felet a tengerbe nem szorítják.

barkaba 2013.06.17. 11:35:39

@Borenbukk: Neked mindegy lehet, de aki betartja a törvényeket, azt nem fenyegeti a verés. Vagy börtön, Vagy a verés és börtön. Ha bajod van az iszlám törvényekkel, költött máshová! Nekem mindenesetre a zsidó törvényeknél jobban tetszenek. Te meg mint liberális, gondolom támogatod ezt.:))

Kutyába meg kizárólag az megy le, aki azt hirdeti, hogy vannak jó vallások és vannak rosszak. Miért teszitek?

Córeszmaci 2013.06.17. 11:41:48

@barkaba: Ha pedig előhozod a übermensch magatartás tarthatatlanságát, akkor antiszemita vagy! A zsidónak úgyanúgy bűn feljebbvalónak tartania magát a többi népnél/embernél, ahogy anno a németeknek is bűn volt! Persze mindig tisztelet a kivételnek és akinek nem inge ne vegy magára!

Borenbukk 2013.06.17. 11:45:29

@barkaba: "Ha bajod van az iszlám törvényekkel, költött máshová!"

Azert itthon meg nem szandekozod bevezetni oket, ugye?

Tolem olyan vallast es torvenyeket valasztasz magad fole, amilyeneket akarsz. Sot szeretnem, ha ez a jog mindenkinek biztositva lenne.

Es persze, hogy nem fenyeget senkit semmi, ha betartja a torvenyt. Egyetlen diktaturaban sem fenyegetett. Csak a torvenyek voltak/lettek olyanok, hogy a kijelolt emberek bunosnek szamitsanak.

Nincsenek jo vallasok, legfeljebb mar kellokeppen domesztikaltak.

barkaba 2013.06.17. 11:49:19

@Borenbukk: Tőlem itt is bevezethetnék. Nekem semmi bajom nem lenne velük. És előbb-utóbb úgy is az lesz. Előbb Jeruzsálemben, azután Franciaországban, majd sorban az összes többiben.

Borenbukk 2013.06.17. 11:55:10

@barkaba: Persze hogy nincs, te ateista, te! :)
A demokracianak nehezebb megvedenie magat a belso tamadasoktol, de en tartok tole, hogy nepirtas lesz a vege. Vagy az iszlam is belesimul a domesztikalt vallasok csaladjaba.

barkaba 2013.06.17. 11:59:12

@Borenbukk: Én ateista vagyok. Te meg zsidó. Mi a baj ezzel?

A zsidók erőszakoskosdásának előbb-utóbb egy nagy népirtás lesz a vége. Amiben elpusztul az össze izraeli zsidó, és az európai zsidók nagy része is, meg kétszázmillió muzulmán. És utána csend lesz. Nem lesz aki verje a tüzet mások ellen. Nincs már száz év, hogy ez meglegyen.

Éhes_ló 2013.06.17. 12:02:04

@Démonmac1: oda is bepofátlankodtak már?
Én azt hittem ott tesznek rájuk és be se tolhatják a képüket, akárcsak Indiába és pár más kellemes szegletébe a világunknak.
Csak felénk ilyen arcátlanok párezer éve, de 50-70 évenként elunják őket és akkor van nagy ajvékolás.
Érik nekik megint.

Borenbukk 2013.06.17. 12:04:07

@barkaba: Mondjuk az, hogy se vallasi, se szuletesi alapon nem vagyok zsido, ellenben nagyjabol ateista igen. Te meg olyan jol erzekelhetoen ateista vagy, hogy egy pillanatra elbizonytalanodtam. :)

barkaba 2013.06.17. 12:07:19

@Borenbukk: Az analógiás gondolkodásod nem nagyon fejlett az nyilvánvaló.

Nekem vannak arab barátaim, üzletfeleim, akik nem vallásosak, de elfogadják és betartják az iszlám törvényeket. Mit nem értesz még, te nemzsidó?

Vagy olyan ostoba vagy, hogy azt hiszed, minden arab vallásos? Ugye nem!

Éhes_ló 2013.06.17. 12:09:23

@Borenbukk: nem postoltam halott gyerekeket. Fanatizált zsidó kölykökról hoztam ide forrást, hogy világos lehessen minden a közepesnél kissé értelmesebb ember számára, hogy a palesztin (arab, moszlim) fanatizmus nem minden kiváltó ok nélkül való abban a környezetben ilyen történelem és ilyen elmúlt pár évtized után és abban a légkörben, ahol szüleik és idősebb katonatestvéreik oldalán a földből alig kilátszó taknyos zsidó csemeték is palesztinra vadásznának az elmebeteg családtagjaik által kezükbe adott fegyverekkel, bármivel.

Ahogy elnézem ez neked nem jött le, pedig olvashatsz erről nem csak tőlem.
Sajnálom, de ez van.
A jesivában ez nem tananyag.
Még.

tükörfúró 2013.06.17. 12:16:54

""egészen morbid látni, amint kisgyerekek figyelik az előadót a fegyver kezeléséről.""

Azonfelül, hogy nincs értelme a mondatnak magyarul, nemtudom miért lenne "morbid"? Ha légpuskával tanulnak lőni az oké, a karabély már tragédia?

Olyasmi ez, mint a forma1, minnél előbb kezdi valaki, annál nagyobb az esélye eredményes kitűnő lövésszé válnia a későbbiekben.

Ilyenkor mindig elgondolkodom, meddig tartható fent ez az elbuzisodott európai álliberális "izé"...

barkaba 2013.06.17. 12:18:34

@tükörfúró: Nehéz úgy korrekten magyarul írni, hogy nem az anyanyelved.:))

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.06.17. 12:49:45

@Borenbukk:

A tények sajnos mások: a palesztínok zöme a Hamaszt támogatja. A mérsékeltebb Fatah csak az izraeli támogataaás miatt nem omlott össze. Sajnos ez van. Palesztín oldalon sokkal több a szélsőséges, mint izraeli oldalon. Na most, ez azt jelenti a probléma sokkal bonyolultabb és nem vezethető vissza csak az izraeli-palesztín ellentétre.

Borenbukk 2013.06.17. 13:07:26

@barkaba: Eddig az iszlam torvenykezes josagarol/nem josagarol tarsalogtunk, emlekezetem szerint, a nem vallasos arabok csak annyira erdekesek itt, mint a nem vallasos lengyelek(hogy egy hagyomanyosan katolikus orszagot emlitsek). Egyik sem fog kardoskodni a "sajat vallasan" alapulo torvenykezes bevezetese mellett. Sot, gyanus, hogy inkabb a vilagi torvenykezes fele huznak, azzal is van eleg problema, nem kell meg vallasi dogmakkal is nyakon onteni.

Borenbukk 2013.06.17. 13:42:21

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: "A tények sajnos mások: a palesztínok zöme a Hamaszt támogatja. ... Palesztín oldalon sokkal több a szélsőséges, mint izraeli oldalon."

Nana. Palesztin oldalon nehezebb kimaradni az egesz ugybol. Izrael nem egy nagy orszag, ha tavolabb elsz a forro helyektol, szinte teljesen kimaradhatsz az egesz oruletbol. Konnyebb nem szelsosegesnek lenni jollakottan, kenyelmesen, a balhetol biztos tavolsagban. Az egyszeri palesztin viszont egy kis teruletre van beszoritva, fallal korulzarva, embargotol sujtva. Ugy nehez a masik oldal szempontjait figyelembe venni.

Kívül tágasabb

A világ érdekes. Ha érdekel, mi történik a világban körülötted, akkor itt a helyed!

Hirdetés

Utolsó kommentek

  • dukeekud: "vásárlók összezavarása" Es pont ezert idonkent at is rendezik az uzleteket, hogy ne lehessen rutinbol fel perc alatt osszekapkodni a dolgokat. (2017.10.22. 00:43) A szupermarketek tíz trükkje
  • commentes nikk: @commentes nikk: bazmeg, most látom, hogy azért, mert ez egy februári poszt (legalább a memóriám rendben van). A blogszerkesztő bestohlozott, vagy mi a picsa van már? (2017.10.22. 00:25) A szupermarketek tíz trükkje
  • commentes nikk: A kurva életbe tényleg, ez a szar lista már vagy tízszer volt csak idén főoldalas különböző blogokban, szerintem ez is leadott már valami hasonlót, miért kell kamukontenttel kitömni a blogketrecet? (2017.10.22. 00:24) A szupermarketek tíz trükkje
  • sanyikám: @FredPiszkos: Nem jól látod, mert értem. Jó szurkolást! :) (2017.10.21. 17:42) Egy bizarr város
  • FredPiszkos: @Kovacs Nocraft Jozsefne: Amelyiket szeretnéd, rád bízom. (2017.10.20. 11:42) Egy bizarr város
  • Utolsó 20

Innen szemezgetünk

  • BBC News
  • Telegraph.co.uk
  • the Guardian
  • The Independent
  • MailOnline
  • CNN
  • The New York Times
  • POLITICO
  • The Huffington Post
  • Gawker
  • Vanity Fair
  • New York Post
  • Drudge Report
  • EL PAÍS
  • Chinadaily US Edition
  • elmundo.es