Kívül tágasabb

Az ismeretlen George Clooney

2011.11.12. 11:20, Kívül tágasabb , 1 komment

Ő az egyik legnagyobb sztár, nők millióinak bálványa, ám saját bevallása szerint ő is csak egy átlagos pasi. George Clooney beszél a gyerekkoráról, szexről, hírnévről és arról, miben tévednek a legnagyobbat az őt megítélők.

Nők milliói sóhajtanak fel a neve hallatán, férfiak milliói szeretnének úgy kinézni, mint ő – George Clooney a Vészhelyzetből emelkedett a legnagyobb hollywoodi sztárok közé, színészként, rendezőként és producerként. Most a Rolling Stone magazinnak adott hosszú interjút, ebből emeltünk ki pár érdekesebb részletet.

„A nevem George és a világ bajban van. Most fel tudnék sorolni 40 veszélyes helyet, nem csak fizikailag, hanem pénzügyileg bajban lévő országokat” - mondja George Clooney, aki élénken érdeklődik a politika iránt (olyannyira, hogy már többször rebesgették, hogy nem állna tőle távol a politikai karrier sem).

„Azt hiszem, a velem kapcsolatos legnagyobb tévedések egyike, hogy az emberek azt gondolják, olyan életet élek, amilyet ők elképzelnek velem kapcsolatban, állandó partizásban, kezemben valami hideg itallal. Olyasmit képzelnek el, ami nem igazán létezik. A dolgok ennél jóval egyszerűbbek” - vallja a színész.

Talán kevesen tudják róla, hogy apja televíziós híradósként helyi szinten igazi sztár volt Ohióban és Kentuckyban, ami okozott nehézséget a gyerek George-nak. „Nem szabad elfelejteni, hogy Ohio és Észak-Kentucky mikrokozmoszában apám nagy-nagy sztár volt. Így aztán én és a nővérem is meglehetős nyilvánosságban éltük az életünk. Mindenki ismert, beszéltek rólunk. Ha 15 pontot szereztem egy kosármeccsen, akkor a lap megírta: 'Nick Clooney fia 15 pontot dobott'” - meséli.

A helyzet különösen nehéz volt, amikor megtámadta egy betegség, amitől részlegesen lebénult az arca: „Nagyon furcsa volt, miközben ennyien követik az életed, egyszer csak kifejezéstelenné válik az arcod. Apa mindig mondta, hogy el fog múlni, minden rendben lesz. De nehéz volt. Ez sokat segített a személyiségem kifejlődésében, megtanultam viccet csinálni belőle”.

George Clooney 16 évesen veszítette el a szüzességét („fiatalon, nagyon fiatalon, túl fiatalon”), de az első orgazmusát már korábban átélte: „Azt hiszem olyan 6-7 éves koromban, kötélmászás közben történhetett. Semmi látványos jele nem volt, de minden más megtörtént. Emlékszem, felértem a kötél tetejére, lógtam ott egy darabig és arra gondoltam, 'Istenem, ez milyen jó!'”.

A belőle áradó elegancia ellenére néha meglehetősen éretlen a humora. Haveri körben előszeretettel röhög a fingáson. „Szerintem ez az emberiség történetének egyik legviccesebb dolga. Már a fingástól, mint jelenségtől is röhögnöm kell. A szó kimondásától is. A telefonomon van iFart. Számomra ez a legröhejesebb dolog” - mondja, ami azért elgondolkodtató...

George Clooney híres arról, hogy képtelen megállapodni, jelenlegi barátnőjével, Stacy Keiblerrel egyelőre nagyon jól megvannak. „Azt csinál, amit akar. Nem nagyon szoktam megmondani senkinek, mihez kezdjen az életével” - zárja rövidre a témát.

„Én vagyok a létező legkevésbé metroszexuális férfi. Soha nem jártam manikűrösnél vagy pedikűrösnél, én vágom a saját hajam. Amikor valamilyen díjkiosztó van, előtte még kosarazom, aztán bemegyek, lezuhanyozok, három perc alatt felveszem a szmokingot és már indulok is – 15 perccel a kosarazást követően már úton vagyok” - vall arról, hogy nem sokat vacakol a külsejével.

Persze könnyű annak, akinek nem is nagyon kell...

Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és a Twitter-en!

Kívül tágasabb

A világ érdekes. Ha érdekel, mi történik a világban körülötted, akkor itt a helyed!

Hirdetés

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

Határátkelő

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

Innen szemezgetünk

  • BBC News
  • Telegraph.co.uk
  • the Guardian
  • The Independent
  • MailOnline
  • CNN
  • The New York Times
  • POLITICO
  • The Huffington Post
  • Gawker
  • Vanity Fair
  • New York Post
  • Drudge Report
  • EL PAÍS
  • Chinadaily US Edition
  • elmundo.es
süti beállítások módosítása