Kívül tágasabb

"Nem vagyok terrorista, csak pisilni szeretnék"

2011.09.14. 14:38, Kívül tágasabb , komment

Első hosszabb interjúját adta Gerard Depardieu a hírhedt repülős incidens óta. A francia világsztárt elmesélte, pontosan mi is történt.

 

A 62 éves színész még múlt hónapban került a lapok címoldalára azzal, hogy az egyik repülőjáraton a folyosóra pisilt, mert a stewardess nem engedte ki a WC-ra. Gerard Depardieu most a CNN-nek adott hosszabb interjúban mesélte el saját verzióját.

A francia világsztár szerint a Párizs-Dublin járaton indulás előtt szerette volna meglátogatni a mellékhelyiséget, ám a stewardess a lábával megakadályozta az ajtó kinyitását és visszaküldte a helyére.

"Nem vagyok szörnyeteg"

„Azt mondtam: 'Hölgyem, pisilnem kell. Annyira, hogy fáj. Nem vagyok terrorista, csak pisilni szeretnék'” - idézte vissza a történteket nevetve Depardieu. Miután a stewardess hajthatatlan volt, a színész kölcsönkért egyik vele utazó barátjától egy üres üveget és abba könnyített magán.

„Csodás érzés volt. (…) Nem vagyok szörnyeteg. Csak egy ember, akinek pisilnie kellett... Nem értem, miért állta el az ajtót” - tette hozzá a színész, aki szerint a probléma abból adódott, hogy az üveg túl kicsinek bizonyult: „Egy elefánt vagyok.. De utána mondtam, hogy ne aggódjanak, rendet rakok magam után”.

Addigra azonban már állt a bál, az utasok fotóztak, Gerard Depardieu-t pedig leszállították a járatról.

Speciel nekünk sok minden nem teljesen tiszta a történetben. Egyebek mellett az sem, hogy nehezen tudjuk magunkat elképzelni, amint egy repülőgép folyosóján egy üvegbe vizelünk. Biztosan szegényes a fantáziánk...

Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és a Twitter-en!

Kívül tágasabb

A világ érdekes. Ha érdekel, mi történik a világban körülötted, akkor itt a helyed!

Hirdetés

Gazdagisztán

Nincs megjeleníthető elem

Határátkelő

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

Innen szemezgetünk

  • BBC News
  • Telegraph.co.uk
  • the Guardian
  • The Independent
  • MailOnline
  • CNN
  • The New York Times
  • POLITICO
  • The Huffington Post
  • Gawker
  • Vanity Fair
  • New York Post
  • Drudge Report
  • EL PAÍS
  • Chinadaily US Edition
  • elmundo.es
süti beállítások módosítása